![Forum po 30-tce Strona Główna](http://i.imgur.com/TueffiY.jpg) |
po 30-tce niezwykła strona niezwykłych użytkowników
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
anmario Gość
|
Wysłany: Czw 21:14, 02 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Seeni napisał: |
i jeszcze kłamstwo, nieuczciwość, manipulacja i coś tam, coś tam ale nie pamiętam |
kłamstwo = tchórzostwo
nieuczciwość = chciwość
A o manipulacje nie oskarżałem nigdy nikogo, o to byłem oskarżany ja, i to wielokrotnie, także przez Ciebie. Wiele razy Ci to "odpuściłem", bo naprawdę bardzo Cię lubię.
Ale w pewnym momencie poczułem, że mam dość. |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subTrail/images/spacer.gif) |
anmario Gość
|
Wysłany: Pią 0:33, 03 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Mam nadzieję, że nikt nie liczy na to, że przedstawię w tym poście twardy dowód, że katastrofa Tu 154M to efekt przeprowadzonego przez służby specjalne Rosji zamachu. Takiego dowodu nie ma. To chyba oczywiste. Podobnie jak to, że wciąż nie istnieje żadna, inna niż zamach, wiarygodna, czyli poparta dowodami, wersja przyczyn tej katastrofy. Na poparcie tej czy innej hipotezy składa się więc tylko szereg wielu przesłanek, które, w zależności od tego, które weźmie się pod uwagę, układają się w logiczny ciąg, który wydaje się przyjętą hipotezę potwierdzać.
Przypomnę, że Rosjanie nie mają zamiaru rozstawać się ani z wrakiem samolotu ani z czarnymi skrzynkami, nie prostują z żalem ewidentnych kłamstw jakimi wcześniej starali się tą katastrofę wyjaśnić i wciąż nie poczuwają się do najmniejszej nawet winy. A przecież z pewnością byli współodpowiedzialni za losy przelatującego nad ich terytorium samolotu, to w końcu ich państwo. I status wlatującej w obcą przestrzeń powietrzną maszyny można w tych rozważaniach śmiało pominąć. No bo jakie byłyby losy lotnictwa, gdyby każdy kraj uznał, że samoloty inne niż jego własne mają sobie radzić same? Otóż zdarzałoby się znacząco więcej katastrof niż do tej pory, a wiele z nich byłoby efektem zderzeń samolotów jeszcze w powietrzu. Dlaczego więc Rosja wypiera się jakiejkolwiek winy? Może rzeczywiście jej nie ma? Może wina jest tylko i wyłącznie nasza?
Gdyby tak było, śledztwo trwałoby najwyżej pół roku. Rosjanie z ulgą obwieściliby to całemu światu a następnie oddaliby Polsce wszystko co do nich nie należy. Bo po co wtedy im ten złom? Ewentualnie powołane komisje polskie czy nawet międzynarodowe mogłyby tylko potwierdzić takie wnioski. Inne być przecież nie mogły, nie znaleziono by żadnych dowodów winy Rosjan jeśli w tym wypadku jej nie było, no bo niby skąd miałyby się one wziąć?
Cóż. Śledztwo rzeczywiście trwało około pół roku. Wnioski MAK zostały opublikowane w połowie stycznia 2011 roku i, dla strony polskiej, były miażdżące. Komisja nie dopatrzyła się natomiast nawet najmniejszej winy Rosjan. Mogłoby się wydawać, że to koniec, że wszystko już jasne. Obraz polskiego lotnictwa, jaki wyłonił się ze stron raportu był przerażający i jedyne co mogło dziwić to to, że tych katastrof do tej pory było tak niewiele. Jedyne co mogła dla nas zrobić strona rosyjska było oddanie nam dowodów naszej winy byśmy przekonali się o niej sami, na własne oczy.
Ale ich nie oddali. Bo?
