Forum po 30-tce Strona Główna po 30-tce
niezwykła strona niezwykłych użytkowników
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Samolot z Prezeydentem Kaczynskim - rozbity
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 42, 43, 44 ... 224, 225, 226  Następny
 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum po 30-tce Strona Główna -> Wysypisko
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kewa
optymistyczna realistka


Dołączył: 05 Lis 2005
Posty: 24976
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1879 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: prawie Wrocław

PostWysłany: Śro 19:29, 02 Cze 2010    Temat postu:

chłopak z nizin napisał:

nie skomentuje tego Blue Light Colorz coś tam coś tam nie wypada abym kobiecie ........................... (tz niedomówienie)

I tak Cię nie zrozumiałam
a w ogóle to Offtopic


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wawi
zerkający zza parkanu


Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 1219
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okolice cyberiady...

PostWysłany: Śro 19:44, 02 Cze 2010    Temat postu:

w ferworze pucowania chałupy na przyjazd gości słuchałem jakiegoś wywiadu na TVP info.. nie wiem, kto z kim i po co, bo tylko słuchałem..
w pewnym momencie padło interesujące pytanie:
- ciekawe, na którym fotelu siedział gen. Błasik- po lewej, czy po prawej stronie w kokpicie??

po lewej siedzi kapitan, po prawej drugi pilot..
drugiego na stenogramach 'słychać' do końca..
kapitan ok. pół minuty przed katastrofą milknie i nic nie mówi..
spekulacja: a może został odsunięty i zdjął słuchawki?.. a Błasik ich nie założył?
jak na spokojnie pomyśleć, to sporo by to tłumaczyło..


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
EMES
emerytowany hank moody


Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 7868
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1187 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: zewsząd

PostWysłany: Śro 19:52, 02 Cze 2010    Temat postu:

może pierwszego wezwał mały hitler żeby mu wytłumaczyłczemu nie będą lądować Tongue out (1)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hachiko
Gość





PostWysłany: Śro 19:55, 02 Cze 2010    Temat postu:

W ogóle nie rozumiem , dlaczego nie została zidentyfikowana ta trzecia osoba w kokpicie. Dlaczego wszystkich było słychać,a jej nie?
Czy ktoś to może mi wytłumaczyć?
Powrót do góry
Szymon Krusz
maszynista z Melbourne


Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 22282
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 388 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z nizin....społecznych
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:11, 02 Cze 2010    Temat postu:

Dowództwo chce szkoleń na symulatorze Tu-154
Podziel się:

TVN24, PAP | dodane 33 minuty temu

Wiadomości dnia


Dowództwo Sił Powietrznych zwróciło się do MON o sfinansowanie szkoleń załóg z 36. Specjalnego Pułku Lotnictwa Transportowego na symulatorze samolotu Tu-154M - dowiedziała się TVN24.

Pułk chciałby odbyć takie szkolenia jeszcze przed powrotem z remontu głównego należącego do niego samolotu o numerze 102, planowanym za kilka tygodni.

Szkolenia na symulatorach Tu-154M zostały wstrzymane w 2006 roku. Dowództwo Sił Powietrznych tłumaczyło w ostatnich wypowiedziach, że symulatory są przestarzałe i brakuje na nich wyposażenia takiego, jak to zamontowane w polskich samolotach.


Wypada zapytać czy warto skoro został tylko jeden i już zapowiedziano że już latać nie będzie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Formalny
maszynista z Melbourne


Dołączył: 26 Sie 2005
Posty: 8251
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 534 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 3 planeta od Słońca
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 22:26, 02 Cze 2010    Temat postu:

Wawi! Takie pytanie ma sens, ale chyba odpowiedzi już nie da się uzyskać.

Dla pytających dlaczego jest tyle niezrozumiałych fragmentów zapisu na końcu podaję linki z zapisem dźwięku w kokpicie Tu-154 dość typowego dla większości samolotów pasażerskich. Zapewniam, że stojąc za fotelem pierwszego pilota, czyli w lewym tylnym kącie kokpitu, słychać jeszcze gorzej. Mikrofon czarnej skrzynki znajduje sie nad głowami pilota, w tylnej części górnego panela przełączników. W zasadzie znośnie słychać tylko obu pilotów, nawigatora już gorzej. Dżwięki pochodzące z wejścia do kokpitu i jego okolicy są prawie niesłyszalne.
Link do startu i dźwięku w czasie tej procedury oddaje bardzo wiernie dźwięk jaki zostaje zarejestrowany w kokpicie. Linki do operacji lądowania mają dźwięk znacznie lepsz, bo są rejestrowane z mikrofonu kamery znajdującej się chwilami bezpośrednio między głowami pilotów i nawigatora.
Do odczytania głosów z czarnej skrzynki jest potrzeban wysoko specjalizowana aparatura i zaawansowane oprogramowanie. Polska ma jedną z najlepszych na świecie. Odczytywanie jest jednak bardzo żmudne i znam przypadek, gdy 3 sekundowa wypowiedź była odczytywana 5 tygodni a 30 sekundowy zapis 6 miesięcy. Dlatego wkurzające jest gdy politycy i różne redaktorzyny wydziwiają, że jest tyle miejsc "niezrozumiałych".
Osobną sprawą jest to, że same rozmowy to tylko część informacji, bo istotne jest połączenie zapisu rozmów z parametrami lotu i nastaw systemów samolotu.

