Forum po 30-tce Strona Główna po 30-tce
niezwykła strona niezwykłych użytkowników
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Samolot z Prezeydentem Kaczynskim - rozbity
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 84, 85, 86 ... 224, 225, 226  Następny
 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum po 30-tce Strona Główna -> Wysypisko
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
anmario
Gość





PostWysłany: Wto 13:52, 25 Sty 2011    Temat postu:

Poldek napisał:
Kilo OK napisał:


anmario napisał:


intelektualisci rodem spod budki z piwem sie zlecieli



Właśnie, nie myśl, że Ty dla mnie uosobienie zła jesteś. Na przykład bardzo cenię Twoje poczucie humoru, niejednokrotnie płakałem ze śmiechu po przeczytaniu Twojego posta.

Ot, tak jak teraz
Powrót do góry
Poldek
googletyczny autopostowicz


Dołączył: 27 Sie 2005
Posty: 15624
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1119 razy
Ostrzeżeń: 1/3

PostWysłany: Wto 14:20, 25 Sty 2011    Temat postu:

Dancing

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Formalny
maszynista z Melbourne


Dołączył: 26 Sie 2005
Posty: 8251
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 534 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 3 planeta od Słońca
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 14:40, 25 Sty 2011    Temat postu:

anmario napisał:
Formalny napisał:


To nie tak, że Cię nie lubię. Nigdy też nie pisałem na o2, ani jednej linijki, skąd ten pomysł? Ale rozumiem, że ścigają Cię upiory przeszłości jakie tkwią w Twojej głowie, wcale mnie to nie dziwi.
Co do reszty odpiszę później, teraz nie mam tyle czasu.


Nie musisz poświęcać czasu na odpisywanie - za dużo wysiłku, nie tyraj tak...
Żebyś nie przeżywał koszmarnego niepokoju, od razu uprzejmie wyjaśniam: w mojej głowie nie tkwią potwory, więc analogia do Twoich doświadczeń nie jest trafna. Co znajduje się w mojej głowie nie będę opowiadał, byś nie musiał nad tym myśleć (patrz akapit o tyraniu).
Zastanawiam się, czy próbowałeś zrobić listę tych ludzi, którzy zarzucają Ci bardziej lub mniej dosadnie (delikatnie mówiąc), że masz problem z umiejętnością trzymania się tematu, bez potrącania łokciami otoczenia?
Wynik mógłbyś wtedy odnieść do starego porzekadła: gdy Ci druga osoba mówi, że jesteś pijany, zapłać barmanowi i idź do domu...
Miłego dnia - miłego wypoczynku...


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
anmario
Gość





PostWysłany: Wto 14:48, 25 Sty 2011    Temat postu:

Formalny napisał:
Nie musisz poświęcać czasu na odpisywanie - za dużo wysiłku, nie tyraj tak...



Formalny napisał:
Zastanawiam się, czy próbowałeś zrobić listę tych ludzi...


Powrót do góry
anmario
Gość





PostWysłany: Wto 14:52, 25 Sty 2011    Temat postu:

Formalny napisał:
Wynik mógłbyś wtedy odnieść do starego porzekadła: gdy Ci druga osoba mówi, że jesteś pijany, zapłać barmanowi i idź do domu...
Miłego dnia - miłego wypoczynku...


I jeszcze to:

Formalny: gdy druga osoba mówi Ci, że jesteś pijany zapłać barmanowi. A o czym ja, do diaska, od ponad miesiąca Ci opowiadam, co? Ciebie Twoje doskonałe recepty nie dotyczą?
Powrót do góry
Formalny
maszynista z Melbourne


Dołączył: 26 Sie 2005
Posty: 8251
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 534 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 3 planeta od Słońca
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 15:20, 25 Sty 2011    Temat postu:

anmario napisał:
Formalny napisał:
Wynik mógłbyś wtedy odnieść do starego porzekadła: gdy Ci druga osoba mówi, że jesteś pijany, zapłać barmanowi i idź do domu...
Miłego dnia - miłego wypoczynku...


