|
po 30-tce niezwykła strona niezwykłych użytkowników
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Formalny maszynista z Melbourne
Dołączył: 26 Sie 2005 Posty: 8251 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 534 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: 3 planeta od Słońca Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 20:41, 09 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
W2 napisał: | pogłoska napisał: | Czysty pragmatyzm. Po co tracić czas na tzw. samodzielne myślenie, jeśli to już wymyślone, napisane i gotowe. Jak wyważanie otwartych bram.
Nowa umiejętność to wyszukanie, ocena i ewentualnie przetworzenie i dopasowanie. |
Popieram Twoje zdanie, bo to taka prakseologia w dziedzinie intelektualnej.
Oczywiście, że szybki przepływ informacji nie zachęca do samodzielnego zdobywania określonej wiedzy, lecz po co? Jak piszesz - jest to wyważanie otwartych drzwi. Ten czas można przeznaczyć na pracę koncepcyjną. A w ogóle jest to nowa jakość, która pcha świat ku rozwoju cywilizacyjnemu. |
To, że Ty to napisałeś zdumiewa mnie najbardziej! Jaka koncepcyjna praca u młodzieży, która potrafi "korzystać z zasobów". Koncepcyjna praca jest dostępna tylko ludziom, którzy potrafią podejść do rozwiązywanego problemu kreatywnie, a nie pozostawać w tej dziedzinie na etapie umiejętności składania klocków LEGO. Podanych zostało w czasie tej dyskusji kilka przykładów tego, co Nudziarz określił jednoznacznie:
"...Nieprawdą jest iż szkoła uczy samodzielnego myślenia.
Wypuszcza młodzież totalnie bezmyślną...."
Używanie żadnych mądrych słówi okrągłych zwrotów nie zmienia tego obrazu i go nie przenosi na inny poziom.
Dałem już przykład znajomego, bezskutecznie poszukującego konstruktorów wśród absolwentów Politechniki. Powiem, że powinienem być wdzięczny za te tabuny młodych inżynierów "potrafiących korzystać z zasobów" ale nie potrafiących samodzielnie myśleć. Po prostu dzięki temu mam ciągle zlecenia na opracowywanie koncepcji urządzeń lub korektę już gotowych projektów, ale tylko według ich młodych konstruktorów. Najlepszym przykładem był projekt urządzenia zaprojektowanego za pomocą genialnego "korzystania z zasobów" przez młodych konstruktorów z 6 letnim stażem. Robione to wszystko było jak trzeba - oczywiście z użyciem AutoCAD. Okazało się, że wprowadzenie do projektu kilku części naszkicowanych "od ręki" na kawałku papieru zmniejszyło ilość podzespołów o prawie połowę, a koszt wykonania urządzenia spadł o prawie 30%.
Tak sobie myślę, że w tej sytuacji opowiastki o wyższości nauki "korzystania z zasobów" nad rzetelnym wdrażaniem samodzielnego myślenia od początku edukacji oraz nazywanie tego z użyciem nawet najbardziej wyszukanej terminologii, jest po prostu infantylne.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Formalny maszynista z Melbourne
Dołączył: 26 Sie 2005 Posty: 8251 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 534 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: 3 planeta od Słońca Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 20:48, 09 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
pogłoska napisał: | W2 napisał: | A w ogóle jest to nowa jakość, która pcha świat ku rozwoju cywilizacyjnemu. |
Widzisz, tu zdania są podzielone.
Jedni mówią, że do rozwoju inni, że do upadku.
