|
po 30-tce niezwykła strona niezwykłych użytkowników
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Formalny maszynista z Melbourne
Dołączył: 26 Sie 2005 Posty: 8251 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 534 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: 3 planeta od Słońca Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 14:44, 13 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Kura domowa napisał: | próba
(...) |
Fajne graficznie, ale jeśli ja jestem niegramotny ojciec lub matka (oops - kobiety nie bywają niegramotne), który w żadnym języku, ani me, ani be, ani kukuryku, to zacznę się zastanawiać, czy te native speakery to nie jest zagraniczna nazwa jakich zboczeńców, a ta immersja to jakieś świństwa, albo robienie krzywdy zstępnemu......
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
annaliza nawiedzony łowca sarkofagów
Dołączył: 22 Wrz 2005 Posty: 1329 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 242 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Nie 14:50, 13 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
EMES napisał: | Kilo no własnie fanta jest na każdym kroku wciskana, co więcej już się kult fanty zrobił za sprawą tych filmików. W przeciwieństwie do mirindy która imho jest o niebo lepsza od fanty |
Dla mnie i fanta i mirinda sa za slodkie, wiec nie zwracam uwagi.. Ale poniewaz obie naleza do wielkich koncernow, to pewnie strategia marketingowa jest przemyslana. Moze zwyczajnie mirindy nie oplaca sie reklamowac w mediach, bo sa np jakies inne formy nacisku/ sprzedazy. Tak jak np z Kropla Beskidu ( produkt coca-coli). Mimo ze jest ochydna, jest w wiekszosci knajp jedyną mozliwą woda mineralna (a jak jest wybor to i tak w domysle prznosza ci krople beskidu o ile nie zapytasz wprost o inna wode).
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez annaliza dnia Nie 14:52, 13 Sty 2013, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
flykiller Gość
|
Wysłany: Nie 15:18, 13 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Formalny napisał: |
Fajne graficznie, ale jeśli ja jestem niegramotny ojciec lub matka (oops - kobiety nie bywają niegramotne), który w żadnym języku, ani me, ani be, ani kukuryku, to zacznę się zastanawiać, czy te native speakery to nie jest zagraniczna nazwa jakich zboczeńców, a ta immersja to jakieś świństwa, albo robienie krzywdy zstępnemu...... |
Też o tym pomyślałam. Native speaker chyba już się trochę zadomowił w polskim języku, ale - chociaż nie jestem, raczej, specjalnie niegramotna - ta immersja (językowa) trochę mnie zastopowała. |
|
Powrót do góry |
|
|
nudziarz męska zołza
Dołączył: 23 Cze 2008 Posty: 14583 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1176 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 15:36, 13 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
przeczytalem.
I doszedłem do wniosku, ze ci reklamodawcy to nie dość że utracjusze, to jeszce idioci.
Nie dość, że wyrzucają na te kompletnie nieskuteczne reklamy w błoto miliardy dolarów, to jeszce zamiast przeznaczyć je na kupno nastepnego ( nie reklamowanego) Lamborgini , dają je - ot tak- producentom reklam i mediom.
Że też jeszce całkiem z torbami nie poszli, przy tak bezsensowenej polityce finansowej.....
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
bosska czysta abstrakcja
Dołączył: 17 Kwi 2009 Posty: 3895 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 454 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Nie 15:42, 13 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez bosska dnia Pon 13:25, 16 Wrz 2013, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
nudziarz męska zołza
Dołączył: 23 Cze 2008 Posty: 14583 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1176 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 15:52, 13 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
bosska napisał: |
gorzej, oni nas uważają za idiotów.
wystarczy popatrzeć na reklamy środków do czystości, proszków czy tabletek do zmywarek.
oni naprawdę wierzą, że kobiety nie myślą??? |
Bosska..
minuta reklamy w polskiej TV w dobrym czasie antenowym kosztuje i 250 tys zł. Czy sadzisz, ze firma Henkel ( na przykład ) ot tak wywala te parę milionów dziennie, nie otrzymując w zamian wielokrotnego zwrotu nakładów, w postaci zwiększenia sprzedaży tego ( i innych ) produktów tej marki ?
To nie oni uważają nas za idiotów.
To my we własnej głupocie sadzimy, że takie a nie inne reklamy kompletnie nie przynosza skutków.
Przynoszą. Gwarantuję.
Inaczej Henkel już dawno by splajtował .
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Formalny maszynista z Melbourne
Dołączył: 26 Sie 2005 Posty: 8251 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 534 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: 3 planeta od Słońca Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 15:59, 13 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
bosska napisał: | nudziarz napisał: | przeczytalem.
I doszedłem do wniosku, ze ci reklamodawcy to nie dość że utracjusze, to jeszce idioci.
|
gorzej, oni nas uważają za idiotów.
wystarczy popatrzeć na reklamy środków do czystości, proszków czy tabletek do zmywarek.
oni naprawdę wierzą, że kobiety nie myślą??? |
...- w dodatku nie wiedzą, że środków czystości, proszków czy tabletek do zmywarek, używają także mężczyźni...