Bo śledztwo w Rosji toczy się nadal. Działa powołana przez Władimira Putina już w dniu katastrofy rządowa komisja specjalna. Po ponad roku od tamtych wydarzeń już nikt nie wnika jakimi międzynarodowymi umowami regulowane jest jej prawo do zawłaszczania polskiego mienia. W świadomości publicznej tkwi tylko stereotyp, że czarne skrzynki zostaną oddane kiedy skończą się śledztwa. A te, najwyraźniej, potrwają jeszcze bardzo długo. O postępach komisji prac komisji Putina nie wiadomo zupełnie nic. Oprócz tego, że wrak, czarne skrzynki i cała dokumentacja są im jeszcze bardzo potrzebne.
Te rozważania przesądzają, w moim mniemaniu, zasadność tezy o współodpowiedzialności Rosjan za katastrofę naszego samolotu. Od ustalenia tej współodpowiedzialności do tezy, że 10 kwietnia 2010 roku przeprowadzili zamach na Prezydenta Polski droga jednak jeszcze bardzo daleka. O tym jednak napiszę w następnej części, wcześniej chcę zobaczyć jakie będą losy tej tutaj.
Nie byłbym sobą gdybym nie zakończył "po swojemu"
[link widoczny dla zalogowanych]
Lepszej, niż przedstawiona powyżej, puenty rosyjskiego śledztwa nie wymyślę na pewno. |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subTrail/images/spacer.gif) |
Jayin mistress of chaos
Dołączył: 05 Paź 2006 Posty: 5958 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 987 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: pogranicze Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Pią 7:33, 03 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
W sprawie "nie oddanych skrzynek i wraku" - masz rację. Ten fakt może budzić poważne wątpliwości, co do "jasności" śledztwa. Wg mnie tez najlepiej by było, gdyby i wrak samolotu i skrzynki z zapisem znalazły się jak najszybciej w Polsce. Ale - protokół rosyjski (podobnie jak w Polsce, nie wydano by takich rzeczy przed zakończeniem śledztwa, chyba, że się mylę?).
Od paru dni Polacy mają dostęp do czarnych skrzynek, a za dwa miesiące mają się rozpocząć przygotowania do przetransportowania wraku samolotu.
Ale to nadal nie przesądza o zamachu. Równie dobrze może to być próba ukrycia przez Rosjan niewydolności i błędów własnej obsługi naziemnej oraz dowództwa, podejmujacego decyzje w spawie lądowania Tu, co nie równa się zamachowi.
Ze strony polskiej też nie ujawniono (przynajmniej publicznie) różnych rzeczy, związanych z katastrofą. Może gdyby wszystko ujawniono, to dla ludu byłoby jaśniejsze o co chodzi. Ale - POLITYKA.
Gdyby jednakże po pół roku Rosjanie oddali nam wszystko i zamknęli sprawę z opinią "wypadek lotniczy", z pewnością odezwałyby się głosy, że śledztwo było prowadzone "po łebkach", za szybko, niechlujnie i minęło się z prawdą, bo Rosjanie kłamią.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subTrail/images/spacer.gif) |
saper mściwy półgłówek
Dołączył: 09 Lut 2009 Posty: 3801 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 507 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: skontenera Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 9:43, 03 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Anmario - przeczytam z uwagą jak będę miał więcej czasu.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subTrail/images/spacer.gif) |
Kewa optymistyczna realistka
Dołączył: 05 Lis 2005 Posty: 24976 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1879 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: prawie Wrocław
|
Wysłany: Pią 9:44, 03 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Że Rosjanie są współwinni, to chyba pogląd, który w większości podzielamy. Że mają burdel w instytucjach, papierach, służbach, to chyba też nie jest żadna tajemnica. Opieszałość, zła organizacja, może nawet brak dobrej woli w niektórych kręgach i chęć zatarcia tychże elementów, to jeszcze nie jest zamach.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subTrail/images/spacer.gif) |
Formalny maszynista z Melbourne
Dołączył: 26 Sie 2005 Posty: 8251 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 534 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: 3 planeta od Słońca Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 11:05, 03 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Kewa napisał: | Że Rosjanie są współwinni, to chyba pogląd, który w większości podzielamy. Że mają burdel w instytucjach, papierach, służbach, to chyba też nie jest żadna tajemnica. Opieszałość, zła organizacja, może nawet brak dobrej woli w niektórych kręgach i chęć zatarcia tychże elementów, to jeszcze nie jest zamach. |
Trudno się z tym nie zgodzić... Na "plus" trzeba im oddać, że ta sprawą świetnie rozgrywają swoją partię skłócenia "elit"(he, he, "elit)politycznych w Polsce, wiedząc jak łatwo podrzucić ... niektórym plotę - zaczyn do robienia awantur. Nie dałbym głowy za odrzucenie możliwości, że teza zamachu podrzucona została naszym specjalistom od awantur i rusufobii, przez naszych wschodnich braci Słowian...