Start: http://www.youtube.com/watch?v=Z-rqQxeWRTw&feature=related

Lądowanie: http://www.youtube.com/watch?v=4i4W8o2jc2g&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=-mmfPRIOHV8&feature=related


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Formalny
maszynista z Melbourne


Dołączył: 26 Sie 2005
Posty: 8251
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 534 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 3 planeta od Słońca
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 22:49, 02 Cze 2010    Temat postu:

Jeszcze jeden link z kokpitu Boeing 747 - żeby nie było, że hałas jest tylko w Tu-154. To bardzo typowy poziom dźwięku i tak słychac przeważnie w zapisie nowoczesych czarnych skrzynek. Zwracam uwagę na moment odtwarzania 1 minuta 08 sek - dźwięk syreny. Prawdobodobie system sygnalizuje zejście w dół ze ścieżki podejścia kontrolowanej przez ILS.
A tu zapis z czarnej skrzynki momentu katastrofy:
http://www.youtube.com/watch?v=TmCtJhCPEeQ&feature=related


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Formalny
maszynista z Melbourne


Dołączył: 26 Sie 2005
Posty: 8251
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 534 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 3 planeta od Słońca
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 22:53, 02 Cze 2010    Temat postu:

I jeszcze jedno: http://www.youtube.com/watch?v=zR_4rYITAHU&feature=related
W tle słychać "pull up"...

Miłych snów...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nikiasz
maszynista z Melbourne


Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 2098
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 55 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 11:30, 03 Cze 2010    Temat postu:

Po odczytaniu stenogramów można przyznać że to co kryje się za wypowiedziami niezrozumiałymi stało się kluczowe dla wyjaśnienia przyczyn lądowania i chyba odczytanie stanie się przyczynkiem do wyjaśnienia katastrofy, wydaje mi się że jednak notable będący na pokładzie samolotu przyczynili się do katastrofy i zrzucanie bezpośredniej odpowiedzialności na pilotów jest bezzasadne chociaż gdyby okazali więcej asertywności .........

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Aproxymat
Para X to my


Dołączył: 26 Sie 2005
Posty: 33795
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1537 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: zewsząd
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 11:38, 03 Cze 2010    Temat postu:

A pewnie i tak przyczyny nie ma jednej tylko suma kilku: bo przecież wystarczyło, by była ładna pogoda - na pewno wszystko przebiegłoby inaczej. Od szczęśliwego zakończenia podróży dzieliły wszystkich sekundy, być może już wcześniej nieraz lądowano przy obecności vipów w kabinie? Kto wie? W każdym razie wszystko przebiegało rutynowo i jakby zwyczajnie a potem nagle zrobiło się za późno. Wstrząsające to jest...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szymon Krusz
maszynista z Melbourne


Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 22282
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 388 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z nizin....społecznych
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 11:59, 03 Cze 2010    Temat postu:

Witam
Oglądał ktoś wczoraj "Misję specjalną" na jedynce ?
można z niej wysnuć kilka wniosków

1.) W kokpicie samolotu (kabina pilotów) podczas lądowania oprócz załogi i gen.Błasika znajdowała się jakaś obca osoba.
2.)W "wieży"na lotnisku w Smoleńsku znajdowała się oprócz kontrolerów jakaś nieznana osoba.Tu akurat można się domyślać kto to mógł być GRU KGB czy jakaś inna służba.
3.) Samolot podczas podchodzenia do lądowania zamiast opadać "jak liść" spadał "jak kamień".
4.) Wedle przepisów kontroler powinien widzieć samolot schodzący do lądowania.
5.)Kontroler z "wieży" podając pilotom położenie samolotu źle podawał odległości według jego namiarów samolot powinien być już na pasie.
6.) Kontroler widząc pogarszające się warunki oraz mając na względzie incydent z Ił-em 86-ym miał prawo zamknąć lotnisko.
7.) Piloci podczas schodzenia do lądowania złamali wszystkie przepisy warunkujące bezpieczne lądowanie w warunkach jakie były w Smoleńsku.
8.) Kontroler widząc że piloci nie wykonują jego poleceń mógł wydać komendę przerywającą lądowanie i odesłanie samolotu na drugi krąg.
9.) Kontroler za późno wydał komendę "Horyzont"
10.) Była sugestia iż że jedna z radiolatarni mogła być uszkodzona i mogła źle podawać namiary dlatego dokonano próbnego oblotu w celu wyjaśnienia.Wyniki oblotu do tej pory są nieznane.
11.) Tajemnicza osoba w "wieży" (tę którą widział pilot Jaka) wychodzą z "wieży" zniknęła zaraz po katastrofie.
12.)Nie potwierdziła się opinia jednego kontrolerów jakoby załoga Tu 154 M miała kłopoty z językiem rosyjskim.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Szymon Krusz dnia Czw 12:13, 03 Cze 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szymon Krusz
maszynista z Melbourne


Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 22282
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 388 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z nizin....społecznych
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 13:21, 03 Cze 2010    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Formalny
maszynista z Melbourne


Dołączył: 26 Sie 2005
Posty: 8251
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 534 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 3 planeta od Słońca
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 15:11, 03 Cze 2010    Temat postu:

chłopak z nizin napisał:
Witam
Oglądał ktoś wczoraj "Misję specjalną" na jedynce ?
można z niej wysnuć kilka wniosków

1.) W kokpicie samolotu (kabina pilotów) podczas lądowania oprócz załogi i gen.Błasika znajdowała się jakaś obca osoba.
2.)W "wieży"na lotnisku w Smoleńsku znajdowała się oprócz kontrolerów jakaś nieznana osoba.Tu akurat można się domyślać kto to mógł być GRU KGB czy jakaś inna służba.
3.) Samolot podczas podchodzenia do lądowania zamiast opadać "jak liść" spadał "jak kamień".
4.) Wedle przepisów kontroler powinien widzieć samolot schodzący do lądowania.
5.)Kontroler z "wieży" podając pilotom położenie samolotu źle podawał odległości według jego namiarów samolot powinien być już na pasie.
6.) Kontroler widząc pogarszające się warunki oraz mając na względzie incydent z Ił-em 86-ym miał prawo zamknąć lotnisko.
7.) Piloci podczas schodzenia do lądowania złamali wszystkie przepisy warunkujące bezpieczne lądowanie w warunkach jakie były w Smoleńsku.
8.) Kontroler widząc że piloci nie wykonują jego poleceń mógł wydać komendę przerywającą lądowanie i odesłanie samolotu na drugi krąg.
9.) Kontroler za późno wydał komendę "Horyzont"
10.) Była sugestia iż że jedna z radiolatarni mogła być uszkodzona i mogła źle podawać namiary dlatego dokonano próbnego oblotu w celu wyjaśnienia.Wyniki oblotu do tej pory są nieznane.
11.) Tajemnicza osoba w "wieży" (tę którą widział pilot Jaka) wychodzą z "wieży" zniknęła zaraz po katastrofie.
12.)Nie potwierdziła się opinia jednego kontrolerów jakoby załoga Tu 154 M miała kłopoty z językiem rosyjskim.


W misji specjalnej naopowiadano już tyle głupot, że kilka więcej nie robi różnicy. Często tak zwani eksperci nie wznają odpowiedzi na podstawowe pytania. Ostatnio dwóch panów ekspertów na pytanie dziennikarza co to są APM-y, o których mówi pilot z Jak-40. Panowie spojrzeli na siebie bezradnie i odpowiedzieli, ze to jakieś nieznane im urzadzenie, gdy tymczasem każdy nawet trochę interesujący się lotnictwem wie, że to reflektor lotniskowy zamontowany na samochodzie Ził lub przyczepie. Ustawia się to po obu stronach początku pasa i świeci wzdłuż niego, co czasem ułatwia lądowanie w złych warunkach. System prymitywny, ale był skuteczny na starych lotniskach wojskowych z kiepskim wyposażeniem nawigacyjnym. Piloci "tutki" mają informację o włączeniu APM na początek pasa o 10.35.04.

Co do punktów to:
ad 1. To wiadomo od samego początku - mówiono, że to stewardessa, ale teraz są wątpliwości, teraz wiadomo, że była "Basia" czyli szefowa lotu z ramienia dysponenta lotem. Wiadomo też, że był dyr Kazana. Ile osób jeszcze kręciło się pilotom za plecami?

ad 2. Obca osoba na wieży? Czy to coś dziwnego? W każdej imprezie gdzie pojawia się VIP tej rangi jak prezydent państwa, zawsze obok organizatorów i ich służb pojawia się przedstawiciel służb specjalnych. Gdyby lądowali w Texasie, czy na jakimkolwiek lotnisku w USA na pewno w wieży roiłoby się od agentów CIA. Czy to coś nietypowego?

ad 3. "Samolot podczas podchodzenia do lądowania zamiast opadać "jak liść" spadał "jak kamień" Przeciez to kosmiczna bzdura! Piloci przeszarżowali w "kosiaku", bo prawdopodobnie chcieli szybciej wyrównać żeby zobaczyć wejście na pas. W błąd wprowadził ich jar, bo prawdopodobnie wbrew zasadom korzystali z radiowysokościomierza i doszli do wniosku, że są wyżej. Samolot był sterowny na co jest dowód! Po wysokości skoszenia drzew widać jednoznacznie, że samolot w ostatnich sekundach znajdował się w locie wznoszącym. Gdyby nie wysokie drzewo na którym samolot stracił końcówkę skrzydła, wyszliby z tej opresji - wyprowadziliby samolot robiąc w spodnie, ale udałoby się!!!
Twierdzenie, że samolot spadał jak kamień jest kompletnie bezsensowne i chyba powstało po wypowiedziach jakiegoś emerytowanego pułkownika, który latał kiedyś na Tu-154M i twierdził w TVN wbrew faktom, że samolot "spadał jak kamień", bo miał uszkodzone silniki i dlatego nie dało się go wyprowadzić. Na uwagę dziennikarza, że jednak samolot zaczął lot wznoszący pan pułkownik wpadł w furię i zaczął wrzeszczeć, że on wylatał 19 tys. godzin więc pan redaktor nie ma nic do gadania. Powiedział, że on żąda (!) żeby mu dostarczono wykresy pracy silników, bo on wie, że wysiadł silnik nr II. Ogólnie robił wrażenie faceta, który powinien jechać do sanatorium...

ad 4. Według jakich przepisów??? Czy w nocy też powinien widzieć samolot, a także we mgle przy lądowaniu "na ślepo" według przyrządów?
Tak było po I wojnie światowej, a także dotyczy to lotnisk aeroklubowych w czasie lądowań dziennych.

ad 5. "Kontroler z "wieży" podając pilotom położenie samolotu źle podawał odległości według jego namiarów samolot powinien być już na pasie."
To są słowa dyletanta!!! "Kontroler z wieży podający położenie"? Nie ma nikogo takiego! Jest operator radaru, który podaje informacje, dotyczące ścieżki schodzenia i ruchu w przestrzeni wokół lotniska. Operator radaru może siedzieć w dowolnym miejscu - nawet kilometr od lotniska. Na wieży, która wcale nie musi być wieżą siedzi kontroler lotniska, a z nim może być jeszcze na większym lotnisku kontroler ruchu na lotnisku, czyli tzw. Ground controller. Gdzie w stenogramie słychać podawanie odległości???

ad 6. Sorry - ale kontrola podała na początk, że brak warunków do lądowania. Podobną informację podał pilot Jak-40 delikatnie sugerując, żeby po nieudanej próbie odejść na inne lotnisko.
Należy zadać pytanie co byłoby, gdyby kategorycznie zakazano lądowania z L.K. na pokładzie. Jego brat prawdopodobnie zażądałbywypowiedzenia wojny Rosji.

ad 7. To oczywiste, że przez polską załogę, a przede wszystkim VIP ów naruszone zostały wszystkie standardy i regulaminy oraz zwyczaje. Sprawa jest poza dyskusją.

ad 8. O jakie polecenia kontrolera chodzi??? Pomijając to, że sprawę "kontrolera" już wyjaśniłem, to możliwość wydania polecenia przejścia na drugi krąg, to sobie może wydawać instruktor lub kierownik lotów w czasie lotów ćwiczebnych, a kontroler lotniska może zakazać lądowania gdy np. na lotnisku jest zajęty pas, albo dzieją się inne rzeczy uniemożliwiające lądowanie. Operator radaru natomiast wyłącznie podaje dane, które widzi na ekranie radaru, czyli istotne odchylenie od ścieżki podejścia

ad 9. Kontroler wydał za późno komendę "horyzont"?! Czy ktoś, kto wysuwa taki zarzut widział ekran starego radaru naprowadzającego? Po tym zarzucie widać, że nie ma najmniejszego pojęcia jak to wygląda!!! Pewnie naoglądał się filmów "Top gun"i wyobraża sobie, że na ekranie radaru widać nawet dziurę w zębie pilota. Sądzę, że wrzasnął Horyzont (od Gorizontalnyj paliot) w moemencie gdy się zorientowal jak nisko zeszli. Nie jestem przekonany, czy właśnie wtedy nie zaczęli wyprowadzać samolot z kosiaka.