I jeszcze to:

Formalny: gdy druga osoba mówi Ci, że jesteś pijany zapłać barmanowi. A o czym ja, do diaska, od ponad miesiąca Ci opowiadam, co? Ciebie Twoje doskonałe recepty nie dotyczą?


Nie wysiliłeś się synku na zrozumienie tego, o czym piszę. Zareagowałeś jak przekupka z targowiska... Powodzenia w dalszym ... (niedomówienie)...
"Szkoda czasu i atłasu".


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
anmario
Gość





PostWysłany: Wto 17:07, 25 Sty 2011    Temat postu:

Formalny napisał:
Nie wysiliłeś się synku na zrozumienie tego, o czym piszę. Zareagowałeś jak przekupka z targowiska... Powodzenia w dalszym ... (niedomówienie)...
"Szkoda czasu i atłasu".


Nie wysiliłeś się na zrozumienie tego, o czym piszę, starcza demencja nie pozwala. Zareagowałeś jak urażona w swojej świętojebliwości panienka, która wielokrotnie handlowała swoją cnotą pod latarnią i wierzy, że jeszcze ją ma.

Nie mógłbym być Twoim synkiem, czy synem. Z prostego powodu. Mój ojciec był porządnym człowiekiem.
Powrót do góry
Poldek
googletyczny autopostowicz


Dołączył: 27 Sie 2005
Posty: 15624
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1119 razy
Ostrzeżeń: 1/3

PostWysłany: Wto 17:35, 25 Sty 2011    Temat postu:

anmario napisał:

Mój ojciec był porządnym człowiekiem.


co nie przeszkodzilo mu, jak widac, splodzic mende... Angel


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
anmario
Gość





PostWysłany: Wto 17:46, 25 Sty 2011    Temat postu:

Tylko się nie popłacz Glusiu. Nie tylko taką mendą bywałeś, wiemy o tym obydwaj, nie? Więc może po prostu przyjmij do wiadomości, że wśród ludzi, którzy mają w sobie rodzaj wrażliwości jaki starasz się tępić znajdują się nie tylko bezbronne, jakby stworzone do kopania przez takie łąjzy jak Ty owieczki, ale i przebijające Cię we wszystkim skurwysyny - tacy jak ja.
Powrót do góry
Formalny
maszynista z Melbourne


Dołączył: 26 Sie 2005
Posty: 8251
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 534 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 3 planeta od Słońca
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 19:07, 25 Sty 2011    Temat postu:

Poldek napisał:
anmario napisał:

Mój ojciec był porządnym człowiekiem.


co nie przeszkodzilo mu, jak widac, splodzic mende... Angel


Nie warto tracić czasu na pyskującą przekupę nieustalonej płci... Proponuję go/jej nie dostrzegać...


