|
po 30-tce niezwykła strona niezwykłych użytkowników
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kilo OK maszynista z Melbourne
Dołączył: 23 Maj 2009 Posty: 19237 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 494 razy Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Pią 9:12, 27 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
jasny gwint napisał: | Wyobrażam sobie jaki ogromny ból d... mają wyznawcy PiSlamu
Samolot niemiecki, rozwalił się na terytorium Francji i to Francja prowadzi śledztwo.
Pani Merkel oddała śledztwo Francuzom? Koniec świata!
Tak jak Tusk oddał śledztwo Putinowi. |
Zapominasz, i ty formalny zapominasz że:
- w tej katastrofie nie zginęła głowa państwa - naczelny dowódca wojsk
- w tej katastrofie nie zginął prawie całe dowództwo wojsk
- w tej katastrofie nie zginała elita polityczna
- to był lot cywilny
- Niemcy i Francja są e UE
- Niemcy i Francja są w NATO
A jeśli chcecie doszukiwać sie analogi, komu oddała śledztwo Malezja po katastrofie swego samolotu nad Ukrainą? Ukrainie? Nie. Rosji? Nie! Komu? Może podobnie jak Formalny nie ufają Rosji. Przepraszam ufa Rosji tylko w jednym szczególnym przypadku: wyjaśnianiu 10.04....
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Formalny maszynista z Melbourne
Dołączył: 26 Sie 2005 Posty: 8251 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 534 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: 3 planeta od Słońca Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 9:57, 27 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Kilo OK napisał: | jasny gwint napisał: | Wyobrażam sobie jaki ogromny ból d... mają wyznawcy PiSlamu
Samolot niemiecki, rozwalił się na terytorium Francji i to Francja prowadzi śledztwo.
Pani Merkel oddała śledztwo Francuzom? Koniec świata!
Tak jak Tusk oddał śledztwo Putinowi. |
Zapominasz, i ty formalny zapominasz że:
- w tej katastrofie nie zginęła głowa państwa - naczelny dowódca wojsk
- w tej katastrofie nie zginął prawie całe dowództwo wojsk
- w tej katastrofie nie zginała elita polityczna
- to był lot cywilny
- Niemcy i Francja są e UE
- Niemcy i Francja są w NATO
A jeśli chcecie doszukiwać sie analogi, komu oddała śledztwo Malezja po katastrofie swego samolotu nad Ukrainą? Ukrainie? Nie. Rosji? Nie! Komu? Może podobnie jak Formalny nie ufają Rosji. Przepraszam ufa Rosji tylko w jednym szczególnym przypadku: wyjaśnianiu 10.04....
|
Wiesz Z. Ty masz jeden zasadniczy problem. Zupełnie mnie nie obchodzi z czego on wynika, czy na ile sprawia, że każdy może odnieść wrażenie, że Ty psychicznie to nie tak do końca ... ten tego.
Zupełnie na boku zostawiając Twoją bełkotliwość wypowiedzi oraz desleksję i wszystkie mozliwe "dys", zasadniczy problem leży w innym miejscu.
Ty po prostu nie rozumiesz tego, co czytasz i z tego powodu do wszystkich wypowiedzi - czy to polityków, czy uzytkowników forum, doklejasz jakieś swoje rojenia i pseudopoglądy. Dodatkowo, bardziej komiczny niż denerwujący efekt wywołuje to, że sprawiasz ciągle wrażenie zachwyconego wszystkim co udaje Ci się napisać.
Przykładów są setki - choćby ten co powyżej.
Otóż na słuszne spostrzeżenie Jasnego, że w tej katastrofie widać oczywisty przykład na jakiej zasadzie funkcjonuje prawo międzynarodowe dotyczące procedur prowadzenia dochodzenia po wydarzeniu w ruchu powietrznym Ty natychmiast plączesz zupełnie bez sensu sprawy "od Sasa do lasa" - mające z tym co napisał Jasny tyle wspólnego, ile ja z Baletem Leningradzkim.
Co tu ma wspólnego które kraje są w NATO i UE czy tym, kto leciał na pokładzie". Rosja tak jak wszystkie inne cywilizowane (niezależnie od tego co o Rosji sądzimy) kraje jest sygnatariuszem porozumień międzynarodowych w zakresie procedur obowiązujących w lotnictwie cywilnym. Obojętnnie więc na terenie którego państwa wystąpi "zdarzenie w ruchu lotniczym" i obojętnie czy w rozbitym samolocie znajdowało się stado kaczek i kaczorów, czy Król, Szejk, Ajatollah albo zwykła gawiedź, procedury wyglądają tak samo. Emocje jakie potem występują i sa nakręcane z jakichkolwiek powodów to zabawa dziennikarzy, polityków i różnych trypków dla których jest to jedna z pożywek ożywiajacych leniwy rozumek.
Gdybyś rozumiał to co czytasz, nie pisałbyś również tej bzdury o "ufaniu Rosji". Wbrew jednak Twojemu żebraniu o nawiazanie dialogu, dopóki nie wykazujesz umiejętności zrozumienia czytanych tekstów i prowadzenia dialogu na konkretny temat oraz chichoczesz czytając własne bzdety jak nierozgarnięty chłopak po puszczeniu bąka w kościele, nie masz szansy na nawiązanie rozmowy.
Niestety - przez Twoje "dywagacje" musiał się tu pojawić wpis nie dotyczący bezpośrednio tytułowego tematu.
Chociaż czy ja wiem... Gdy się czyta Twoje wpisy, to podstawowa myśl, która się nasuwa to ocena: "katastrofa!!!"...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Formalny dnia Pią 9:58, 27 Mar 2015, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Kilo OK maszynista z Melbourne
Dołączył: 23 Maj 2009 Posty: 19237 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 494 razy Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Pią 14:36, 27 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Blebleble.... tyle wynika z tego co napisałeś.
Porównujesz wypadek rejsowego samolotu pasażerskiego z wypadkiem samolotu z najważniejszymi funkcjonariuszami państwa... To już samo w sobie dyskredytuje cie jako obiektywnego.
Reszta to blebleble... Nie mam zamiaru dyskutować z tobą, podobnie jak z twym funflem, jedynie wytykam kłamstwa którymi raczycie unserów tego forum.
Tylko tyle i aż tyle.
A że jak zwykle złóć cie zalewa, co ja poradzę ze piszesz bzrury jak prawdy objawione, panie sekciarzu smoleński.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
jasny gwint maksymalna dawka powietrza
Dołączył: 22 Sty 2015 Posty: 459 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 3/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 17:28, 27 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Prokuratura wojskowa dzisiaj przedstawiła kolejne fakty związane z katastrofą pod Smoleńskiem.
Długo nie trzeba było czekać na reakcję oszołoma.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Leon maszynista z Melbourne
Dołączył: 30 Sty 2015 Posty: 6677 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 10:30, 28 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
jasny gwint napisał: |
Długo nie trzeba było czekać na reakcję oszołoma.
|
Nie nazywaj go tak.
Raczej guru Antoni z "ewangelią smoleńską" pod ręką przemawia do swoich wiernych.
Przecież wiara nie polega na udowodnieniu jakiś tez.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Szymon Krusz maszynista z Melbourne
Dołączył: 03 Lis 2006 Posty: 22282 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 388 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z nizin....społecznych Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 19:12, 28 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Co tak nagle Kilo i neonek stracili ochotę na "dyskusję" ? No tak działa instrukcja "Pana i Władcy" po incydencie w Czeladzi.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Szymon Krusz dnia Sob 20:58, 28 Mar 2015, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Szymon Krusz maszynista z Melbourne
Dołączył: 03 Lis 2006 Posty: 22282 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 388 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z nizin....społecznych Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 10:37, 29 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Szymon Krusz maszynista z Melbourne
Dołączył: 03 Lis 2006 Posty: 22282 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 388 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z nizin....społecznych Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 20:37, 04 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
jasny gwint maksymalna dawka powietrza
Dołączył: 22 Sty 2015 Posty: 459 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 3/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 9:47, 07 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Od początku problemy
8:14:28 - po odebraniu przez radio komunikatu "Smolensk eee visibility four-zero-zero meters, fog"
- O ku(...)!!! - mówi nawigator. W rubryce "Uwagi" adnotacja: "zaskoczenie, zdziwienie, reakcja na informację o mgle".
- Cooo? - pyta drugi pilot
- Fantastico i to za fryko - mówi technik.
8:14:57 - na treść komunikatu reaguje drugi pilot:
- Ku (...), to nasze meteo, naprawdę! Rubryka "uwagi" opisuje to lakonicznie "Krytyczna wypowiedź o meteo"
- Mhm - głos niezidentyfikowany
- Co?! - oczekuje na potwierdzenie przyjęcia komunikatu nawigator
- Nasze meteo jest naprawdę zaje(...)ste - stwierdza dowódca.
8:15:33 - magnetofon rejestruje dialog "osób trzecich" na dalszym planie nagrania:
“- Co to jest? - Piwko. A ty nie pijesz?”
- Co to jest?
- Piwko. A ty nie pijesz?
- A mamy paliwo do dwudziestu? - pyta nieco głośniej technik.
- Maamy - odpowiada na bliższym planie nawigator, wg "uwag" "odwrócony od mikrofonu".
Głosy pozostałych rozmawiających nie zostały zidentyfikowane.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
jasny gwint maksymalna dawka powietrza
Dołączył: 22 Sty 2015 Posty: 459 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 3/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 9:49, 07 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Zła prognoza
8:16:49 - rozmowa w kokpicie:
- Ale dziesiąta i mgła? - dziwi się warunkom drugi pilot.
- Tu masz kurwa przybliżenie. Jak jest kontakt wizualny, oni nie rozumieją wcale tego - odpowiada nawigator.
- Kur(...) co - mówi niezidentyfikowana osoba. Poziom głośności jest nieco niższy.
- Za ile te uroczystości się zaczynają? - pyta nawigator.
- Za godzinę? - odpowiadający nie jest pewien tego, co mówi.
- Nie wiem, ale jak, my nie usiądziemy do minimów, nie skoczą te rybki(?) - niezrozumiała częściowo wypowiedź dowódcy samolotu. W rubryce "Uwagi" opisana jest "zdenerwowanie w głosie, lekkie jąkanie".
8:17:05 - mikrofony w kabinie rejestrują rozmowę stewardessy Basi:
- Wypijesz?
- Taaaak - odpowiada ktoś opisany jako "osoba trzecia".
8:17:40 - dowódca przekazuje do kabiny informację o warunkach:
“- Jest nieciekawie, wyszła mgła. Nie wiadomo, czy wylądujemy! - Tak? Oni nie zdążą!”
- Basiu! - wzywa szefową personelu - Jest nieciekawie, wyszła mgła. Nie wiadomo, czy wylądujemy!
- Tak? - upewnia się kobieta - Oni nie zdążą! - mówi.
- Sorry - odpowiada dowódca.
- Muszą tam być! - stwierdza Basia bądź któraś z "osób trzecich". Nagranie jest ciche, pewność odczytu jest jednak duża.
- A jak nie wylądujemy, to co? - pyta głos opisany jako "osoba trzecia".
- Dowództwa nie ma - zwraca uwagę głos "osoby trzeciej", nagrany nieco ciszej.
- To odejdziemy - odpowiada drugi pilot.
- Poczekamy pół godziny, nie mamy czasu - dodaje kapitan.
- Para będzie szła! - mówi kilkanaście sekund później nawigator. Uwaga do tej wypowiedzi wyjaśnia "W sensie, że będzie gorąca atmosfera"
- To jest nie do wybaczenia - stwierdza drugi pilot niejasno, po czym pada nieprzypisana nikomu konkretnemu wypowiedź, mogąca mieć związek z wcześniejszą uwagą o braku dowództwa:
- Z tym jakiem nie powiem, bym poszedł do tyłu.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
jasny gwint maksymalna dawka powietrza
Dołączył: 22 Sty 2015 Posty: 459 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 3/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 9:50, 07 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Osoby trzecie i hałas kokpicie
Niemal przez całe nagranie ostatniej fazy lotu głosom przebywających w kokpicie towarzyszą głosy osób, które trzeba uciszać. O 8:21:52 słychać słabe "Cicho tam"
8:22:33 - w kabinie pilotów po raz pierwszy pojawia się obecny do końca lotu głos, opisany jako DSP, co oznacza Dowódcę Sił Powietrznych. Głos odpytuje dwukrotnie nawigatora, czy ten mówi po angielsku, lotnik odpowiada "Oo, tak jest."
8:23:01 - zdarzenie opisujące warunki, panujące w kokpicie:
- Dowódco! - zwraca uwagę kapitana technik pokładowy.
- Dowódco, panie kapitanie - głos mówiącego dobiega z dalszego planu. - Pytam, czy chorąży rezerwy z Rzyni(?) prosi o pozwolenie: czy ja mogę posłuchać?
- Bardzo proszę - odpowiada dowódca
- Usiądź tutaj - dodaje jeszcze ktoś inny, "osoba trzecia".
- Poczekamy pół godziny, nie mamy czasu - dodaje kapitan.