Cały ten raport MAK byłby do przyjęcia jako logiczny wtedy, gdyby nie zabrakło w nim części o wspomnianym przez Ciebie totalnym bałaganie i niekompetencji strony rosyjskiej. To co raport zawiera na temat błędów polskiej strony niestety trudno podważyć, a przypuszczam, że nasz polski raport, jeśli nie bedzie korygowany "politycznie" może być jeszcze bardziej druzgoczący dla wszystkich elementów przygotowania i przeprowadzenia lotu do końcowego "bum".
Co do wytykania przez znawców, że śledztwo powinno trwać krócej lub określony okres czasu, to kilkakrotnie pisałem na ten temat i powtórzę jeszcze raz; Nie można ustalić terminu zakończenia takiego dochodzenia. Trwa ono latami i tylko ignorantom wydaje się, że mogą na ten temat cokolwiek powiedzieć. Podam kolejny przykład (inne podawałem już poprzednio). W 2000 roku - 25 lipca wydarzyła się katastrofa samolotu Concorde po starcie z Paryża. Wstępnie zapowiadano, że śledztwo potrwa co najmniej 1,5 roku. Ze śledztwa zostały włączone poboczne watki, między innymi w jaki sposób na pasie startowym znalazł się pasek z tytanu, który spowodował przebicie opony Concorda. 6 grudnia 2010 został wydany wyrok, że winę za spowodowanie katastrofy samolotu Concorde ponoszą amerykańskie linie lotnicze Continental Airlines. Po przeszło10 latach! Samo śledztwo w sprawie katastrofy zakończyło sie w grudniu 2004 roku. Ustalenie przyczyn katastrofy było z wielu punktów widzenia prostsze.
Takich przykładów mógłbym przytoczyć dziesiątki, nie mówiąc o własnych doświadczeniach. Kiedyś napisałem jak długo trwało samo badanie i raport z niego, jednego z przyrządów pokładowych samolotu sportowego, który został powaznie uszkodzony w czasie lądowania. To były dziesiatki stron i załączników oraz mnóstwo czasu. Tymczasem co rusz można spotkać wypowiedzi różnych polityków i innych ignorantów zarzucajacych zbyt długo trwające dochodzenie. Jednoczesnie bez wiedzy na temat lotnictwa i co za tym idzie, bez umiejętności zrozumienia i interpretacji tego, co o katastrofie wiadomo, snują jakieś bzdurne teoryjki i fantasmagorie... To włąsnie te nasze polskie, stańczykowskie znanie się na wszystkim i dawanie dobrych rad nie tylko na temat bólu zęba.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Formalny dnia Pią 11:07, 03 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subTrail/images/spacer.gif) |
Gość
|
Wysłany: Pią 18:16, 03 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Analiza anmario pisana o pierwszej w nocy jest o kat dupy potłuc.
Skrzynki będą oddane, wrak samolotu też.
Pisanie pod dyktando Kczyńskiego tez jest modne wsród pisocholików, którzy są opłacani z naszych pieniędzy.
Jarosław Condom-minimuk kazał, brat robił i....
[link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pią 18:17, 03 Cze 2011, w całości zmieniany 2 razy |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subTrail/images/spacer.gif) |
Szymon Krusz maszynista z Melbourne
Dołączył: 03 Lis 2006 Posty: 22282 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 388 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z nizin....społecznych Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 10:55, 04 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Ciekawa ta seria na National Geographic o tych katastrofach.Można się wiele ciekawych rzeczy dowiedzieć np.wczoraj było o katastrofie nad lotniskiem w Delhi (dla mniej kumatych stolicy Indii)
Katastrofa lotnicza dwóch samolotów w Indiach - zderzenie dwóch samolotów w powietrzu.
Wydarzyła się 12 listopada 1996 r. w Indiach. Samolot saudyjskich linii lotniczych Saudi Arabian Airlines, Boeing 747-168B (numer rejestracyjny: HZ-AIH, lot nr: 763) wystartował wieczorem z lotniska w New Delhi w Indiach, w rejs do Rijadu w Arabii Saudyjskiej. Na pokładzie znajdowało się 289 pasażerów i 23 członków załogi. Ok. godz. 18:40 samolot znajdował się na wysokości 4 200 m. Tuż przed tą chwilą inny samolot kazachskich linii lotniczych Kasachstan Airlines, Iljuszyn Ił-76 (nr maszyny: UN-76435, lot nr: 1907), lecący z Kazachstanu do Nowego Delhi z 27 pasażerami, 10 członkami załogi oraz dużą masą ładunku znajdował się w fazie podchodzenia do lądowania na lotnisko w Nowym Delhi. Gdy oba samoloty znalazły się na wysokości 4 200 metrów, doszło do ich zderzenia w powietrzu. Zginęli wszyscy ludzie znajdujący się na pokładach obu maszyn. Szczątki zostały rozrzucone na obszarze kilkudziesięciu km².
Przyczyną katastrofy był błąd nawigacyjny załogi IŁA-76, który spowodował utrzymanie samolotu zbyt nisko w danej fazie lądowania (14 000 stóp zamiast dozwolonych 15 000).
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subTrail/images/spacer.gif) |
Szymon Krusz maszynista z Melbourne
Dołączył: 03 Lis 2006 Posty: 22282 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 388 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z nizin....społecznych Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 11:08, 04 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Czy ktoś to pamięta jak najpierw super ekspert niejaki Antoni Macierewicz a potem sam on Prezesunio mówili że Tu 154 to przerobiony samolot wojskowy ?
Okazuje się że jak to się mówi "wiedzieli że dzwonią tylko nie wiedzieli w którym kościele" właśnie wczoraj się dowiedziałem że IŁ-67 to właśnie przerobiony i zmodyfikowany samolot wojskowy zatem nasuwa się pytanie czym leciał nasz Prezydent śp Lech czy Tu 154 czy IŁ-em 67.
A tak dla naszych PiS-owczyków czasami lepiej poczytać czy popatrzeć w telewizor niż ślepo wierzyć w to co mówią wyżej wymienieni.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Szymon Krusz dnia Sob 11:10, 04 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subTrail/images/spacer.gif) |
Kilo OK maszynista z Melbourne
Dołączył: 23 Maj 2009 Posty: 19237 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 494 razy Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Sob 11:45, 04 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Chłopcze czemu nie cytujesz newsa o badaniach prowadzonych na drugiej tutce?
Czyżby niezadziałanie przycisku "Odchodź" kłóciło sie z twą wizją świata, dlatego będziesz tu wklejał pierdoły o samolotach?
Może zacznij od podstaw i książeczki: "Dlaczego samolot lata".
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kilo OK dnia Sob 11:47, 04 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subTrail/images/spacer.gif) |
Formalny maszynista z Melbourne
Dołączył: 26 Sie 2005 Posty: 8251 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 534 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: 3 planeta od Słońca Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 11:52, 04 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Kilo OK napisał: | Chłopcze czemu nie cytujesz newsa o badaniach prowadzonych na drugiej tutce?
Czyżby niezadziałanie przycisku "Odchodź" kłóciło sie z twą wizją świata, dlatego będziesz tu wklejał pierdoły o samolotach?
Może zacznij od podstaw i książeczki: "Dlaczego samolot lata". |
Katolik. Czy mógłbyś mi wyjaśnić dlaczego ten przycisk nie działał?
Bardzo mnie interesuje, czy masz już na ten temat wiedzę wystarczającą do wyjaśnienia tego? (czy prezes już wydał wytyczne jak to interpretować motłochowi?)