WRACAJĄC DO TEMATU :
[link widoczny dla zalogowanych]
"(...)
Australijskie Biuro Bezpieczeństwa Transportu (ATSB) przeanalizowało 20 międzynarodowych i 11 australijskich wypadków lotniczych. Wszystkie wydarzyły się od 1989 roku do czerwca 2009 roku. Ich przyczyną były niewłaściwe parametry lotu. Okazało się, że w 39 proc. przypadków, to błąd załogi decydował o wypadku.
Piloci np. wprowadzali złe dane dotyczące ciśnienia, prędkości lotu, temperatury a nawet wagi samolotu.
Jeden z zagranicznych pilotów zaniżył wagę maszyny aż o 100 tys. kg, co doprowadziło do uderzenia ogonem w pas lotniska w Melbourne w 2009 roku.
W raporcie ATSB zacytował także dane dotyczące badań z Teksasu. Wynika z nich, że aż jedna czwarta pilotów popełnia błąd przed startem maszyny.
Jakie są tego przyczyny? Presja czasu, zmęczenie pilota, błędy obsługi naziemnej, roztargnienie, złe procedury, błędy systemu, braki w szkoleniu - to najczęstsze powody popełnianych przez pilotów błędów.
Z danych ATSB wynika również, jak ważna jest faza startu maszyny. Aż 12 proc. śmiertelnych wypadków lotniczych miało miejsce właśnie podczas jej trwania. "
Tekst jest zaczerpnięty z oficjalnej strony ATSB - [link widoczny dla zalogowanych]
Znacznie więcej na ten temat można znaleźć na oficjalnej stronie ATSB - [link widoczny dla zalogowanych]
Warto zajrzeć też na strony ICAO i IATA
Na przykład według statystyk opracowanych lub publikowanych przez ICAO 50% wypadków lotniczych i katastrof zdarza się na samym lotnisku lub w pasie o szerokości 400 m przyległym do obszaru lotniska. Następne 25% to pas o szerokości 400 - 800 m. W tym obszarze 25,2 % katastrof i wypadków następuje w czasie startu, a 41,4% w czasie lądowania.
Jeszcze ciekawsza jest statystyka, w której fazie lądowania jest najmniej bezpiecznie:
1. Obniżenie lotu (wstępna faza operacji lądowania) 7,2 %
2. Początek podejścia do lądowania 12,3%
3. Końcowa faza podejścia do lądowania 24,8% (!!!)
4. Lądowanie 16,6%
Całkowicie dominująca przyczyna wypadków i katastrof to czynnik ludzki. (W wielu wpisach wspominałem o 76% tych przyczyn) Dokładniej: 60% przyczyn to błędy załogi, 16% to błędy obsługi naziemnej technicznej i kontroli lotów wynikające z warunków pogodowych lub niespodziewanych przyczyn, 14 to awarie samolotu lub urządzeń naziemnych, a pozostałe to wyjątkowe zbiegi okoliczności trudne do jednoznacznego zakwalifikowania.

Jak widać katastrofa Smoleńska wpisuje się idealnie w statystyki przebiegu i okoliczności katastrof lotniczych.

W klasyfikacjach nie skupiano się nad tym jak zwalić winę na zupełnie wyprane z logiki tłumaczenia przyczyn katastrof wzięte z kapelusza by zaspokoić potrzebę na głupio rozumiany interes polityczny...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Formalny dnia Wto 19:09, 25 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Poldek
googletyczny autopostowicz


Dołączył: 27 Sie 2005
Posty: 15624
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1119 razy
Ostrzeżeń: 1/3

PostWysłany: Wto 20:56, 25 Sty 2011    Temat postu:

A co tacy Australijczycy moga wiedziec o przyczynach katastrof lotniczych??
Przeciez nie sa z PiSu...
A wlasciwie to ich wskazywanie na bledy zalogi wskazuje dobitnie ze sa sterowani i oplacani przez rosyjskie sluzby bezpieczenstwa!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Poldek
googletyczny autopostowicz


Dołączył: 27 Sie 2005
Posty: 15624
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1119 razy
Ostrzeżeń: 1/3

PostWysłany: Wto 21:08, 25 Sty 2011    Temat postu:

ze strony internetowej PiS, fragment wypowiedzi Prezesa:

Na naciski nie było i nie ma żadnych dowodów i nie jest na to dowodem powoływanie się przez Gazetę na obecność śp. gen Andrzeja Błasika, ani zaglądnie tam szefa protokołu dyplomatycznego śp. Mariusza Kazany, co jest praktyką w trakcie takich lotów, można powiedzieć, stałą. Piszę to jako były premier, który dziesiątki, jeśli nie przeszło sto razy w ten sposób podróżował. Jest chyba oczywiste, że prezydent czy premier nie jest pakunkiem na pokładzie samolotu i gdy trzeba decydować, na które lotnisko lecieć, kiedy nie można lądować na lotnisku zaplanowanym, decyzja należy do Niego lub osoby przez niego wskazanej.