8:24 - załoga Tupolewa przeprowadza rozmowę z załogą Jaka 40, który wylądował już w Smoleńsku. Komunikat o podstawie chmur na wysokości 50 metrów i widzialności 400 metrów jest niepokojący. O 8:26:03 w kokpicie pada pytanie:
- Oni mieli tak samo?
- Nie, im się udało - odpowiada drugi pilot.
- Widzisz - kwituje "osoba trzecia".
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
jasny gwint maksymalna dawka powietrza
Dołączył: 22 Sty 2015 Posty: 459 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 3/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 9:52, 07 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Mamy problem
8:26:18 - rozmowa dowódcy samolotu z szefem protokołu:
- Panie dyrektorze, wyszła mgła, w tej chwili - mówi kapitan, wg rubryki "Uwagi" - "Wyraźnie odwrócony w kierunku Kazany, brak wysokich częstotliwości, niski poziom zapisu" - I przy tych warunkach, które są obecnie - nie damy rady usiąść. Spróbujemy podejść, zrobimy jedno podejście, ale prawdopodobnie nic z tego nie będzie. Także proszę już myśleć nad decyzją, co będziemy robili.
- Będziemy próbować do skutku - odpowiada szef protokołu.
- Yy, paliwa nam tak dużo nie starczy, żeby do skutku - mówi kapitan samolotu.
- To tu mamy problem! - stwierdza dyplomata.
“Możemy pół godziny powisieć i odchodzimy na zapasowe”
- Możemy pół godziny powisieć i odchodzimy na zapasowe - proponuje dowódca.
- Jest zapasowe? - pyta niezidentyfikowana "osoba trzecia"
- Mińsk albo Witebsk - odpowiada kapitan.
- To może by do Mińska - mówi ta sama osoba, która pytała, czy jest zapasowe.
- Panie dyrektorze wróćmy - mówi kobiecy głos.
8:27:34 - podczas przygotowań do podejścia w trudnych warunkach mikrofony w kokpicie rejestrują:
- Poszedł kurde stąd.
- Tak.
- Idź kurde yyy
- Spytaj Artura (z załogi Jaka) czy grube te chmury - prosi kapitan.
8:28:50 - drugi pilot melduje, że chmury mają grubość 400-500 metrów. - Akurat - pada odpowiedź, opisana "z niedowierzaniem"
- Ale co, grubość?! - dopytuje nawigator. "Zdziwienie" - odnotowuje rubryka uwag.
- Nu tak! - potwierdza drugi pilot.
- To są kpiny! - stwierdza ktoś, po czym drugi pilot nawiązuje ponownie łączność i upewnia się co do treści odpowiedzi.
- "Z tego, co pamiętamy na 500 metrach jeszcze byliśmy nad chmurami" - odpowiada Jak 40.
- No to buch - stwierdza technik pokładowy.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
jasny gwint maksymalna dawka powietrza
Dołączył: 22 Sty 2015 Posty: 459 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 3/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 9:52, 07 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
No to buch i brak decyzji
8:30:39 - mikrofony w kabinie rejestrują głos szefa protokołu:
- Jeszcze nie ma decyzji prezydenta, co dalej robimy.
Załoga prawdopodobnie przegląda mapy: Drugi pilot opisuje sytuację:
- Najgorsze że tak: tu jest dziura (prawdopodobnie chodzi o jar przed progiem pasa startowego)...
- Tu są chmury... I wyszła mgła. No jiiii...
- No i kurwa nie po(wi)edział - podsumowuje ktoś wizytę szefa protokołu. Rubryka "Uwagi" zawiera przy tej kwestii adnotację "Bardzo niedbała wypowiedź, zjadane sylaby".
8:32:13 - osobliwy incydent, opisujący atmosferę, w jakiej pracowała załoga:
“Dlaczego pasażerowie nie siedzą na swoich miejscach?”
- Dlaczego pasażee... - wg "Uwag" to "Ktoś ucisza pasażera, sepleniącego"
- I cio? - na tym samym planie dźwiękowym, nieco głośniej niż poprzednia kwestia. W "Uwagach" napisano "Brzmi jak osoba z wadami wymowy wykrzykująca w kokpicie".
- Dlaczego pasażerowie nie siedzą na swoich miejscach? - tę kwestię "Uwagi" opisują "Osoba trzecia reaguje na obecność w kabinie osób spoza załogi".
- W pytę! - pada na pierwszym planie nagrania z kokpitu po zajściu, o 8:32:40.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
jasny gwint maksymalna dawka powietrza
Dołączył: 22 Sty 2015 Posty: 459 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 3/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 9:53, 07 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Decyzje załogi i DSP
8:32:57:
“W przypadku nieudanego podejścia odchodzimy w automacie”
- W przypadku nieudanego podejścia odchodzimy w automacie - decyduje dowódca.
- W automacie - mówi technik.
- Zaczynamy powoli dręczyć siebie? - pyta drugi pilot.
- Tak jest! - odpowiada kapitan maszyny.
8:33:39 - kolejny raz odzywa się osoba opisana jako DSP(?). Jednocześnie w kabinie stewardessa zapowiada:
- Za chwileczkę proszę na miejsca.
- Wychodzić mi stąd! - ujmuje ten sam komunikat niezidentyfikowana "osoba trzecia".
8:35:20 - rosyjski kontroler przekazuje komunikat "Polski sto-jeden, od stu metrów gotowość do odejścia na drugi krąg".
“Faktem jest, że my musimy to robić do skutku”
- Faktem jest, że my musimy to robić do skutku - powtarza słowa szefa protokołu DSP(?), mimo wezwania do powrotu na miejsca nadal przebywający w kokpicie.
- Dokładnie! - wg "Uwag" tę kwestię wygłasza "Inna osoba trzecia. Z dużym naciskiem na słowo".
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
jasny gwint maksymalna dawka powietrza
Dołączył: 22 Sty 2015 Posty: 459 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 3/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 9:56, 07 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
To teraz Macierewicz i wyznawcy smoleńscy wkurzą się do czerwoności, bo pewnie już mieli przygotowane i wydrukowane dzieła potwierdzające zamach.
A tak to złoty interes poszedł się paść jak wielkanocne baranki.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Leon maszynista z Melbourne
Dołączył: 30 Sty 2015 Posty: 6677 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 10:07, 07 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Antoś to może się do czerwoności wkurzy! ale nie jego wyznawcy.
To już tak daleko doszło, że gdyby Antoś przyznał że od początku pociska kit swoim wiernym, i tak nie uwierzą.
Raczej powiedzą że Macierewiczowi odbiło, ale zdania co do Smoleńska nie zmienią.
Neonku i Kilo! piszcie jak sprawę widzicie, jak powiada Generał Błasik "Zmieścisz się śmiało"
Albo jak mówi Kazana "próbuj do skutku"
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Leon dnia Wto 12:33, 07 Kwi 2015, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Formalny maszynista z Melbourne
Dołączył: 26 Sie 2005 Posty: 8251 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 534 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: 3 planeta od Słońca Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 14:54, 07 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Napisałem coś na ten temat w topiku o Smoleńsku. Oczywiście, ze teraz na temat rzucą się oszołomy, tylko aktualnie główkują jak to ugryźć... )))
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
jasny gwint maksymalna dawka powietrza
Dołączył: 22 Sty 2015 Posty: 459 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 3/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 15:57, 07 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Czekają na wypowiedź tego ,,eksperta,,
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
jasny gwint maksymalna dawka powietrza
Dołączył: 22 Sty 2015 Posty: 459 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 3/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 16:02, 07 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
To, z czym mamy do czynienia, to są kpiny. Mamy do czynienia z kpinami. Jesteśmy traktowani jak dzieci. Szczególnie, że przecież ekspertyza z wykorzystaniem Tupolewa 154M o nr bocznym 102 wskazuje, że mikrofony mają znacznie większą czułość, że zbierają dźwięki również z wewnątrz samolotu. Dlaczego prokuratura mając taką ekspertyzę z wykorzystaniem samolotu, podważającą ekspertyzę Artymowicza, przyjęła ten materiał jako podstawę do stawiania zarzutu pilotom i wykluczenia innych winnych tej tragedii? Jak to jest możliwe? Dlaczego zmarnowano inny materiał? Dlaczego nie porównano tych nowych odczytów ze stenogramami z wieży z JAK-a? Porównanie tych dźwięków mogłoby nas upewnić, że mamy do czynienia z tym samym zapisem. Prokuratura nie dopełniła obowiązków weryfikacji tego, co pan Artymowicz przedstawiał. Przyjęła ten materiał jako fundamentalny, wiarygodny i dyskwalifikujący CLKP i IES. To jest szalbierstwo, za które odpowiedzialność spada na prokuraturę.
Już jest wypowiedź oszołoma smoleńskiego.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
jasny gwint maksymalna dawka powietrza
Dołączył: 22 Sty 2015 Posty: 459 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 3/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 11:43, 08 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|