A serio - oczywiście, że reklamodawcy to nie są idioci lecz uważają "reklamobiorców" za idiotów. Tu jednak z przykrością trzeba stwierdzić, że w ogromnej ilości przypadków nie mylą się, więc nie są utracjuszami ani idiotami.
Są zresztą jeszcze gorsze sposoby działania obecnej reklamy, choć to wykracza poza dotychczasowe rozumienie słowa "reklama". Czy zauważyliście, że w coraz większej ilości dużych sklepów i marketów piecze się w ciągu dnia chleb i bułeczki? To ma sens zupełnie nie ekonomiczny, bo pod tym względem jest kiepsko. Okazało się pewien czas temu, że nawet nieuświadomiony zapach świeżego pieczywa powoduje zwiększone zakupy innych artykułów spożywczych. Rozpylany w aerozolu zapach czekolady wpływa zaś na zwiększone zakupy droższych wyrobów typu ciuchy, ale najbardziej biżuterii...
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Kilo OK maszynista z Melbourne
Dołączył: 23 Maj 2009 Posty: 19237 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 494 razy Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Nie 16:03, 13 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Firma "z za płota" produkuje wyroby "zbędne", potrzebne bo oglądało się o nich reklamę. W 2012 wydała na kampanie reklamowe 600mln zł (wedle cen cennikowych). Dziś ma kilka bardzo rozpoznawalnych "marek". Jakoś 5 lat temu, gdy zaczynał reklamować się w TV, nikt ich produktów nie chciał brać do ręki, teraz sa prawie wszędzie. A są to produkty, których jest kilkadziesiąt odpowiedników, innych producentów.
Te na kampanie 600mln musieli zarobić...
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
flykiller Gość
|
Wysłany: Nie 16:09, 13 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
nudziarz napisał: |
To my we własnej głupocie sadzimy, że takie a nie inne reklamy kompletnie nie przynosza skutków.
|
Pewnie jestem zadufana w sobie, ale wydaje mi się, że wiem, które reklamy na mnie działają, a które nie, nawet jeśli jestem potencjalnym targetem (beznadziejne sformułowanie, na marginesie, nie wiem, w czym wyższe nad polską "grupą docelową"). Wiem, co kupuję i wiem, dlaczego. Wiem, dlaczego w mojej kuchni stoi "Ludwik", a nie "Fairy", dlaczego preferuję ketchup marki no-name nad Hellmanns i z jakiego powodu kupuję srebro w "Aparcie", a nie w "Pandorze". Nie rozciągam moich odczuć na inne kobiety (czy innych ludzi) i nie twierdzę, że reklama, która mnie wydaje się skrajnie idiotyczna, kogoś innego nie może przekonywać.
Przyznaliśmy na tym topiku, że kierujemy się reklamami, a niektóre się nam podobają, więc to podsumowanie jest chyba zbyt ogólne i raczej krzywdzące. |
|
Powrót do góry |
|
|
nudziarz męska zołza
Dołączył: 23 Cze 2008 Posty: 14583 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1176 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 16:11, 13 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Formalny napisał: |
Są zresztą jeszcze gorsze sposoby działania obecnej reklamy, choć to wykracza poza dotychczasowe rozumienie słowa "reklama". Czy zauważyliście, że w coraz większej ilości dużych sklepów i marketów piecze się w ciągu dnia chleb i bułeczki? To ma sens zupełnie nie ekonomiczny, bo pod tym względem jest kiepsko. Okazało się pewien czas temu, że nawet nieuświadomiony zapach świeżego pieczywa powoduje zwiększone zakupy innych artykułów spożywczych. Rozpylany w aerozolu zapach czekolady wpływa zaś na zwiększone zakupy droższych wyrobów typu ciuchy, ale najbardziej biżuterii... |
Reklama, to ogromna dziedzina wiedzy, ze stadami naukowców i dziesiątkami miliardów budzetu na same badania nad nią. bardzo uproszconym sposoben myślenia jest przekonanie, ze konkretny spot ma mnie zachęcic do zakupu konkretnego produktu w sposób " nasz towar jest najlepszy , wiec go kupuj", choć czesto-gesto tak własnie zewnętrzy przekaz spotu brzmi.
Ciekawostka... w którymś z hipermarketów w Alzacji ( pogranicze Niemiecko-Francuskie ) dwie największe "połki" na stoisku winiarskim zajmują wina francuskie i niemieckie. Jednego dnia w tle sączyły się francuskie walczyki. Efekt: sprzedaż win francuskich rzędu 70% ( liczny z pamięci ) - niemieckich i pozostałych - reszta. Następnego dnia w tle leca niemieckie kawałki. Efekt: Sprzedaż win niemieckich - 70 % , francuskich i pozostałych - reszta.
Nasz mózg to ciekawe "urządzenie"
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Aproxymat Para X to my
Dołączył: 26 Sie 2005 Posty: 33795 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1537 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: zewsząd Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 16:18, 13 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Oczywiście, że zwracam uwagi na reklamowane produkty. Natomiast nie cierpię i reaguję alergicznie na tryb rozkazujący używany w reklamach. Nienawidzę wszystkich: "wybierz", "kup", "bądź".
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
nudziarz męska zołza
Dołączył: 23 Cze 2008 Posty: 14583 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1176 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 16:23, 13 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Każde słowo w profesjonalnej reklamie jest głęboko przemyślene.. ba.. nie tylko słow, tonacja w jakiej się je wypowiada, głośność a nawet spektrum czestotliwości dzwięku. Zreszą..
prosty eksperyment..
Spróbuj napisac post w czasie reklam ( o odpowiedniej głośności ). Ciężko jak cholera . Reklama włazi w mózg uniemożliwiając formułowanie myśli.
Przy tej samej głośności np. filmu - post napiszesz bez problemu
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Aproxymat Para X to my
Dołączył: 26 Sie 2005 Posty: 33795 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1537 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: zewsząd Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 16:24, 13 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Zgadza się. Reklamy rozpraszają i ogólnie robią mętlik w głowie.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Kobieta z klasą maszynista z Melbourne
Dołączył: 17 Sie 2010 Posty: 2268 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Nie 17:39, 13 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Bo o to chodzi w tej reklamie.
To nie ma być wszystko podane na tacy. Jeśli ktoś będzie chciał bardziej wciągnąć się w temat- wejdzie na [link widoczny dla zalogowanych] Tam będzie wszystko pięknie wyjaśnione, co to ten native speaker- jaką ma twarz i co ma do zaoferowania,
co to ta immersja.
Swoją drogą, ta szkółka to trochę dla tych gramotniejszych, dla których właśnie ta immersja ma znaczenie i dlatego właśnie wybiorą nas bo zwykłych szkół językowych jest mnóstwo, ale opartych tylko na immersji i nauczaniu przedmiotowym, tu u siebie, w okolicy - nie spotkałam
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Kobieta z klasą maszynista z Melbourne
Dołączył: 17 Sie 2010 Posty: 2268 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Nie 18:02, 13 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Wystarczy spojrzeć na Lidla i zobaczyć jak reklama robi cuda.
Kiedyś jeździłam tam po środki czystości. Było fajnie, bo mało ludzi. Teraz o miejsce parkingowe trzeba walczyć.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
bosska czysta abstrakcja
Dołączył: 17 Kwi 2009 Posty: 3895 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 454 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Nie 18:14, 13 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez bosska dnia Pon 13:25, 16 Wrz 2013, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Seeni Królewna Glątwa
Dołączył: 16 Wrz 2005 Posty: 18510 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2377 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: Nie 18:28, 13 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Aaaa właśnie wyprzedaże. Wyprzedażom ulegam namiętnie, nawet sobie odkładam specjalnie na te wyprzedaże. Czuję niebywałą ekscytację, kiedy uda mi się kupić przykładowo w Deni Cler sukienkę przecenioną z 1300 zetów na niecałe 400. Dodatkowo jakieś cztery lata temu odkryłam, że o ile wyprzedaże sieciówkowe to pic na wodę i fotomontaż( do 70% wyprzedaży nie zostaje nic ciekawego) to wyprzedaże w drogich sklepach są sensowne- bo często wymiarówka utrzymuje się bardzo długo i zawsze znajdę coś co mi się podoba szalenie.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
bosska czysta abstrakcja
Dołączył: 17 Kwi 2009 Posty: 3895 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 454 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Nie 18:45, 13 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez bosska dnia Pon 13:25, 16 Wrz 2013, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Seeni Królewna Glątwa
Dołączył: 16 Wrz 2005 Posty: 18510 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2377 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: Nie 18:52, 13 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
A propos w Mango są śukienko tuniczki za jedyne 69 zeta, ale nie mam aktualnie samochodu i nie mam czym pojechać na zakupy
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
flykiller Gość
|
Wysłany: Nie 18:53, 13 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
bosska napisał: |
rozumiem, że Anja Rubik Ci się nie podoba?
|
A to Anja nie "Apart" reklamuje? (nie, wizualnie mi się nie podoba)
Wyprzedaże mnie nie kręcą. W ogóle, zakupy to dla mnie męka, i to począwszy od większych żywnościowych, a skończywszy na ciuchowych. Z trwogą myślę o chwili, kiedy trzeba będzie kupić nowy telewizor i wybrać coś z setki modeli, usiłując najpierw przeanalizować ich techniczne dane. Oczywiście, tutaj będę się kierować marką - należy sobie jakoś skrócić tę mękę. |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|