no i w tym momencie mozna zakonczyc cale sledztwo...jak widac powyzej Prezydent mial prawo zadecydowac na ktorym lotnisku wyladuja..no i zadecydowal.



w sumie dzieki temu stal sie pakunkiem..na pokladzie CASY...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szymon Krusz
maszynista z Melbourne


Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 22282
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 388 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z nizin....społecznych
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:12, 25 Sty 2011    Temat postu:

Poldek napisał:
anmario napisał:

Mój ojciec był porządnym człowiekiem.


co nie przeszkodzilo mu, jak widac, splodzic mende... Angel



To że kogoś obrażasz nie przynosi nikomu chwały wręcz przeciwnie zniżasz się od poziomu obrażanego.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
anmario
Gość





PostWysłany: Wto 21:21, 25 Sty 2011    Temat postu:

chłopak z nizin napisał:
Poldek napisał:
anmario napisał:

Mój ojciec był porządnym człowiekiem.


co nie przeszkodzilo mu, jak widac, splodzic mende... Angel



To że kogoś obrażasz nie przynosi nikomu chwały wręcz przeciwnie zniżasz się od poziomu obrażanego.


Całkowicie się z Tobą zgadzam Chłopaku z Nizin. No, ale jaka inna dla mnie możliwość pogadania z kimś takim, sądzisz, że jeżeli nie zniżę się do jego poziomu to on da radę wspiąć się tam gdzie jestem ja?

No to czasem się fatyguję...
Powrót do góry
Gość






PostWysłany: Wto 21:22, 25 Sty 2011    Temat postu:

Formalny napisał:
Poldek napisał:
anmario napisał:

Mój ojciec był porządnym człowiekiem.


co nie przeszkodzilo mu, jak widac, splodzic mende... Angel


Nie warto tracić czasu na pyskującą przekupę nieustalonej płci... Proponuję go/jej nie dostrzegać...


WRACAJĄC DO TEMATU :
[link widoczny dla zalogowanych]
"(...)
Australijskie Biuro Bezpieczeństwa Transportu (ATSB) przeanalizowało 20 międzynarodowych i 11 australijskich wypadków lotniczych. Wszystkie wydarzyły się od 1989 roku do czerwca 2009 roku. Ich przyczyną były niewłaściwe parametry lotu. Okazało się, że w 39 proc. przypadków, to błąd załogi decydował o wypadku.
Piloci np. wprowadzali złe dane dotyczące ciśnienia, prędkości lotu, temperatury a nawet wagi samolotu.
Jeden z zagranicznych pilotów zaniżył wagę maszyny aż o 100 tys. kg, co doprowadziło do uderzenia ogonem w pas lotniska w Melbourne w 2009 roku.
W raporcie ATSB zacytował także dane dotyczące badań z Teksasu. Wynika z nich, że aż jedna czwarta pilotów popełnia błąd przed startem maszyny.
Jakie są tego przyczyny? Presja czasu, zmęczenie pilota, błędy obsługi naziemnej, roztargnienie, złe procedury, błędy systemu, braki w szkoleniu - to najczęstsze powody popełnianych przez pilotów błędów.
Z danych ATSB wynika również, jak ważna jest faza startu maszyny. Aż 12 proc. śmiertelnych wypadków lotniczych miało miejsce właśnie podczas jej trwania. "
Tekst jest zaczerpnięty z oficjalnej strony ATSB - [link widoczny dla zalogowanych]
Znacznie więcej na ten temat można znaleźć na oficjalnej stronie ATSB - [link widoczny dla zalogowanych]
Warto zajrzeć też na strony ICAO i IATA
Na przykład według statystyk opracowanych lub publikowanych przez ICAO 50% wypadków lotniczych i katastrof zdarza się na samym lotnisku lub w pasie o szerokości 400 m przyległym do obszaru lotniska. Następne 25% to pas o szerokości 400 - 800 m. W tym obszarze 25,2 % katastrof i wypadków następuje w czasie startu, a 41,4% w czasie lądowania.
Jeszcze ciekawsza jest statystyka, w której fazie lądowania jest najmniej bezpiecznie:
1. Obniżenie lotu (wstępna faza operacji lądowania) 7,2 %
2. Początek podejścia do lądowania 12,3%
3. Końcowa faza podejścia do lądowania 24,8% (!!!)
4. Lądowanie 16,6%
Całkowicie dominująca przyczyna wypadków i katastrof to czynnik ludzki. (W wielu wpisach wspominałem o 76% tych przyczyn) Dokładniej: 60% przyczyn to błędy załogi, 16% to błędy obsługi naziemnej technicznej i kontroli lotów wynikające z warunków pogodowych lub niespodziewanych przyczyn, 14 to awarie samolotu lub urządzeń naziemnych, a pozostałe to wyjątkowe zbiegi okoliczności trudne do jednoznacznego zakwalifikowania.