Myślę, że to jakaś nowa zdolność adaptacyjna i wierzę, że nie będzie ślepą uliczką ewolucji. |
Ośmielę się napisać, że termin nowa zdolność adaptacyjna, jest w zasadzie tylko ładnie i inteligentnie brzmiącym terminem, świetnie brzmiącym w sprawozdaniach i niewiele wnoszacych założeniach programowych. One muszą ładnie brzmieć i zawierać okrągłe zwroty, żeby inni "mądrzy" za to zapłacili. Ośmielę się także nieśmiało wtrącić obrazoburczą uwagę, że wiara jako taka, ma niewiele wspólnego z opisem rzeczywistości i z logiką... Sorry...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Formalny dnia Pią 20:51, 09 Maj 2014, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
pogłoska maszynista z Melbourne
Dołączył: 06 Mar 2010 Posty: 4672 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 336 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z o2 Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Pią 20:50, 09 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Formalny napisał: | Ośmielę się także nieśmiało wtrącić obrazoburczą uwagę, że wiara jako taka, ma niewiele wspólnego z opisem rzeczywistości i z logiką... Sorry... |
Żyjesz w inżynierskiej iluzji.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
slepa i brzydka madonna z wielkim cycem
Dołączył: 10 Cze 2006 Posty: 10000 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 964 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z Vondervotteimittiss
|
Wysłany: Pią 20:50, 09 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
laczac wypowiedzi pogloski i hachicko, odnosze takie wrazenie, ze pewne (nie)prawidlowosci w relacjach ministerstwo->szkola->nauczyciel->uczen, wyksztalcily sie na zasadzie mechanizmu obronnego albo proby sprostania pewnym standardom, pomimo, ze w praktyce sa one bezuzyteczne i psuja, zamiast budowac.
byc moze powoli zaczynam tez odnajdywac pewna plaszczyzne wspolna pomiedzy tym, co ja pisze, a tym, co pisze pogloska. (ot, za duzo powiedziane. wroc! zaczynam dokladnie widziec, w czym sie nie zgadzamy.) obie wiemy i rozumiemy potrzebe wielu gruntownych zmian w systemie edukacji. pogloska widzi wiele nadziei w dostepnosci najnowszych technik i zasobow, ja jednak niestety widze tylko niebezpieczenstwa plynace z niewlasciwego wykorzystywania tych zasobow, bo nie moge przeciez zaprzeczyc, ze sama poszukuje wiedzy w internecie i byloby hipokryzja, zaprzeczanie temu, ile fantastycznych informacji uzyskalam z roznorodnych stron internetowych, badz materialow zamieszczonych w sieci. jednak ja to robie, po nie musze, ale chce. i dlatego taka motywacja ma dla mnie wieksza wartosc, niz potrzeba wyrobienia normy lub rocznego planu.
skad u mnie ten sceptycyzm? jakos tak mysle sobie, ze ludzie w wiekszosci to jednak leniwe malpy sa...
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
nudziarz męska zołza
Dołączył: 23 Cze 2008 Posty: 14583 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1176 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 20:51, 09 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
pogłoska napisał: | Czysty pragmatyzm. Po co tracić czas na tzw. samodzielne myślenie, jeśli to już wymyślone, napisane i gotowe. Jak wyważanie otwartych bram.
Nowa umiejętność to wyszukanie, ocena i ewentualnie przetworzenie i dopasowanie. |
No i mamy planetę małp.
Czyste odtwarzanie przy całkowitym braku kreatywności, która to kreatywnośc jest motorem rozwoju i postępu.
Społeczeństwo perfekcyjnych kopistów.
A gdzie twórcy ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez nudziarz dnia Pią 20:52, 09 Maj 2014, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Formalny maszynista z Melbourne
Dołączył: 26 Sie 2005 Posty: 8251 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 534 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: 3 planeta od Słońca Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 20:55, 09 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
pogłoska napisał: | Formalny napisał: | Ośmielę się także nieśmiało wtrącić obrazoburczą uwagę, że wiara jako taka, ma niewiele wspólnego z opisem rzeczywistości i z logiką... Sorry... |
Żyjesz w inżynierskiej iluzji. |
Droga i urocza Pogłosko! To niestety jest tylko następny okrągły zwrot, mający brzmieć efektownie, a w dodatku czystej wody oksymoron...
"Inżynierska iluzja"...
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Kewa optymistyczna realistka
Dołączył: 05 Lis 2005 Posty: 24976 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1879 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: prawie Wrocław
|
Wysłany: Pią 20:57, 09 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Żeby było jasne - nie bronię systemu edukacji! Bronię samej młodzieży. Że system zdolnych nie zepsuje to wiemy, czego przykładem jest chociażby Ślepa i nie tylko. O ile matura jest prawie dla wszystkich, o tyle uważam, że studia powinni kończyć wyselekcjonowani uczniowie.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
W2 maszynista z Melbourne
Dołączył: 09 Lut 2010 Posty: 2544 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 89 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 20:58, 09 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
pogłoska napisał: | Widzisz, tu zdania są podzielone.
Jedni mówią, że do rozwoju inni, że do upadku.
Myślę, że to jakaś nowa zdolność adaptacyjna i wierzę, że nie będzie ślepą uliczką ewolucji. |
Bo to jest konflikt pokoleń, skoro my, piszący tutaj jesteśmy po 30-tce. Ale ja przyznaję rację Mickiewiczowi, gdzie w "Oda do Młodości" Chwali młodzież.
I życie też ich preferuje, bo niedługo będą mieli rację, a może już mają? My już niebawem zostaniemy odstawieni na boczny tor, lub już tam jesteśmy. Ty nie, pogłosko, boś młoda, ale ja tak.
W przyszłości nie będzie miejsca na indywidualną wiedzę, lecz jeden wielki umysł składający się z trybików z poszczególnych zwykłych umysłów. Te umysły będą wąsko wyspecjalizowane, a w ogólnej wiedzy ograniczone. Arystotelesy i inni myśliciele należą do przeszłości.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
pogłoska maszynista z Melbourne
Dołączył: 06 Mar 2010 Posty: 4672 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 336 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z o2 Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Pią 20:59, 09 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
slepa i brzydka napisał: | obie wiemy i rozumiemy potrzebe wielu gruntownych zmian w systemie edukacji. pogloska widzi wiele nadziei w dostepnosci najnowszych technik i zasobow, ja jednak niestety widze tylko niebezpieczenstwa plynace z niewlasciwego wykorzystywania tych zasobow, |
Nie, nie widzę nadziei w dostępności najnowszych technik, traktuję je jak nowy element środowiska, który wpływa na sposób pracy, zachowanie, spędzanie czasu wolnego młodych ludzi i przede wszystkim na sposób przyswajania i wykorzystywania wiedzy.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pogłoska dnia Pią 21:00, 09 Maj 2014, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
pogłoska maszynista z Melbourne
Dołączył: 06 Mar 2010 Posty: 4672 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 336 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z o2 Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Pią 21:02, 09 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
nudziarz napisał: |
Społeczeństwo perfekcyjnych kopistów.
A gdzie twórcy ? |
Twórcy zawsze stanowili niewielki procent.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
nudziarz męska zołza
Dołączył: 23 Cze 2008 Posty: 14583 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1176 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 21:05, 09 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Kewa napisał: | Żeby było jasne - nie bronię systemu edukacji! Bronię samej młodzieży. Że system zdolnych nie zepsuje to wiemy, czego przykładem jest chociażby Ślepa i nie tylko. O ile matura jest prawie dla wszystkich, o tyle uważam, że studia powinni kończyć wyselekcjonowani uczniowie. |
I tu popełniasz błąd
Dlaczego mateura ma byc dla wszystkich, skoro jest jednocześnie biletem wstępu na studia ?
Dlaczego my , jako społeczeństwo mamy płacić za kształcenie ludzi ( choćby przez rok, czy dwa ), którzy okazali się intelektualną pomyłka ?
Myślę, ze właśnie matura winna być ( przy obecnym systemie oswiaty) swoistym sitem oddzielajacym ziarno od plew.
Skądinąd działało by to w dłuższym okresie czasu. Jeli okazałoby się nagle, ze maturę zdaje 20% abiturietów, rodzice zwyczanie nei wysylaliby słanbeuszy do liceów. Zapełniłyby sie zawodowki i zrobiloby się normalniej.
A po kilku latach znow maturę zdawałoby 70 % abiturientów. Tyle że było by ich o połowę mniej
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
hachiko Gość
|
Wysłany: Pią 21:05, 09 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
slepa i brzydka napisał: | laczac wypowiedzi pogloski i hachicko, odnosze takie wrazenie, ze pewne (nie)prawidlowosci w relacjach ministerstwo->szkola->nauczyciel->uczen, wyksztalcily sie na zasadzie mechanizmu obronnego albo proby sprostania pewnym standardom, pomimo, ze w praktyce sa one bezuzyteczne i psuja, zamiast budowac.
byc moze powoli zaczynam tez odnajdywac pewna plaszczyzne wspolna pomiedzy tym, co ja pisze, a tym, co pisze pogloska. (ot, za duzo powiedziane. wroc! zaczynam dokladnie widziec, w czym sie nie zgadzamy.) obie wiemy i rozumiemy potrzebe wielu gruntownych zmian w systemie edukacji. pogloska widzi wiele nadziei w dostepnosci najnowszych technik i zasobow, ja jednak niestety widze tylko niebezpieczenstwa plynace z niewlasciwego wykorzystywania tych zasobow, bo nie moge przeciez zaprzeczyc, ze sama poszukuje wiedzy w internecie i byloby hipokryzja, zaprzeczanie temu, ile fantastycznych informacji uzyskalam z roznorodnych stron internetowych, badz materialow zamieszczonych w sieci. jednak ja to robie, po nie musze, ale chce. i dlatego taka motywacja ma dla mnie wieksza wartosc, niz potrzeba wyrobienia normy lub rocznego planu.
skad u mnie ten sceptycyzm? jakos tak mysle sobie, ze ludzie w wiekszosci to jednak leniwe malpy sa... |
Właśnie tak. I ten system samoobrony jest niekorzystny dla uczniów, o ironio. Do tego dochodzą programy - stop agresji w szkole, wiem co jem, wspieramy talenty , szkoła z klasą, akcje charytatywne, które realizowane są poprzez nieustające konkursy,apele, szkolenia, wystawy, zbiórki, za którymi stoją nauczyciele mający koncentrować się na tym co przekazują uczniom. Uczniowie brani są nierzadko z łapanki, bo mało kto ma ochotę zarywać lekcje. To powoduje chaos i wybiórczą naukę. |
|
Powrót do góry |
|
|
slepa i brzydka madonna z wielkim cycem
Dołączył: 10 Cze 2006 Posty: 10000 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 964 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z Vondervotteimittiss
|
Wysłany: Pią 21:06, 09 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
pogłoska napisał: | slepa i brzydka napisał: | obie wiemy i rozumiemy potrzebe wielu gruntownych zmian w systemie edukacji. pogloska widzi wiele nadziei w dostepnosci najnowszych technik i zasobow, ja jednak niestety widze tylko niebezpieczenstwa plynace z niewlasciwego wykorzystywania tych zasobow, |
Nie, nie widzę nadziei w dostępności najnowszych technik, traktuję je jak nowy element środowiska, który wpływa na sposób pracy, zachowanie, spędzanie czasu wolnego młodych ludzi i przede wszystkim na sposób przyswajania i wykorzystywania wiedzy. |
jezeli patrzysz na to tak bezkrytycznie, idealistycznie wrecz bym rzekla i nie uwzgledniasz mojego krytycznego punktu widzenia na temat tych technik i ich (dokonujacego sie juz) zlego wplywu na nauke oraz spoleczenstwo, to musze Cie poglosko zmartwic, ale jednak to jest właśnie nic innego, jak zywienie nadziei.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Formalny maszynista z Melbourne
Dołączył: 26 Sie 2005 Posty: 8251 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 534 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: 3 planeta od Słońca Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 21:06, 09 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
W2 napisał: |
(...)
Te umysły będą wąsko wyspecjalizowane, a w ogólnej wiedzy ograniczone. Arystotelesy i inni myśliciele należą do przeszłości. |
Przeraziłem się! Twierdzisz, że maksymalnie wąska specjalizacja i ograniczenie umiejętności człowieka do korzystania z "gotowców" jest synonimem pojęcia "kreatywność"?
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
nudziarz męska zołza
Dołączył: 23 Cze 2008 Posty: 14583 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1176 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 21:07, 09 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
pogłoska napisał: | nudziarz napisał: |
Społeczeństwo perfekcyjnych kopistów.
A gdzie twórcy ? |
Twórcy zawsze stanowili niewielki procent. |
Tyle, ze nie zostawiasz dla nich niejsca.
Proponujesz system tworzenia kopistów, a nie system w którym kopisci są naturalnym ( i ilościowo znaczącym ) odpadem
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Kewa optymistyczna realistka
Dołączył: 05 Lis 2005 Posty: 24976 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1879 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: prawie Wrocław
|
Wysłany: Pią 21:10, 09 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
nudziarz napisał: |
I tu popełniasz błąd
Dlaczego mateura ma byc dla wszystkich, skoro jest jednocześnie biletem wstępu na studia ?
|
Nie popełniam
Matura jest dla średniaków i kropka. Czasem jednostki potrzebują czasu, by dojrzeć. No i ten system edukacji promujący średniaków. Obawiam się, że na etapie matury odpadali by niepokorni lub nieprzystosowani.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
hachiko Gość
|
Wysłany: Pią 21:10, 09 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
W2 napisał: | pogłoska napisał: | Widzisz, tu zdania są podzielone.
Jedni mówią, że do rozwoju inni, że do upadku.
Myślę, że to jakaś nowa zdolność adaptacyjna i wierzę, że nie będzie ślepą uliczką ewolucji. |
Bo to jest konflikt pokoleń, skoro my, piszący tutaj jesteśmy po 30-tce. Ale ja przyznaję rację Mickiewiczowi, gdzie w "Oda do Młodości" Chwali młodzież.
I życie też ich preferuje, bo niedługo będą mieli rację, a może już mają? My już niebawem zostaniemy odstawieni na boczny tor, lub już tam jesteśmy. Ty nie, pogłosko, boś młoda, ale ja tak.
W przyszłości nie będzie miejsca na indywidualną wiedzę, lecz jeden wielki umysł składający się z trybików z poszczególnych zwykłych umysłów. Te umysły będą wąsko wyspecjalizowane, a w ogólnej wiedzy ograniczone. Arystotelesy i inni myśliciele należą do przeszłości. |
Tak sądzisz? To mi wygląda na regres nie na postęp, przynajmniej w duchowości i decydowaniu o sobie. |
|
Powrót do góry |
|
|
nudziarz męska zołza
Dołączył: 23 Cze 2008 Posty: 14583 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1176 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 21:11, 09 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
] W2 napisał: |
(...)
Te umysły będą wąsko wyspecjalizowane, a w ogólnej wiedzy ograniczone. Arystotelesy i inni myśliciele należą do przeszłości. |
[/quote]
Znaczy się - wszystko już wymyslono ???
No ja pierdu!
właśnie kolego sympatyczny rozwaliłes cywilizację!
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
W2 maszynista z Melbourne
Dołączył: 09 Lut 2010 Posty: 2544 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 89 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 21:13, 09 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Formalny napisał: |
To, że Ty to napisałeś zdumiewa mnie najbardziej! Jaka koncepcyjna praca u młodzieży, która potrafi "korzystać z zasobów". |
Jako młody człowiek miałem najwięcej twórczych niestandardowych pomysłów. Z wiekiem też, lecz już schematycznych.
Cytat: | "...Nieprawdą jest iż szkoła uczy samodzielnego myślenia. |
Zgadza się, bo szkoła nigdy samodzielnego myślenia nie uczyła. Ona zwiększa tylko zasób wiedzy i kształci sprawność intelektualną. Samodzielne myślenie i kreatywność dane są tylko małemu procentowi ludzi, który pchają świat naprzód. Zdecydowana większość są zwykłymi wyrobnikami nawet, gdy zwią się intelektualistami.
Cytat: | Najlepszym przykładem był projekt urządzenia zaprojektowanego za pomocą genialnego "korzystania z zasobów" przez młodych konstruktorów z 6 letnim stażem. Robione to wszystko było jak trzeba - oczywiście z użyciem AutoCAD. Okazało się, że wprowadzenie do projektu kilku części naszkicowanych "od ręki" na kawałku papieru zmniejszyło ilość podzespołów o prawie połowę, a koszt wykonania urządzenia spadł o prawie 30%. |
I ja z takim problemem się spotkałem. Zwolniłem inżyniera i sam wróciłem do projektowania. Robię szkice od ręki i daję programiście na AutoCad, który równocześnie pisze program na maszynę. Rzeczywiście to jest taniej, bo nie ma zbędnych elementów, a i stanowisko niepotrzebne.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
nudziarz męska zołza
Dołączył: 23 Cze 2008 Posty: 14583 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1176 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 21:13, 09 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Kewa napisał: | nudziarz napisał: |
I tu popełniasz błąd
Dlaczego mateura ma byc dla wszystkich, skoro jest jednocześnie biletem wstępu na studia ?
|
Matura jest dla średniaków i kropka. |
Nieprawda.
Matura to egzamin na studia !
Albo zmien system nauczania, albo swoje zdanie.
Studia to nie miejsce dla śreniaków !
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|