![Forum po 30-tce Strona Główna](http://i.imgur.com/TueffiY.jpg) |
po 30-tce niezwykła strona niezwykłych użytkowników
|
10.04 Smoleńsk. Fakty, teorie, hipotezy, kłamstwa, wklejki
Idź do strony Poprzedni 1, 2, 3 ... 45, 46, 47 ... 265, 266, 267 Następny
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ron Łotoszacz rozwielitek
Dołączył: 29 Kwi 2009 Posty: 5485 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 284 razy Ostrzeżeń: 3/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 17:50, 18 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Bo rzeczywiście to koszmar jest. Ohydny szeregowy dr inż PW i to jeszcze w zakładzie betonów. Znaczy się nie ma bladego pojęcia o wytrzymałaści materiałów. Co innego Prezes Inżynier Formalny. A co Prezesie Inżynierze Pan powie o Nowaczyku? Bo ten przydupas Maciarewicza jeszcze z okresu inernowania bredził coś o jakiejś instrukcji 13, hangarach, TAWSach zupełnie jak Pan Prezesie Inżynierze tylko zasadniczo na odwrót. Czekam z zapartym tchem na w miarę łopatologiczne oświecenie niewątpliwie ohydnego Rona. ![](http://picsrv.fora.pl/images/smiles/icon_sad.gif)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ron dnia Pon 17:53, 18 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subTrail/images/spacer.gif) |
Gość
|
Wysłany: Pon 18:01, 18 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Ulubiony pilot Antoniego Macierewicza
Załoga smoleńskiego Tu-154 fałszowała dokumenty, żeby uzyskać lewe uprawnienia do wykonywania lotów.
Kapitan Arkadiusz Protasiuk, dowódca upadłego tupolewa, między 11 września 2008 a 11 lutego 2010 r. dokonał co najmniej 12 niezgodnych z prawdą wpisów do osobistego dziennika lotów. Fałszerstwo polegało na tym, że zapisywał, iż lądował w bardzo złych warunkach atmosferycznych, chociaż rzeczywista pogoda na lotniskach była znacznie lepsza, a niekiedy wręcz idealna. Po co kapitan to robił? Po to, żeby przedłużyć ważność uprawnień do siadania na lotniskach wyposażonych w ILS, czyli system wspomagający lądowania przy złej widzialności.
W lipcu 2008 r. rozkazem nr Z-137 został dopuszczony do lotów jako dowódca tupolewa przy minimalnych warunkach atmosferycznych: 60 m podstawa chmur i 800 m widzialność pozioma, ale aby zachować ważność nawyków pilotażowych i uprawnień, musiał co najmniej raz na 4 miesiące wykonać lądowanie przy takich parametrach pogodowych.
Gdyby siły powietrzne pod kierownictwem generała Błasika zapewniały możliwość szkolenia na symulatorze lub odbywania lotów z zakrytą kabiną pozorującą złą widzialność, kapitan nie musiałby uciekać się do fałszerstwa, żeby wymóg ten spełnić. Ale na takie dyrdymały pod dowództwem ulubionego generała wyznawców religii smoleńskiej nie było czasu.
Mgła
Protasiuk wpisywał więc do dziennika lotów bzdury na resorach, wiedząc, że i tak nikt sporządzonych przez niego zapisów nie zweryfikuje. Tymczasem regulaminowe wymogi nie zostały wymyślone, by mnożyć papiery i propagować biurokrację – chodzi o kluczowe w sytuacjach stresowych nawyki, których przy takim systemie przedłużenia ważności uprawnień pilot nie miał prawa posiadać. Bo jak mógł je kształtować i utrzymywać na odpowiednim poziomie, skoro np. 21 lutego 2009 r. w osobistym dzienniku lotów Protasiuka widnieje wpis zaświadczający, że na lotnisku w Krakowie-Balicach podstawa chmur wisiała na wysokości 60 m, a widzialności wynosiła 800 m, gdy faktyczne warunki lądowania to – odpowiednio: 1400 i 6000 m?
Ostatni taki numer Protasiuk wyciął 11 lutego 2010 r., czyli tuż przed katastrofą w Smoleńsku. Tu-154 doleciał wówczas do Brukseli i z wpisu kapitana wynika, że siadał w warunkach tożsamych z jego minimum. Rzeczywista pogoda: widzialność ponad 10 km, podstawa chmur 1200 m. Cokolwiek by Antoni Macierewicz i jego pomagierzy wymyślili, faktów nie zmienią: 10 kwietnia 2010 r. Protasiuk usiadł za sterami tupolewa bez ważnych uprawnień do lądowania przy użyciu ILS, bo lądując w Brukseli w dobrych warunkach nie przedłużył ich ważności.
Pogarda
To, co wyprawiał dowódca tupolewa pod rządami Błasika było normą. Fikcja kwitła już podczas szkolenia i egzaminów. Np. szkolenie w zakresie dowodzenia samolotem nocą Protasiuk zakończył egzaminem na lotnisku w Bydgoszczy. W osobistym dzienniku lotów zapisał, że warunki atmosferyczne były złe: zachmurzenie pełne, podstawa chmur 60 m, a widzialność 0,8 km. Ale aż takiego pecha nie miał – rzeczywiste warunki panujące na lotnisku oznaczono bowiem kodem CAVOK: widzialność pozioma powyżej 10 km, brak chmur o podstawie poniżej 1500 m, brak zjawisk pogody i chmur kłębiasto-deszczowych. Co więcej, loty ćwiczebne i egzamin powinny się odbywać z zastosowaniem radiolatarni. Ale lotnisko w Bydgoszczy miało tylko ILS, czyli precyzyjny system podejścia. Mimo to Protasiukowi przyznano uprawnienia do lotów nocnych przy użyciu znacznie mniej precyzyjnych i archaicznych systemów USL (lądowanie na dwie radiolatarnie, inaczej Urządzenia Ślepego Lądowania, z angielskiego 2 x NDB). Analogicznie kapitan na ocenę bardzo dobrą pozdawał pozostałe egzaminy i w efekcie na papierze uzyskał uprawnienia do lotów przy zastosowaniu niemal wszystkich najważniejszych systemów lądowań przy niskich minimach pogodowych. W tym przestarzałego i niebezpiecznego PAR (Precision Approach Radar). I tu ciekawostka: Protasiuk nigdy nie wykonywał podejścia w tym systemie i nie wiadomo, na jakiej podstawie nadano mu to uprawnienie.
10.04.10
W dniu katastrofy dowódca tupolewa miał 5 papierowych prerogatyw. Wszystkie nieważne. A w Smoleńsku lądowanie odbywało się na dwie radiolatarnie (2 x NDB) i naprowadzanie radarowe. Było więc to podejście nieprecyzyjne i niebezpieczne. Protasiuk bez wahania chwycił jednak lejce odrzutowca, a potem usiłował wylądować mimo braku ważnych uprawnień. Straciły one ważność, bo ostatni lot według tej procedury odbył w grudniu 2009 r. w bardzo dobrych warunkach atmosferycznych (bezchmurnie, widzialność 10 km), a więc dalekich od przypisanych mu minimów przy lądowaniu w tym systemie (zachmurzenie całkowite, podstawa chmur 100 m, widzialność 1,2 km). Była to zresztą jedna z nielicznych operacji wykonanych przez dowódcę przy użyciu systemu nieprecyzyjnego: w latach 2006-2009 pilot lądował blisko 1000 razy, ale tylko 15 podejść wykonał, wykorzystując radiolatarnie, pozostałe przeprowadzał przy wykorzystaniu ILS.
Przebudzenie
Protasiuk ani razu nie był kontrolowany w locie jako dowódca statku powietrznego, co świadczy o tym, że przełożonych nie interesowało, czy przestrzega procedur i stosuje odpowiednie techniki pilotażu. A z dokumentacji lotniczej wyłażą dość ciekawe kwiatki. Wynika z niej bowiem, że zanim doszło do katastrofy w Smoleńsku, kapitan co najmniej 7 razy lądował, mimo że warunki atmosferyczne były poniżej wszelkich norm. Np. 5 listopada 2008 r. debeściak siadł w Lublanie z prezydentem Kaczyńskim i małżonką na pokładzie, choć podstawa chmur dyndała zaledwie 30 m nad ziemią, znacznie poniżej minimów meteorologicznych kapitana, a także portu lotniczego (lotniska też mają swoje). Udało się i dzięki temu Lech Kaczyński mógł wygłosić w stolicy Słowenii jakże aktualne dziś przemówienie. Nie mam uprzedzeń wobec homoseksualistów, oskarżanie mnie o nie jest całkowitym nieporozumieniem. Nie jestem zwolennikiem jakichkolwiek prześladowań – jeśli jakiś dwóch mężczyzn, czy dwie kobiety, chcą pozostawać w stałym związku – to nikt im tego nie może zabronić, ale co innego jest traktowanie tych związków, tak jak małżeństwa – powiedział ten wielki mąż stanu.
Bezkarność wynikająca z przyzwolenia dowództwa sprawiła, że podobnych wyczynów Protasiuk dokonał m.in. 9 stycznia i 9 listopada 2009 r. w Gdańsku oraz dzień później w Warszawie. To cud, że Kaczyński nie zginął przed wyprawą do Smoleńska. A przecież gdyby do katastrofy doszło na ojczystej ziemi lub w Lublanie, teoria o zamachu tak łatwo by się nie przyjęła i zapewne nie zostałby świętym, a Macierewicz nie śniliby na jawie o teleskopowej brzozie i pięknych detonacjach.
Upadek
O tym, że Protasiuk nie był w siłach powietrznych wyjątkiem, świadczy sposób nabywania uprawnień przez pozostałych członków załogi. Powielali oni dokładnie ten sam schemat, co dowódca, wpisując lipne dane do dzienników lotów, zaliczając fikcyjne egzaminy i nie odświeżając ważności praw do latania w trudnych warunkach. Z 4-osobowej załogi tupolewa faktyczne i ważne uprawnienia posiadał tylko technik pokładowy, pozostali nie mieli prawa wejść na pokład samolotu. Weszli. Dzięki czemu prezydent Kaczyński został świętym, a Anita Gargas szykuje kolejny film o zamachu. Bo dwa już zrobiła.
Świeżutką „Anatomię upadku” kończy fraza: 10 kwietnia 2010 roku państwo polskie upadło na kolana. Śledcza dziennikarka ma rację, ale nie wie albo nie przyjmuje do wiadomości, że klęczki to zasługa m.in. gen. Błasika. W dziele mowa jest o wybuchach, trotylu, podrzucaniu pod brzozę szczątków samolotu i symptomatycznym lęku ruskiej straży pożarnej przed spotkaniem z red. Gargas. O grzechach pilotów ani dowództwa sił powietrznych nie pada nawet słowo. W filmie National Geographic „Śmierć prezydenta” załoga tupolewa i jej zwierzchnicy nie występują w tak niepokalanej roli, co wzburzyło posła PiS Jacka Sasina. Ogłosił on, że rodziny dowódcy i załogi samolotu mają pełne prawo, żeby od twórców obrazoburczego obrazu domagać się zadośćuczynienia. W sukurs wnet przyszli mu prawicowi publicyści, a po chwili do patriotycznego chórku dołączył Macierewicz, oświadczając, że pomoże wszystkim, którzy z pozwem wystąpią. Przestrzegamy: pozwy familii dotkniętych dokumentem z National Geografic mogą okazać się większym szlagierem niż komedia omyłek „Kto w mogiłce leży”.
MACIEJ MIKOŁAJCZYK
Trochę długie, ale warto przeczytać. |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subTrail/images/spacer.gif) |
Ron Łotoszacz rozwielitek
Dołączył: 29 Kwi 2009 Posty: 5485 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 284 razy Ostrzeżeń: 3/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 18:21, 18 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
No ohydny Protasiuk i jeszcze ohydniejszy Błasik. Teraz już wiem dlaczego tak złośliwie popełnili samobójstwo, bo gdyby Protasiuk miał wszystkie papiery w porządku to bomby mogłyby mu nadmuchać. Jak ładunki wybuchowe mu nie rozwalały samolotu to jeszcze jakoś sobie ohydek parę razy radził. Ale w końcu wyszło ohydne szydło z ohydnego worka. To mafia jakaś ten pułk co go tak słusznie P. Tusk rozwiązać raczył. Ruja i porubstwo, a nie elita lotnictwa. A ten jego dowódca do dziś idzie w zaparte, że Protasiuk to dobry pilot był i jeszcze 3 dni przed zamachem nie bał się lecieć z nim na sąsiednim fotelu. Zgroza. Jak sobie pomyślę, że Premier mógł z takim Protasiukiem lecieć to się ohydnie bulwersuję. ![](http://picsrv.fora.pl/images/smiles/icon_sad.gif)
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subTrail/images/spacer.gif) |
Ron Łotoszacz rozwielitek
Dołączył: 29 Kwi 2009 Posty: 5485 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 284 razy Ostrzeżeń: 3/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 19:12, 18 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
No dobrze przyznam się, że choć jestem niespotykanie wprost spokojnym Ronem to, gdy jakieś skurwysymy zamordowały m.in. wspaniałego pilota, a potem jakieś pachołki tych skurwysynów zamordowanego bezkarnie lżą, to nerwy mi puszczaja. Niewiele mogę ale zrobię wszystko co w mojej mocy, żeby skurwysynom nie uszło to na sucho.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subTrail/images/spacer.gif) |
Gość
|
Wysłany: Pon 20:31, 18 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Jak widzę słowa, które pisałem doprowadzają pewne osobniki tego stada do używania słów powszechnie uznanych za wulgarne. Jeśli takie słowa mają dowartościować takiego osobnika, to ,,na zdrowie,,
Wracajac do tematu katastrofy smoleńskiej.
Kpt. Protasiuk słysząc sygnał ostrzegawczy o niebezpieczeństwie przestawia w wysokościomierzu ciśnienie z aktualnego panującego na lotnisku na standard, czyli na ciśnienie 1013. Czarne skrzynki rejestrują fakt przestawiania wysokościomierza. Dlaczego kpt. Protasiuk to robi? czy myli wskazania wysokościomierza, który może być nastawiony w stopać z metrami?
Nagrany zapis z komendą pierwszego pilota "odchodzimy" świadczy, ze taka komenda pada, lecz zero reakcji!
Pamiętajmy, że samolot jest w locie i każda sekunda jest na wagę życia.
Komisja Macierewicza wie o tych faktach, lecz ich nie bada, dlaczego?
Prof. Artymowicz wyliczył, że utrata sześciu metrów skrzydła w tym momecie lotu wytworzyła asymetrię sił aerodynamicznych nawet do 40 razy większą niż kontra, jaką mogła dać lotka na ocalałym prawym płacie. Załoga nie mogła zapobiec rotacji samolotu. Kierowca autobusa, który widział samolot w tej fazie lotu twierdzi, że był pochylony w lewo z dziobem zadartym i wciąż się wznosił, co oznacza, że na dwie sekundy przed uderzeniem w ziemię samolot wciąż wydawał się być sprawny, choć niestety już nie był. Bomby Macierewicza jeszcze w nim wtedy nie wybuchły, bo zespół Macierewicza jeszcze wtedy nie istniał. |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subTrail/images/spacer.gif) |
Ron Łotoszacz rozwielitek
Dołączył: 29 Kwi 2009 Posty: 5485 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 284 razy Ostrzeżeń: 3/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 21:27, 18 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Dobrze przygotowany pachołek. Znaczy się ohydni eksperci Maciarewicza twierdzą, że jeśli brzoza nie była pancerna to urwać skrzydła nie mogła, a nawet gdyby była pancerna to samolot przeleciał nad nią, więc pierwsza bomba urwała skrzydło. Obliczenia prof. Artymowicza niewątpliwie są prawidłowe przynajmniej do momentu odpalenia następnych bomb. ![](http://picsrv.fora.pl/images/smiles/icon_sad.gif)
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subTrail/images/spacer.gif) |
Kilo OK maszynista z Melbourne
Dołączył: 23 Maj 2009 Posty: 19237 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 494 razy Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Pon 21:32, 18 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Ale zapomniał (wklejacz) iż prokuratura kwestionuje słynną brzozę jak sprawczynie. Wedle niej (prokuratury, nie brzozy) brakuje jakiś 2 metrów, by samolot wykonał tego fikołka.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subTrail/images/spacer.gif) |
Ron Łotoszacz rozwielitek
Dołączył: 29 Kwi 2009 Posty: 5485 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 284 razy Ostrzeżeń: 3/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 21:45, 18 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
I pisze "bomby Maciarewicza". Zupełnie jak "polskie obozy koncentracyjne". ![](http://picsrv.fora.pl/images/smiles/icon_sad.gif)
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subTrail/images/spacer.gif) |
Kilo OK maszynista z Melbourne
Dołączył: 23 Maj 2009 Posty: 19237 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 494 razy Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Pon 21:47, 18 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Zwykłe projekt do wklejania. I to dość mało rozgarnięty.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subTrail/images/spacer.gif) |
Ron Łotoszacz rozwielitek
Dołączył: 29 Kwi 2009 Posty: 5485 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 284 razy Ostrzeżeń: 3/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 22:00, 18 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Kilo OK napisał: | Zwykłe projekt do wklejania. I to dość mało rozgarnięty. |
Znaczy nie pachołek tylko banalny troll?
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subTrail/images/spacer.gif) |
Pochodzenie O-Ren Ishii maszynista z Melbourne
Dołączył: 05 Maj 2008 Posty: 5578 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 363 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: centrum PL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 22:02, 18 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Kolega Mebus załatwił Was dzisiaj jak stado baranów ![050](http://picsrv.fora.pl/images/smiles/050.gif)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pochodzenie O-Ren Ishii dnia Pon 22:02, 18 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subTrail/images/spacer.gif) |
anmario gryzący opar przedwieczorny
Dołączył: 04 Paź 2012 Posty: 1420 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 68 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 22:03, 18 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Nie rozbawiaj mnie. Masz taki ładny nick i na tym koniec Twojej klasy, nie szkoda Ci go tak szargać?
A tak nawiasem co z Tymatem? ![](http://picsrv.fora.pl/images/smiles/003.gif)
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subTrail/images/spacer.gif) |
Ron Łotoszacz rozwielitek
Dołączył: 29 Kwi 2009 Posty: 5485 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 284 razy Ostrzeżeń: 3/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 22:04, 18 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
No to go nakarmiłem. ![d'oh!](http://picsrv.fora.pl/images/smiles/eusa_doh.gif)
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subTrail/images/spacer.gif) |
Kilo OK maszynista z Melbourne
Dołączył: 23 Maj 2009 Posty: 19237 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 494 razy Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Pon 22:04, 18 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
No, i jak widzisz spełniający oczekiwania...
![](http://picsrv.fora.pl/images/smiles/003.gif)
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subTrail/images/spacer.gif) |
Formalny maszynista z Melbourne
Dołączył: 26 Sie 2005 Posty: 8251 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 534 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: 3 planeta od Słońca Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 22:06, 18 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Mebus napisał: | Jak widzę słowa, które pisałem doprowadzają pewne osobniki tego stada do używania słów powszechnie uznanych za wulgarne. Jeśli takie słowa mają dowartościować takiego osobnika, to ,,na zdrowie,,
(...). |
Teraz mogę powiedzieć: a nie mówiłem...
Forum zostało zdominowane przez aktywność czterech przygłupów i jak widać choćby w ostatnich wpisach, nie jest miejscem do pisania o czymkolwiek z sensem, o dyskusji nie mówiąc. "Szkoda czasu i atłasu". Jest tyle ciekawszych zajęć niż potykanie się o nieczystościm, które przygłupy sadzą, gdzie się da...
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subTrail/images/spacer.gif) |
Kilo OK maszynista z Melbourne
Dołączył: 23 Maj 2009 Posty: 19237 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 494 razy Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Pon 22:07, 18 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Wreszcie Formalny ma z kim dyskutować.
![](http://picsrv.fora.pl/images/smiles/003.gif)
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subTrail/images/spacer.gif) |
Ron Łotoszacz rozwielitek
Dołączył: 29 Kwi 2009 Posty: 5485 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 284 razy Ostrzeżeń: 3/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 22:09, 18 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Kilo OK napisał: | Wreszcie Formalny ma z kim dyskutować.
![](http://picsrv.fora.pl/images/smiles/003.gif) |
I z klasą rodem z najlepszych poznańskich domów. ![](http://picsrv.fora.pl/images/smiles/icon_smile.gif)
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subTrail/images/spacer.gif) |
anmario gryzący opar przedwieczorny
Dołączył: 04 Paź 2012 Posty: 1420 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 68 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 22:11, 18 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Formalny napisał: | Forum zostało zdominowane przez aktywność czterech przygłupów |
Ja tam widzę tylko jednego przygłupa na tym forum. Ciebie.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subTrail/images/spacer.gif) |
Kilo OK maszynista z Melbourne
Dołączył: 23 Maj 2009 Posty: 19237 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 494 razy Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Pon 22:12, 18 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Nie gadając sam z sobą.
![](http://picsrv.fora.pl/images/smiles/002.gif)
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subTrail/images/spacer.gif) |
Formalny maszynista z Melbourne
Dołączył: 26 Sie 2005 Posty: 8251 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 534 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: 3 planeta od Słońca Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 22:14, 18 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Pochodzenie O-Ren Ishii napisał: | Kolega Mebus załatwił Was dzisiaj jak stado baranów ![050](http://picsrv.fora.pl/images/smiles/050.gif) |
Nie "załatwił jak stado baranów", tylko optymistycznie próbował coś przekazać stadu czterech baranów.
Zacytował zresztą wypowiedzi dokładnie odpowiadające treściom, które ja umieszczam od prawie trzech lat. Taka jest po prostu logika tych wydarzeń. On pisze to jednak w szczególnej chwili, gdy wszystkich czterech nawiedzonych przez głupotę ,dotknęła chorobliwa aktywność połączona z prymitywnym chamstwem...
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subTrail/images/spacer.gif) |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|