Jak widać katastrofa Smoleńska wpisuje się idealnie w statystyki przebiegu i okoliczności katastrof lotniczych.

W klasyfikacjach nie skupiano się nad tym jak zwalić winę na zupełnie wyprane z logiki tłumaczenia przyczyn katastrof wzięte z kapelusza by zaspokoić potrzebę na głupio rozumiany interes polityczny...


A czemu od razu na głupio rozumiany interes polityczny?
że się zapytam
To nie jest głupi interes!
To złoty jest interes!

Taki Smoleński dla PiSu i samego Kaczyńskiego to są miliony złotych z naszych podatków.
Wiadomo, że im więszy procent poparcia w wyborach, tym więcej milionów na koncie zdychającej partii.
Taki Smoleńsk dla Gazety Polskiej to 200 procent zysku
Wskazania głupoty łamią wskazówki w manometrach mierzących logikę.
Powrót do góry
Szymon Krusz
maszynista z Melbourne


Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 22282
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 388 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z nizin....społecznych
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:31, 25 Sty 2011    Temat postu:

anmario napisał:

Całkowicie się z Tobą zgadzam Chłopaku z Nizin. No, ale jaka inna dla mnie możliwość pogadania z kimś takim, sądzisz, że jeżeli nie zniżę się do jego poziomu to on da radę wspiąć się tam gdzie jestem ja?

No to czasem się fatyguję...


Wywyższać się też nikomu nie przynosi chwały
może więcej pokory


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
anmario
Gość





PostWysłany: Wto 21:33, 25 Sty 2011    Temat postu:

chłopak z nizin napisał:

Wywyższać się też nikomu nie przynosi chwały
może więcej pokory


Pracuję nad tym.

Ale fakt, słabo mi idzie.
Powrót do góry
Formalny
maszynista z Melbourne


Dołączył: 26 Sie 2005
Posty: 8251
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 534 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 3 planeta od Słońca
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:49, 25 Sty 2011    Temat postu:

Yachoo. napisał:

A czemu od razu na głupio rozumiany interes polityczny?
że się zapytam
To nie jest głupi interes!
To złoty jest interes!

Taki Smoleński dla PiSu i samego Kaczyńskiego to są miliony złotych z naszych podatków.
Wiadomo, że im więszy procent poparcia w wyborach, tym więcej milionów na koncie zdychającej partii.
Taki Smoleńsk dla Gazety Polskiej to 200 procent zysku
Wskazania głupoty łamią wskazówki w manometrach mierzących logikę.


No, tak oops - masz rację - nie spojrzałem na to z odpowiednio szerokiej perspektywy - punkt odniesienia mam nie właściwy Brick wall Chyba zaczne czytać dzieła wybrane "guru" and his band... Może mnie natchnie prawdą...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szymon Krusz
maszynista z Melbourne


Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 22282
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 388 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z nizin....społecznych
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:52, 25 Sty 2011    Temat postu:

Polska: Wiadomości | Rozmowy | Media | Wideo | Galerie

Jarosław Kaczyński: tu tkwi tajemnica katastrofy smoleńskiej

wp.pl | dodane (18:47)
Wiadomości dnia

- Nie wiem, jakie były przyczyny wprowadzania samolotu w błąd co do bycia na kursie i ścieżce, ale nie ma najmniejszej wątpliwości, że to właśnie spowodowało katastrofę. Usprawiedliwienia odwołujące się do marnej jakości radaru, są najłagodniej mówiąc niepoważne - powiedział prezes PiS, Jarosław Kaczyński w wywiadzie dla serwisu pis.org.pl

Jarosław Kaczyński podkreślił, że nie ma najmniejszych dowodów na to, że Lech Kaczyński wymuszał zejście do wysokości decyzyjnej. - W tej sprawie załoga otrzymała dwa sygnały: od Rosjan: posadka dopołnitielno, przy czym wiemy też, że była to w istocie decyzja Moskwy, choć nie wiemy dokładnie kogo, i od Polaków z Jaka-40 - przypomniał. - Manewr tego rodzaju przy sprawnym samolocie i właściwie funkcjonującej wieży nie łączy się z żadnym ryzykiem, choć oczywiście w istniejących warunkach meteorologicznych Rosjanie powinni zamknąć lotnisko i odesłać samolot. Nie uczynili tego - mówił prezes PiS.

W sprawie największej tragedii osobistej - śmierci mojego brata bliźniaka, chcę mieć pewnośćprezes PiS, Jarosław Kaczyński
Kaczyński podkreślił także, że jako były premier podróżował w podobny sposób wiele razy i przypomniał jaka hierarchia panuje na pokładzie samolotu. - Jest chyba oczywiste, że prezydent czy premier nie jest pakunkiem na pokładzie samolotu i gdy trzeba decydować, na które lotnisko lecieć, kiedy nie można lądować na lotnisku zaplanowanym, decyzja należy do niego lub osoby przez niego wskazanej - zaznaczył.
Według Jarosława Kaczyńskiego, "tajemnica katastrofy smoleńskiej znajduje się we wraku samolotu", który jednak został zniszczony. - W świetle praktyk stosowanych na zachodzie, gdzie odtwarzano samolot z miliona części, na które się rozpadł, jest to absolutnie niedopuszczalne - stwierdził. Zauważył także, ze Polska nie ma żadnej wiedzy na temat ostatniej fazy lotu samolotu, co stwarza podstawy do "snucia domysłów". - W sprawie największej tragedii polskiej po II Wojnie Światowej i nie ukrywam osobistej - śmierci mojego brata bliźniaka, bratowej i wielu przyjaciół chcę mieć pewność W ramach reguł cywilizowanego świata mam prawo do takiej pewności - mówił.

Prezes PiS przyznał jednak, że wie, co było przyczyną katastrofy. - Nie wiem, jakie były przyczyny wprowadzania samolotu w błąd co do bycia na kursie i ścieżce, ale nie ma najmniejszej wątpliwości, że to właśnie spowodowało katastrofę. Usprawiedliwienia odwołujące się do marnej jakości radaru, są najłagodniej mówiąc niepoważne. Naprawdę zaciekłość w obronie interesu Rosji zdumiewa - dowodził Kaczyński.


I się w końcu wysypał
jeszcze trochę a dojdzie się do sedna prawdy o katastrofie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szymon Krusz
maszynista z Melbourne


Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 22282
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 388 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z nizin....społecznych
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:00, 25 Sty 2011    Temat postu:

O tym gdzie wyląduje samolot przy niesprzyjających warunkach meteorologicznych decyduje kapitan statku powietrznego a nie "główny pasażer czy osoba przez niego wyznaczona"
tak wypowiadali się wszyscy eksperci lotnictwa


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum po 30-tce Strona Główna -> Wysypisko Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 84, 85, 86 ... 224, 225, 226  Następny
Strona 85 z 226

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin