Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kilo OK maszynista z Melbourne
Dołączył: 23 Maj 2009 Posty: 19237 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 494 razy Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Pią 22:06, 20 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Formalny napisał: | Kewa napisał: | Kilo OK napisał: | Bracia Orville polecieli bo Jaro im pozwolił?
 |
Niewiarygodne, nie?! A jednak! Jak się ma wiarę, to nie ma bata...  |
|
Niemożliwe, nie wiesz co napisać?
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
Formalny maszynista z Melbourne
Dołączył: 26 Sie 2005 Posty: 8251 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 534 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: 3 planeta od Słońca Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 22:08, 20 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Kilo OK napisał: | Bracia Orville polecieli bo Jaro im pozwolił?
 |
Wiesz co Zbyszku, mój przyjacielu? Ty nawet z Wikipedii nie potrafisz przepisać poprawnie - rozumiejąc co przepisujesz... Nie doczytałeś, bo to za dużo tekstu, że chodzi o braci Wright - o imionach Orville i Wilbur. Naprawdę, idź już spać bidulo...
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
Kilo OK maszynista z Melbourne
Dołączył: 23 Maj 2009 Posty: 19237 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 494 razy Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Pią 22:10, 20 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Wikipedii piszesz.
Musiałeś sprawdzić.

Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
Formalny maszynista z Melbourne
Dołączył: 26 Sie 2005 Posty: 8251 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 534 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: 3 planeta od Słońca Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 22:23, 20 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Kilo OK napisał: | Wikipedii piszesz.
Musiałeś sprawdzić.
 |
Bidulo - znowu nie na temat. Ja piszę o tym, ze piszesz bzdury, a Ty błaznujesz i piszesz jak zwykle bzdety. Powiem Ci w sekrecie, że wiele osób - poza Tobą oczywiście, "co nie co" wie - znaczy ma w "rozumie". Dodatkowo powiem Ci, że braci Wright wspominam w mojej książce. Gdy zostanie wydana, prześlę Ci za darmo - może zdołasz chociaż trochę zrozumieć jej treść.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
Szymon Krusz maszynista z Melbourne
Dołączył: 03 Lis 2006 Posty: 22282 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 388 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z nizin....społecznych Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 22:30, 20 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Nie rozumiem po co ta cała dyskusja przecież Prezesunio Antoni M i reszta towarzystwa a także niejaki Kilo OK vel art 36 vel maczek i inne wirtualne wcielenia tej samej osoby tylko oni mają monopol na prawdę.Dla nich nie ma innej alternatywy jak zmowa spisek zdrada i zamach na elicie narodu tz na Prezydencie jego małżonce i na posłach i senatorach PiS a przy okazji na innych osobach towarzyszących.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Sob 5:42, 21 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
chłopak z nizin napisał: | Nie rozumiem po co ta cała dyskusja przecież Prezesunio Antoni M i reszta towarzystwa a także niejaki Kilo OK vel art 36 vel maczek i inne wirtualne wcielenia tej samej osoby tylko oni mają monopol na prawdę.Dla nich nie ma innej alternatywy jak zmowa spisek zdrada i zamach na elicie narodu tz na Prezydencie jego małżonce i na posłach i senatorach PiS a przy okazji na innych osobach towarzyszących. |
A kto Ci powiedzał że teoria spiskowa to motor mojej aktywności w temacie. Zwyczajnie sytuacja która nie jest wyjaśniona z przyczyn obiektywnych jest obiektem mojej kpiny.
Odpowiedzialny za tą sytuacje jest rząd Tuska, jest to niepodważalne i jako takie nie może być podane w wątpliwość. Czy możesz mi wyjaśnić co znaczy Twoje: vel art 36 bo nie rozumiem insynuacji.
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Sob 5:45, 21 Kwi 2012, w całości zmieniany 2 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
Poldek googletyczny autopostowicz
Dołączył: 27 Sie 2005 Posty: 15624 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1119 razy Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Sob 7:35, 21 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
W dniu wczorajszym w Pakistanie podczas podchodzenia do ladowania rozbil sie samolot pasazerski. W 20 minut po katastrofie agencje prasowe podaly, ze nikt nie przezyl.
Ciekawe, skad to wiedzieli? Przeciez nie mogli tego stwierdzic z takiej odleglosci. Hmm..czyzby i tam byli jacys Rosjanie, dobijajacy ofiary katastrofy?
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Sob 8:17, 21 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Poldek napisał: | W dniu wczorajszym w Pakistanie podczas podchodzenia do ladowania rozbil sie samolot pasazerski. W 20 minut po katastrofie agencje prasowe podaly, ze nikt nie przezyl.
Ciekawe, skad to wiedzieli? Przeciez nie mogli tego stwierdzic z takiej odleglosci. Hmm..czyzby i tam byli jacys Rosjanie, dobijajacy ofiary katastrofy? |
Możesz cos więcej napisać o dobijanu ofiar katastrof przez Rosjan?
Podziel się taką sensacją. |
|
Powrót do góry |
|
 |
Pochodzenie O-Ren Ishii maszynista z Melbourne
Dołączył: 05 Maj 2008 Posty: 5578 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 363 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: centrum PL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 8:47, 21 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Formalny napisał: | Kilo OK napisał: | Bracia Orville polecieli bo Jaro im pozwolił?
 |
Wiesz co Zbyszku, mój przyjacielu? Ty nawet z Wikipedii nie potrafisz przepisać poprawnie - rozumiejąc co przepisujesz... Nie doczytałeś, bo to za dużo tekstu, że chodzi o braci Wright - o imionach Orville i Wilbur. Naprawdę, idź już spać bidulo... |
ha ha ha
czasami jak Kilo dostaje takie baty to mi się żal robi..... 
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
Pochodzenie O-Ren Ishii maszynista z Melbourne
Dołączył: 05 Maj 2008 Posty: 5578 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 363 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: centrum PL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 8:48, 21 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
chłopak z nizin napisał: | a także niejaki Kilo OK vel art 36 vel maczek i inne wirtualne wcielenia tej samej osoby |
Ja myślę że Maczek to Anmario albo Ogoniasty ale kij z tym... niech się bawią
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
Szymon Krusz maszynista z Melbourne
Dołączył: 03 Lis 2006 Posty: 22282 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 388 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z nizin....społecznych Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 8:52, 21 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
maczek napisał: | .
Odpowiedzialny za tą sytuacje jest rząd Tuska, jest to niepodważalne i jako takie nie może być podane w wątpliwość. Czy możesz mi wyjaśnić co znaczy Twoje: vel art 36 bo nie rozumiem insynuacji. |
Czyż nie miałem racji pisząc wczoraj :
wypowiedź powtórzona
Nie rozumiem po co ta cała dyskusja przecież Prezesunio Antoni M i reszta towarzystwa a także niejaki Kilo OK vel art 36 vel maczek i inne wirtualne wcielenia tej samej osoby tylko oni mają monopol na prawdę.Dla nich nie ma innej alternatywy jak zmowa spisek zdrada i zamach na elicie narodu tz na Prezydencie jego małżonce i na posłach i senatorach PiS a przy okazji na innych osobach towarzyszących.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
Szymon Krusz maszynista z Melbourne
Dołączył: 03 Lis 2006 Posty: 22282 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 388 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z nizin....społecznych Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 8:56, 21 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
"Nie rozumiem tej insynuacji" rozumiesz rozumiesz tylko udajesz że nie wiesz o co chodzi
nie pierwszy raz z resztą.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Szymon Krusz dnia Sob 9:02, 21 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
 |
Szymon Krusz maszynista z Melbourne
Dołączył: 03 Lis 2006 Posty: 22282 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 388 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z nizin....społecznych Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 9:02, 21 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Antoni M też udaje że nic nie mówił o wypowiedzeniu wojny przez Rosjan że jego wypowiedź zmanipulowano albo wypaczono sens że go źle zrozumiano itd. niestety fakty są faktami nagrania w wypowiedzią Antoniego M są a on idzie w zaparte.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
Poldek googletyczny autopostowicz
Dołączył: 27 Sie 2005 Posty: 15624 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1119 razy Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Sob 10:11, 21 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
maczek napisał: | Poldek napisał: | W dniu wczorajszym w Pakistanie podczas podchodzenia do ladowania rozbil sie samolot pasazerski. W 20 minut po katastrofie agencje prasowe podaly, ze nikt nie przezyl.
Ciekawe, skad to wiedzieli? Przeciez nie mogli tego stwierdzic z takiej odleglosci. Hmm..czyzby i tam byli jacys Rosjanie, dobijajacy ofiary katastrofy? |
Możesz cos więcej napisać o dobijanu ofiar katastrof przez Rosjan?
Podziel się taką sensacją. |
zieeeeeew.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
Pochodzenie O-Ren Ishii maszynista z Melbourne
Dołączył: 05 Maj 2008 Posty: 5578 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 363 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: centrum PL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 10:41, 21 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Znalezione w necie:
Kilka faktów na temat katastrof lotniczych typu CFIT (Controlled flight into terrain).
Katastrofa prezydenckiego Tupolewa Tu-134 z 19 pażdziernika 1986 roku na terenie RPA. Rzobija się mozambicki Tu z prezydentem na pokładzie. Zginęły 34 osoby. W dniu katastrofy przedstawiciele Mozambiku i RPA zgodzili się co do powołania komisji z udziałem ICAO. Zgodnie z konwencją chicagowską prowadzenie dochodzenia wzięła na siebie RPA, jako państwo, na którego terytorium doszło do katastrofy. Jakieś podobieństwa ? Macierewicz nie wykrył spisku RPA przeciw prezydentowi Mozambiku??? Raport komisji : samolot był w pełni sprawny, nie stwierdzono śladów sabotażu i ingerencji z zewnatrz, przyczyną katastrofy było niezachowanie przez załogę procedur ILS, załoga zdecydowała się na lądowanie mimo braku dostatecznej widoczności, załoga zignorowało ostrzeżenie z systemu GPWS o zbliżaniu się do ziemi. Jakieś podobieństwa i nie było zamachu? Macierewicz nie wykrył?
Katastrofa lotu Turkish Airlines 634 z 8 stycznia 2003. Maszyna podchodziła do lądowania podejściem nieprecyzyjnym VOR/DME, na lotnisku w Diyarbakir. Lotnisko nie jest wyposażone w system ILS. Lądowanie odbywało się w złych warunkach atmosferycznych - wówczas w okolicach miasta panowała gęsta mgła. Samolot uderzył w ziemię, 900 metrów od lotniska w Diyarbakir i niemal natychmiast stanął w płomieniach. Zginęło 71 pasażerów i 4 członków załogi. Wśród ofiar katastrofy było kilkoro dzieci. Pierwszą i główną przyczyną tragedii były złe warunki atmosferyczne. Natomiast drugą przyczyną, jak ustalono było to, że pilot nalegał na utrzymanie 2800 stóp (850 metrów), pomimo niewystarczającego odniesienia wzrokowego do pasa startowego i jego otoczenia. Nie wykryto zamachu? Co na to Macierewicz? Skandal.
Katastrofa lotu Uzbekistan Airways 1154 z 13 stycznia 2004 roku w Taszkencie, stolicy Uzbekistanu. Samolot Jakowlew Jak-40, należący do linii Uzbekistan Airways i lecący z miasta Termez do Taszkentu, rozbił się przy lądowaniu w trudnych warunkach atmosferycznych nieopodal lotniska Tashkent International Airport. W wyniku katastrofy śmierć poniosło 37 osób (32 pasażerów i 5 członków załogi) - wszyscy znajdujący się na pokładzie. Przyczyną katastrofy były złe warunki atmosferyczne, które przyczyniły się do popełnienia przez pilotów Jakowlewa szeregu błędów. Jakieś podobieństwa? Nie było zamachu ? Co na to Macierewicz?
Katastrofa lotu Armavia nr 967 3 maj 2006 rok. Airbus A320. Ginie 113 osób(wszyscy na pokładzie). Przyczyna katastrofy : Piloci kontynuowali lot w ulewie, przy bardzo słabej widoczności. Widoczność znacznie się pogorszyła i w przeciągu zaledwie trzydziestu sekund, podstawa chmur zniżyła się ze 190 m do 100 m. Gdy samolot znajdował się na wysokości 300 m, wykonując skręt z wzniesieniem o kolejne 150 m, wydarzyła się tragedia: prędkość samolotu błyskawicznie zmalała, a maszyna rozpoczęła upadek do morza. Jakieś podobieństwa ??? Armeńczycy nie wykryli zamachu?
Katastrofa lotu Delta Air Lines 723 z 31 lipca 1973 roku w Stanach Zjednoczonych. Ginie 89 osób (wszyscy na pokładzie). Za przyczyny katastrofy lotu 723 uznano zaniedbanie ze strony załogi samolotu i kontroli lotu, polegające na niedopilnowaniu właściwej ścieżki zniżania maszyny podczas końcowego podejścia do lądowania, przy zmienianiających się warunkach pogodowych i słabej widoczności. Jakieś podobieństwa ? Amerykanie nie wykryli zamachu ?
Katstrofa lotu Avianica (Boeing 727). 410 z 17 marca 1988 roku – zgineło 136 pasażerów i 7 osób załogi. Przyczyna katastrofy : KONTROLOWANY LOT DO ZIEMI. Wykryto również przebywanie w kokpicie osób trzecich, którzy mogli przeszkodzić pilotom w bezpiecznym pilotowaniu samolotu, wykonaniu niezbędnych procedur podczas lotu oraz zakłócić pracę zespołową pomiędzy Kapitanem a drugim pilotem.
Lot Air China 129 z 15 kwietnai 2002 roku. Ginie 129 osób. Przyczyny katastrofy : Samolot podchodził do lądowania, pierwsza próba była nieudana. Gęsta mgła, opady deszczu oraz silny wiatr zmusiły kontrolerów do wysłania lotu 129 do Seulu, gdzie warunki pogodowe były lepsze. Samolot do Seulu jednak nie dotarł. O godz. 11:40 czasu miejscowego rozbił się. Po upadku samolot eksploduje.
Lot Air New Zeland 901 z 28 listopada 1979. Ginie 237 pasażerów I 20 członków załogi. Przyczyna katastrofy : Na pokładzie panowała swobodna atmosfera, były serwowane posiłki, przekąski, pasażerowie wędrowali po samolocie w poszukiwaniu najlepszych widoków. Również wizyty w kokpicie były mile widziane. Air New Zealand nie przeprowadzało żadnych treningów biorących pod uwagę złudzenia optyczne w warunkach arktycznych. W rezultacie załoga była przekonana, że leci ponad wodami zatoki McMurdo Sound, choć w rzeczywistości kierowała samolot wprost na górę Erebus. O godzinie 12:49 system ostrzegający GPWS uruchomił alarm o niebezpiecznym zbliżeniu samolotu do ziemi. Pierwszy oficer natychmiast zwiększył moc silników, ale było już za późno, by wykonać jakikolwiek manewr. Sześć sekund później samolot rozbił się o zbocze wulkanu, rozsypując się na drobne kawałki i zabijając wszystkich 237 pasażerów i 20 członków załogi.
Lot Aliance Air 7412 z 17 lipca 2000 r. Ginie 55 osób. Przyczyną wypadku była utrata kontroli nad samolotem z powodu błędu pilotów. Załoga nie przestrzegała kolejności procedury podchodzenia do lądowania.
Lot American Airlines 965 wydarzyła się w nocy 20 grudnia 1995. Ginie 158 osób Szczegółowa analiza danych zawartych w pokładowych rejestratorach (tzw. czarnych skrzynkach) dowiodła, że głównym powodem katastrofy był cały szereg błędów popełnionych przez załogę samolotu.
Materiały o tych i o innych katastrofach typu „CFIT” są ogólnodostępne w Internecie, można sobie poszukać, poczytać i wyciągnąć wnioski. To nie pierwsza i ostatnia katastrofa tego typu, nigdzie żaden zamach nie miał miejsca tylko jacyś nawiedzeńcy próbują coś ugrać na tragedii ludzkiej. Wnioski wyciągnijcie sami.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Sob 11:05, 21 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Powielać bzdety to nie grzech. Ale ne jest to mądre.
Przytoczę też przykład nie podając źródła bo widzę to standart forumowy.
Przyczynę katastrofy rozwikłano dopiero po ośmiu latach śledztwa. Dowodem stała sie maleńka płytka elektroniki zapalnika bomby.
Tylko że w tamtym wypadku wrak zabezpieczono właściwie.Nie zatarto śladów wpuszczając na miejsce katastrofy ciężkiego sprzętu. Nie zacierano w oczywisty sposób poszlak i dowodów. Katastrofę badał ściśle wspłpracując międzynarodowy zespół specjalistów. Bynajmniej nie następca resortu lotniczego byłego KGB i kraj który miał wyraźny interes by śledztwo prowadzić i sprowadzić na tory które nie obciążą w żaden sposób zainteresowanych bezpośrednio i pośrednio stron.
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Sob 11:06, 21 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
 |
Formalny maszynista z Melbourne
Dołączył: 26 Sie 2005 Posty: 8251 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 534 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: 3 planeta od Słońca Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 11:11, 21 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Pochodzenie O-Ren Ishii napisał: | Znalezione w necie:
Kilka faktów na temat katastrof lotniczych typu CFIT (Controlled flight into terrain).
Katastrofa prezydenckiego Tupolewa Tu-134 z 19 pażdziernika 1986 roku na terenie RPA. Rzobija się mozambicki Tu z prezydentem na pokładzie. Zginęły 34 osoby. W dniu katastrofy przedstawiciele Mozambiku i RPA zgodzili się co do powołania komisji z udziałem ICAO.
(...). |
Czy Ty nie zostałeś nasłany do pisania takich herezji przez komisje Millera i innych zamachowców, których namówił do zamachu (premier) Tusk z (prezydentem) Putinem? Oni się obejmowali z radości, ż się udało!
Do działaczy PiS "pracujących" na tym forum:
Nie musicie już pisać - ja już zdekonspirowałem PORI
PORI: czy Ty masz złudzenia, że fakty, których opis przytaczasz przekonają kogoś z tych oszłomów, którzy na kolanach, z wypiekami na ponurych twarzach, chłoną bełkotliwe rewelacje kaczyńskomacierewiczowe? Ja widząc reakcje, a częściej ich brak, na pisane przeze mnie konkretne wyjaśnienia, dawno pozbyłem się złudzeń, że logika i fakty choć w minimalnym stopniu obchodzą zwolenników politycznej hucpy...
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
Formalny maszynista z Melbourne
Dołączył: 26 Sie 2005 Posty: 8251 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 534 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: 3 planeta od Słońca Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 11:21, 21 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
maczek napisał: | Powielać bzdety to nie grzech. Ale ne jest to mądre.
Przytoczę też przykład nie podając źródła bo widzę to standart forumowy.
Przyczynę katastrofy rozwikłano dopiero po ośmiu latach śledztwa. Dowodem stała sie maleńka płytka elektroniki zapalnika bomby.
Tylko że w tamtym wypadku wrak zabezpieczono właściwie.Nie zatarto śladów wpuszczając na miejsce katastrofy ciężkiego sprzętu. Nie zacierano w oczywisty sposób poszlak i dowodów. Katastrofę badał ściśle wspłpracując międzynarodowy zespół specjalistów. Bynajmniej nie następca resortu lotniczego byłego KGB i kraj który miał wyraźny interes by śledztwo prowadzić i sprowadzić na tory które nie obciążą w żaden sposób zainteresowanych bezpośrednio i pośrednio stron. |
Mam prośbę: przytocz źródła odniesione do konkretnych wydarzeń, bo interesując się lotnictwem, jestem zainteresowany... Z góry dziękuję za konkrety...
Bzdety pisane przeciw bzdetom - nawet jeśli ich autor z wyższością oznajmia, że nie są bzdetami, nadal są niczym innym niż bzdetami...
Nawiasem mówiąc, być może się mylę, ale Ty dokładnie powtarzasz gołosłownie słowa konkretnych osób, znanych z niezbyt sensownych wypowiedzi, a krytykujesz przytaczane przez PORI opisy faktów... Czyżby to był dowód, że preferujesz taki własnie standard "dyskusji"?
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
Poldek googletyczny autopostowicz
Dołączył: 27 Sie 2005 Posty: 15624 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1119 razy Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Sob 11:57, 21 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
maczek napisał: | Powielać bzdety to nie grzech. Ale ne jest to mądre.
Przytoczę też przykład nie podając źródła bo widzę to standart forumowy.
Przyczynę katastrofy rozwikłano dopiero po ośmiu latach śledztwa. Dowodem stała sie maleńka płytka elektroniki zapalnika bomby.
Tylko że w tamtym wypadku wrak zabezpieczono właściwie.Nie zatarto śladów wpuszczając na miejsce katastrofy ciężkiego sprzętu. Nie zacierano w oczywisty sposób poszlak i dowodów. Katastrofę badał ściśle wspłpracując międzynarodowy zespół specjalistów. Bynajmniej nie następca resortu lotniczego byłego KGB i kraj który miał wyraźny interes by śledztwo prowadzić i sprowadzić na tory które nie obciążą w żaden sposób zainteresowanych bezpośrednio i pośrednio stron. |
A Ty nadal klamiesz, tylko pod innym nickiem Za kase to robisz czy po prostu tak masz?
PS. Co ciekawsze, wrak jumbo jeta z Lockerby nadal znajduje sie w Szkocji..ciekawe, dlaczego Amerykanie nie zazadali zwrotu wraku..ba!Przeciez bez problemu mogli wyslac kilka lotniskowcow i ze dwie dywizje marines i sobie go zabrac.
Mozesz mi wyjasnic - nie uciekajac sie do klamstw - dlaczego tego nie zrobili?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Poldek dnia Sob 12:04, 21 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
 |
Szymon Krusz maszynista z Melbourne
Dołączył: 03 Lis 2006 Posty: 22282 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 388 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z nizin....społecznych Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 13:21, 21 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Poldek napisał: |
A Ty nadal klamiesz, tylko pod innym nickiem Za kase to robisz czy po prostu tak masz?
PS. Co ciekawsze, wrak jumbo jeta z Lockerby nadal znajduje sie w Szkocji..ciekawe, dlaczego Amerykanie nie zazadali zwrotu wraku..ba!Przeciez bez problemu mogli wyslac kilka lotniskowcow i ze dwie dywizje marines i sobie go zabrac.
Mozesz mi wyjasnic - nie uciekajac sie do klamstw - dlaczego tego nie zrobili? |
Przecież maczek twierdzi że on to nie Kilo OK ani art36 takie rozdwojenie jaźni może być bardzo denerwujące a co do wraku z Lockerby po co zaraz Marines przecież Anglicy z Amerykanami nie drą kotów i w każdej chwili mogliby go sobie wziąć.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
|