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subTrail/images/spacer.gif) |
Kilo OK maszynista z Melbourne
Dołączył: 23 Maj 2009 Posty: 19237 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 494 razy Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Sob 11:57, 04 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Ty mnie o to?
Ty ekspert od latania pytasz mnie?
Bardziej liczyłem na wyjaśnienie z Twej strony, wszak znasz wszystkie procedury, metodologie szkoleń, materiały szkoleniowe, wyniki badań i dochodzeń komisji Milera.
Czemu nie zadziałał?
Może Rosjanie zapomnieli podroczyć kabelka pod przycisk, albo ktoś grzebał w instalacji tutki?
Ale ale pytania było czemu o tym milczy tropiciel antypisowskich newsów?
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subTrail/images/spacer.gif) |
Szymon Krusz maszynista z Melbourne
Dołączył: 03 Lis 2006 Posty: 22282 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 388 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z nizin....społecznych Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 12:16, 04 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Kilo OK napisał: | Chłopcze czemu nie cytujesz newsa o badaniach prowadzonych na drugiej tutce?
Czyżby niezadziałanie przycisku "Odchodź" kłóciło sie z twą wizją świata, dlatego będziesz tu wklejał pierdoły o samolotach?
Może zacznij od podstaw i książeczki: "Dlaczego samolot lata". |
No tak to już chyba norma
jak to leciało te zdanie w "Latającym Cyrku Monty Patona"
"to może coś z innej beczki"
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subTrail/images/spacer.gif) |
Kilo OK maszynista z Melbourne
Dołączył: 23 Maj 2009 Posty: 19237 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 494 razy Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Sob 12:18, 04 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Jak z innej, tożto z twego ulubionego Faktu zawłaszczonego przez pisowskiego redaktora naczelnego! Nie wiedziałeś o tym?
"Przeprowadzone przez komisję Millera loty Tu-154M wykazały, że w samolocie nad Smoleńskiem mógł nie zadziałać przycisk „odejście” – podał „Fakt” "
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subTrail/images/spacer.gif) |
Poldek googletyczny autopostowicz
Dołączył: 27 Sie 2005 Posty: 15624 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1119 razy Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Sob 12:19, 04 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Kilo OK napisał: | Ty mnie o to?
Ty ekspert od latania pytasz mnie?
Bardziej liczyłem na wyjaśnienie z Twej strony, wszak znasz wszystkie procedury, metodologie szkoleń, materiały szkoleniowe, wyniki badań i dochodzeń komisji Milera.
Czemu nie zadziałał?
Może Rosjanie zapomnieli podroczyć kabelka pod przycisk, albo ktoś grzebał w instalacji tutki?
Ale ale pytania było czemu o tym milczy tropiciel antypisowskich newsów? |
ps. katolik, może spróbuje przemówić do Twojej wyobraźni:
Przycisk "odejź" nie ma nic wspólnego z "Eject" w mysliwcach, nie jest jednarozwego użytku po którym i pryzcisk, i mechanizm nim uruchamiany zostaje zniszczony...w warunkach nieudanego podejścia jest standardowo używany i mogę Cię zapewnić że przy testach odbiorczych był sprawdzany. I w normlanym uzytkowaniu również.
Chyba że Rosjanom udało się niepostrzeżenie zainstalowac układ zdalnie odłączający system nieudanego podejścia, ale jeśli nawet to i tak wina za jego niewykrycie pozostaje po stronie polskiej obsługi technicznej ![Blue_Light_Colorz_PDT_02](http://picsrv.fora.pl/images/smiles/Blue_Light_Colorz_PDT_02.gif)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Poldek dnia Sob 12:37, 04 Cze 2011, w całości zmieniany 2 razy |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subTrail/images/spacer.gif) |
Formalny maszynista z Melbourne
Dołączył: 26 Sie 2005 Posty: 8251 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 534 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: 3 planeta od Słońca Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 12:31, 04 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Kilo OK napisał: | Ty mnie o to?
Ty ekspert od latania pytasz mnie?
Bardziej liczyłem na wyjaśnienie z Twej strony, wszak znasz wszystkie procedury, metodologie szkoleń, materiały szkoleniowe, wyniki badań i dochodzeń komisji Milera.
Czemu nie zadziałał?
Może Rosjanie zapomnieli podroczyć kabelka pod przycisk, albo ktoś grzebał w instalacji tutki?
Ale ale pytania było czemu o tym milczy tropiciel antypisowskich newsów? |
No i widzisz biedny człowieku, każdym swoim wpisem dowodzisz tępoty. Gdybyś nie czytał szmatławych wiadomości przeżutych przez dyżurnego pisowczyka, i co ważne, gdybyś rozumiał to co czytasz, to miałbyś odpowiednie informacje. Nawet jednak w Fakcie jest napisane zrozumiale dla nawet największych nieudaczników, że przycisk "odejście" nie mógł zadziałać gdy na lotnisku nie było systemu ILS. O tym, że tego systemu nie ma piloci wiedzieli! Potwierdza się więc ta teza z raportu MAK, że poloci nie byli doszkoleni do poziomu, przy którym mogli latac na tym typie samolotu.
To wszystko byś sam wyczytał, gdybyś rozumiał słowo pisane... I teraz bełkoczesz o kabelkach...
Katolik! Ty wiesz już co...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Formalny dnia Sob 12:32, 04 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subTrail/images/spacer.gif) |
Kilo OK maszynista z Melbourne
Dołączył: 23 Maj 2009 Posty: 19237 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 494 razy Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Sob 12:36, 04 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Dziadku staraj się czytać ze zrozumieniem, moje posty i linki gdyż kompłomityjesz się nawet jako karykatura eksperta. Umknęło ci:
"Tajemnicą pozostaje, dlaczego piloci nie wiedzieli o tym, że w tych warunkach (bez ILS) operacja odejścia jest niemożliwa – czy był to błąd w szkoleniu, czy nie przekazano im właściwych informacji."
A miałeś podane na tacy gdy pisałem o szkoleniach.
Znów tak mi przykro.
Umiejętność czytania ze zrozumienie to od ilu punktów IQ?
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subTrail/images/spacer.gif) |
Poldek googletyczny autopostowicz
Dołączył: 27 Sie 2005 Posty: 15624 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1119 razy Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Sob 12:39, 04 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Kilo OK napisał: | Dziadku staraj się czytać ze zrozumieniem, moje posty i linki gdyż kompłomityjesz się nawet jako karykatura eksperta. Umknęło ci:
"Tajemnicą pozostaje, dlaczego piloci nie wiedzieli o tym, że w tych warunkach (bez ILS) operacja odejścia jest niemożliwa – czy był to błąd w szkoleniu, czy nie przekazano im właściwych informacji."
A miałeś podane na tacy gdy pisałem o szkoleniach.
Znów tak mi przykro.
Umiejętność czytania ze zrozumienie to od ilu punktów IQ? |
Tajemnicą? Aboslutnie nie, ten fakt potwierdza tylko gigantyczną presję, jakiej byli poddawani w trakcie tego lotu.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subTrail/images/spacer.gif) |
Kilo OK maszynista z Melbourne
Dołączył: 23 Maj 2009 Posty: 19237 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 494 razy Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Sob 12:55, 04 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
A tak tak
Zapomniałem że to nie piloci naciskali Odchodź ale
Jarek na Protasiuka poprzez świętej pamięci Lecha i pijanego Błasika.*
* Jak podał organ wszystkich SB-ków
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kilo OK dnia Sob 12:56, 04 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subTrail/images/spacer.gif) |
Poldek googletyczny autopostowicz
Dołączył: 27 Sie 2005 Posty: 15624 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1119 razy Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Sob 13:09, 04 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Kilo OK napisał: | A tak tak
Zapomniałem że to nie piloci naciskali Odchodź ale
Jarek na Protasiuka poprzez świętej pamięci Lecha i pijanego Błasika.*
* Jak podał organ wszystkich SB-ków |
znaczy, Wprost tez czytujesz??? ![](http://picsrv.fora.pl/images/smiles/new_eek.gif)
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subTrail/images/spacer.gif) |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|