ad 10. Kurcze - w pale się nie mieści, jakie głupoty można wymyślać. Co to jest "oblot"? Kto go robi i po co? Proponuję mądralom zapoznać się z tym na własną rękę.
Ja w analigiczym stylu napiszę: podobno w czasie oblotu stwierdzono, że ufoludki sikają na anteny radaru i przez to pokazuje wszystko do góry nogami.

ad 11. Tajemnicza osoba z "wieży"? To już wyjaśniliśmy w punkcie 2. Czy miał biegać po lotnisku i wołać, że jest np. pałkownikiem KGB?

ad 12. "Nie potwierdziła się opinia jednego kontrolerów jakoby załoga Tu 154 M miała kłopoty z językiem rosyjskim" Ta wiadomość ukazała się na drugi dzień po katastrofie w odpowiedniku naszych genialnych pierduł telewizyjnych made in Pospieszalski

Ogólnie rzecz biorąc, gdy słucha się tych wszystkich wypowiedzi w TV i czyta w gazetach, wypada zacytować Lema: "dopóki nie poznałem internetu nie wiedziałem, że na swiecie jest tylu idiotów"


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szymon Krusz
maszynista z Melbourne


Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 22282
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 388 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z nizin....społecznych
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 15:44, 03 Cze 2010    Temat postu:

Dziś na TVN 24 jest sporo o stenogramach nawet zrobili taką symulację
i są sytuacja gdzie kontroler podaje wysokość raz gdy samolot jest ponad korytarzem a potem gdy samolot jest poniżej korytarza.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Poldek
googletyczny autopostowicz


Dołączył: 27 Sie 2005
Posty: 15624
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1119 razy
Ostrzeżeń: 1/3

PostWysłany: Czw 15:50, 03 Cze 2010    Temat postu:

Tak mnie zastanawia, w jaki sposob radiolatarnia moze zle dzialac???
Przeciez to najprostsze na swiecie urzadzenie, podajace w pasmie radiowym wylacznie swoj kod, ktory zreszta jest potrzebny wylacznie do jej identyfikacji i nie nadajaca ZADNYCH namiarow


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Aproxymat
Para X to my


Dołączył: 26 Sie 2005
Posty: 33795
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1537 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: zewsząd
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 16:09, 03 Cze 2010    Temat postu:

Myślę, że sporo jednak tu wpływu filmów itd., gdzie sterowanie samolotami jest dużo łatwiejsze i ludziom się wydaje, że wszystko tak właśnie przebiega, podczas gdy w rzeczywistości jest to skomplikowana procedura wymagająca ściśle określonych czynności.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szymon Krusz
maszynista z Melbourne


Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 22282
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 388 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z nizin....społecznych
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 17:29, 03 Cze 2010    Temat postu:

Może kiedyś na Discovery doczekamy się rekonstrukcji fatalnego lotu i dowiemy się co nie zagrało i jakie były przyczyny katastrofy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Aproxymat
Para X to my


Dołączył: 26 Sie 2005
Posty: 33795
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1537 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: zewsząd
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:14, 03 Cze 2010    Temat postu:

Już chodzą słuchy o planach scenariusza do filmu fabularnego.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Poldek
googletyczny autopostowicz


Dołączył: 27 Sie 2005
Posty: 15624
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1119 razy
Ostrzeżeń: 1/3

PostWysłany: Czw 21:30, 03 Cze 2010    Temat postu:

Aviator II?
W roli Lecha Leonadro Di Caprio, w roli Marii Kate Winslet a pilota samolotu zagra Tom Cruise??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Arth
mumia barmana z Gliwic


Dołączył: 08 Sty 2008
Posty: 981
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 229 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 21:34, 03 Cze 2010    Temat postu:

Aproxymat napisał:
Już chodzą słuchy o planach scenariusza do filmu fabularnego.


Co się dziwisz. Ju-es-eje tez nakręciły film po 11 września. Nie pamiętam tytułu, ale chodziło o ten samolot który spadł "nie w celu".


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum po 30-tce Strona Główna -> Wysypisko Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 42, 43, 44 ... 224, 225, 226  Następny
Strona 43 z 226

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin