|
po 30-tce niezwykła strona niezwykłych użytkowników
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kufa stop cyny i czekolady
Dołączył: 29 Mar 2009 Posty: 753 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 14:17, 01 Paź 2009 Temat postu: Spiskowa Teoria Dziejów, czyli kosmos a końska dupa. |
|
|
STD to spiskowa teoria dziejów
Cytat z Waldemara Łysiaka:
`"Mój stosunek do STD jest ambiwalentny. Negatywny jest wówczas, gdy ktoś chrzani o spiskach na bazie wyznaniowej, rasowej i tym podobnej, obwiniając jezuitów, masonów, Żydów, cyklistów i pedałów o mafijne kręcenie światem.
W taką STD nie wierzę, jej wyznawanie uważam "tout court" za objaw ksenofobicznego kretynizmu a jej propagowanie za działalność prowokacyjną.
Pozytywny stosunek do STD mam wówczas, gdy mowa o spiskowych działaniach grup politycznych, czyli o tajnych knowaniach zawodowców, które owocują później rozdziałami w podręcznikach.....świat jest rządzony przez całkiem inne osoby niż sobie wyobrażają ci, którzy nie znają kulis"
Kosmos a końska dupa...(cytat)
Europejski i Amerykański standard szerokości torów kolejowych wynosi 4 stopy, 8.5 cala (1435mm). Prawda że to dziwaczna liczba? A czy wiesz, dlaczego taki właśnie standard się stosuje?
- Ponieważ w ten sposób buduje się linie kolejowe w Anglii, a właśnie angielscy przybysze budowali amerykańskie linie kolejowe. Dlaczego jednak Anglicy budowali je właśnie tak?
- Ponieważ pierwsze linie kolejowe budowali ci sami ludzie, którzy budowali wcześniej linie tramwajowe, a tam właśnie stosowano ten standard. Dlaczego jednak stosowano tam ten standard?
- Ponieważ ludzie, którzy budowali linie tramwajowe używali tych samych szablonów i narzędzi, jakich używali przy budowie wagonów tramwajowych, które miały taki odstęp kół. W porządku! Ale dlaczego wagony miały taki właśnie dziwaczny odstęp kół?
- No cóż, gdyby próbowali zastosować jaki inny odstęp, złamaliby pewną starą zasadę budowy dalekobieżnych dróg angielskich, ponieważ mają one taki właśnie odstęp kolein na koła. Któż to budował te starodawne drogi z koleinami?
- Pierwsze dalekobieżne drogi w Europie (i Anglii) zbudowało Imperium Rzymskie dla swoich legionów. Drogi te są w użyciu dotychczas. Ale skąd te koleiny?
- Pierwotne koleiny uformowały rzymskie rydwany wojenne; każdy inny użytkownik tych dróg musiał się dostosować do nich, gdyż inaczej uszkodziłby koła swoich pojazdów. Ponieważ rydwany były wykonywane dla Imperium Rzymskiego, były one wszystkie do siebie podobne, jeśli idzie o odstęp kół. Jak widać amerykański standard odstępu szyn kolejowych: 4 stopy i 8.5 cala, pochodzi od parametrów technicznych rzymskich rydwanów bojowych. Otóż okazuje się, że rzymskie rydwany wojenne były konstruowane tak, aby ich szerokość była dostosowana do sumarycznej szerokości zadów dwóch koni bojowych.
A więc następnym razem, kiedy dostaniecie do ręki jakąś dokumentację techniczną i zaczniecie podejrzewać, że może ona mieć coś wspólnego z końską dupą - będziecie mieli całkowitą rację. Niektóre pomysły techniczne są wieczne.
A teraz małe rozwinięcie tematu...
Kiedy spoglądacie na kosmiczny wahadłowiec na stanowisku startowym, widzicie dwie duże rakiety startowe przymocowane po bokach głównego zbiornika paliwa. Są to rakiety na paliwo stałe, w skrócie: SRB, produkowane w firmie Thiokol, w Utah, w U.S.A. Inżynierowie, którzy projektowali SRB woleliby, aby były one nieco grubsze, ale... SRB transportuje się z wytwórni na stanowisko startowe koleją. Tak się złożyło, że linia kolejowa biegnie na pewnym odcinku przez tunel wydrążony w górze. Rakiety muszą się zmieścić w tym tunelu. Tunel jest tylko odrobinę szerszy niż linia kolejowa, a linia ta, jak już wiecie, ma szerokość dwóch końskich tyłków.
Wniosek:
Tak więc jeden z głównych szczegółów konstrukcyjnych kosmicznego wahadłowca, być może najbardziej nowoczesnego systemu transportowego na świecie, został zdeterminowany ponad dwa tysiące lat temu przez szerokość końskiej dupy.
Koniec cytatu.
Dzisiejsza afera hazardowa to dla mnie STD
Post został pochwalony 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
kufa stop cyny i czekolady
Dołączył: 29 Mar 2009 Posty: 753 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 15:20, 01 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Już mi zwracano uwagę, że zwracam uwagę na rzeczy, na które inni nie zwracają uwagi.
W obrębie jednego, miejskiego skrzyżowania naliczyłem ponad 100 (słownie sto) znaków.
Po kiego ch..olere to wszystko?
Część znaków jest zdublowana, reszta tworzy chaos.
Tutaj nasuwa mi się od razu STD.
Ta setka znaków to ponad 250 metrów rurki ocynk po ponad 20 zł/m...daje ponad 5 000 zł, dodajmy koszt samych znaków,400zł/szt powiedzmy 40 000 zł plus beton, robocizna, regularne mycie.
Kupa kasy, jeżeli przemnożyć to przez ilość skrzyżowań.
Jak tak dalej pójdzie, to przed każdym wyjazdem z wiejskiej chałupy pojawi się żółty trójkąt, a w drugą stronę „droga zamknięta”.
STD twierdzi, że istnieje zmowa między producentem znaków a tymi, którzy nakazuję ich stawianie.......i kasa...kasiora....
A wszyscy za to płacą...
A drogi jakie są każdy widzi.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
szb maszynista z Melbourne
Dołączył: 05 Lip 2006 Posty: 4496 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1206 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 6:54, 02 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Podobają mi się te końskie dupy
Za wcześnie jest żebym całkowicie przyswoił te liczby i rozstęp torów kolejowch. Ale czytając kufę też mnie się coś nasunęło na myśl.
Na drodze krajowej (międzynarodowej jak najbardziej się okazuje [link widoczny dla zalogowanych](trasa_europejska)) a mianowicie na odcinku Rzeszów-Przemyśl (jakieś 70 km) znajduje się blisko dwadzieścia fotoradarów. Trasa jak najbardziej szybkiego ruchu, towarów przejeżdża tędy na grube miliony, ludzie dojeżdżają do pracy i z powrotem.
Jeżeli ktoś naszpikował tę trasę tyloma ogranicznikami predkości to chyba służy to tylko jednemu. Spowolnieniu rozwoju regionalnego, utrzymaniu za wszelką cenę ubitego od lat terminu Polski B! Spaźnianiu się ludzi do pracy i w efekcie do ich zwolnienia.
I to nie jest TSD czy STD to jest kurwa złodziejstwo, oszustwo, matactwo i inne haracze na rzecz fiskusa i grupy trzymającej władze (czyli Żydów, Żydów i jeszcze paru innych Żydów) bo większej prędkości jak 69 km/h nie rozwiniesz na tej trasie mój przyjacielu.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
zdemaskowany IQ piłeczki pingpongowej
Dołączył: 05 Paź 2009 Posty: 265 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 21:30, 05 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Ty szamil!Ja tez jestem Zydem i mam twoje predkosci w kiszce stolcowej!
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
kufa stop cyny i czekolady
Dołączył: 29 Mar 2009 Posty: 753 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 22:16, 05 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Zdemumifikowany,
co ty godos?
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Aproxymat Para X to my
Dołączył: 26 Sie 2005 Posty: 33795 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1537 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: zewsząd Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 8:05, 06 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Bardzo ładny opis wpływu końskich zadów na losy świata, tyle że nie ma on akurat wiele wspólnego ze spiskowymi teoriami dziejów. Te bowiem w samym swym jądrze muszą zawierać Cel, który ma zostać zrealizowany i Plan, wedle którego Cel się osiąga. Trudno natomiast doszukać się w tej końskiej historii Celu i Planu, kto zresztą miałby być ich twórcą? Konie? Rzymianie starożytni?
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|