Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Aproxymat Para X to my
Dołączył: 26 Sie 2005 Posty: 33795 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1537 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: zewsząd Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 8:01, 28 Sie 2007 Temat postu: Zombiaki |
|
|
Hej, mam nową grę...
Żywe trupy opanowujące zagubioną wśród pustkowi farmę.
Jeden gracz dowodzi zombiakami i próbuje każdej nocy wyłapać jak największą ilość pozostałych graczy - zaś ci raz, że muszą przetrwać, dwa - mogą się trochę bronić. Zasady są dosyć proste, więc jak chcecie to się możecie zgłaszać (mapa farmy jest skalowana do ilości graczy, podobnie ilość zombiaków od tego zależy).
Zgłoszeni:
1. Ślepa i Brzydka
2. Stream Sparks
3. Animavilis
4. Kewa2
5. Bobro
6. Aguśka
7. Melpomena
8. Garfield
9. Howareyou
10. Deja
Instrukcja!!!
Gra w Zombiaki nie powinna być szczególnie skomplikowana, podaję tu jej zasady.
1. Uczestnicy:
przy 10 graczach, jeden zostaje wylosowany na początku rozgrywki jako Zły Kapłan Voodoo, który z pomocą armii zombi próbuje opanować niewielką farmę pośród pustkowi a jej mieszkańców zamienić w swoich poddanych, czyli żywe trupy oczywiście.
9 graczy stanowi mieszkańców farmy, ich zadaniem jest przeżyć i ewentualnie wykończyć atakujące zombiaki.
Początkowo Kapłan Voodoo ma do dyspozycji 12 zombi (zupełnie anonimowych), które wysyła co noc do ataku na farmę. Kapłan nie uczestniczy osobiście w żadnej akcji.
2. Miejsce akcji.
Farma składa się z kilku budynków z różnymi pomieszczeniami. Pomieszczeń jest 9 i mają różną pojemność - czyli w każdym może się znajdować tylko określona ilość osób naraz (mówimy o żywych graczach, zombie nie są "osobami"). Układ pomieszczeń ma swoje znaczenie jeśli chodzi o kolejność
10 zombiaków na starcie zamiast 12.
a pojemność:
A. kuchnia (pojemność 2 osoby)
B. pokój (pojemność 3 osoby)
C. łazienka (pojemność 2 osoby)
D. schowek na różne rzeczy (pojemność 1 osoba)
E. strych (pojemność 3 osoby)
F. piwnica (pojemność 3 osoby)
G. stodoła (pojemność 4 osób)
H. szopa z narzędziami (pojemność 1 osoby)
I. chlewik (pojemność 2 osoby)
3. Akcja.
Akcja rozgrywa się w nocy, ale gra toczy się w cyklu dobowym, tzn. gracze wysyłają mi swoje informacje do godz. 18.00 każdego dnia (oprócz sobót i niedziel). Opisuję wtedy co się wydarzyło i wszyscy mają czas na wysłanie kolejnych informacji o swoich działaniach do 18.00 dnia następnego.
4. Gracze kryją się w wybranych pomieszczeniach. W danym pomieszczeniu może być tylko określona pojemnością ilość osób (tzn. może być mniej osób niż wskazuje pojemność, tyle co wskazuje pojemność, ale nigdy więcej). Jeśli ktoś się pomyli i przyśle mi PW, że chowa się w łazience (C.) a tam już wcześniej zgłoszą się 2 osoby, to automatycznie zostaje przesunięty do następnego wolnego pomieszczenia w kolejności (D). Przy zapełnionym chlewiku (I) - gracz zostaje przesunięty do kuchni (A). Ta sama zasada obowiązuje też w innym przypadku.
Mianowicie nie można 2 noce pod rząd kryć się w tym samym pomieszczeniu
Jeśli ktoś nie przyśle mi PW, gdzie się ukryje następnej nocy, automatycznie zostanie przesunięty do następnego w kolejności, niezapełnionego pomieszczenia (co pozwoli rozgrywać nawet w przypadku nieobecności gracza).
W interesie graczy jest więc dogadywać się między sobą, gdzie się będą kryć danej nocy i wprowadzanie w błąd przeciwnika.
5. Kapłan Voodoo wysyła swoje zombie również na przeszukanie wybranych pomieszczeń. W tym celu przydziela ich określoną ilość ze swojej puli (na początek 12 sztuk) do konkretnych pomieszczeń. Np. wysyła 5 zombie na strych, 2 do stodoły, 2 do chlewika i 3 do łazienki.
6. Jeśli w danym pomieszczeniu będzie więcej graczy niż przyjdzie zombie - 1 zombie ginie i jest usuwany z puli Kapłana Voodoo.
Jeśli w danym pomieszczeniu jest tyle samo graczy co zombie - ginie 1 zombie i 1 gracz - przy czym to Kapłan wskazuje, który gracz ginie. Gracz, który ginie sam staje się zombie (o tym za chwilę).
Jeśli w danym pomieszczeniu jest mniej graczy niż zombie - wskazany przez Kapłana Voodoo gracz ginie i staje się zombie.
7. Broń. Gracze nie są całkiem bezbronni, oprócz ewentualnej przewagi liczebnej w danym pomieszczeniu, dysponują też starą ale skuteczną dubeltówką. Pierwszy użytkownik dubeltówki zostaje wylosowany - potem decyduje komu przekazuje broń, bowiem każdej nocy korzystać z niej może ktoś inny (nie może jeden gracz 2 razy korzystać z dubeltówki pod rząd). Jeśli nie prześle mi PW komu ją przekazuje - losuję następnego jej użytkownika. Jeśli pozostanie już tylko jeden gracz, może użyć dubeltówki co drugą noc.
Jeśli zombiaki zaatakują pomieszczenie, w którym ukrywa się gracz z dubeltówką - zawsze jeden z nich ginie, nie ginie natomiast żaden gracz w tym pomieszczeniu. Dzieje się to niezależnie od przewagi liczebnej którejkolwiek ze stron.
8. Gracze zombie
Ci z graczy, których uda się zombiakom upolować - stają się sami zombie i przechodzą pod rozkazy Kapłana Voodoo. Mają jednak możliwość samodzielnego decydowania, do którego z pomieszczeń pójdą atakować (informują mnie o tym), jeśli jednak nie poinformują (np. będą nieobecni "realnie" w rozgrywce) - to Kapłan Voodoo podejmie za nich decyzję, gdzie ich wysłać.
9. Warunki zwycięstwa:
Gracze wygrywają, jeśli:
a) uda im się wyeliminować wszystkich zombie (nie licząc Kapłana oczywiście)
albo
b) uda im się bez strat przetrwać 3 noce z rzędu. (Kapłan odstępuje od dalszych ataków)
Zombie wygrywają:
jeśli uda im się pokonać wszystkich graczy.
Możliwy jest też remis -
ostatni zombie trafia do pomieszczenia, w którym jest ostatni żywy i nieuzbrojony gracz. I obaj giną.
Ale to rzadka sytuacja
JAK WYGLĄDA PW do mnie?
Gracze mogą się umawiać między sobą, uzgodnić swoją taktykę na daną noc i jeden z nich wyśle mi informacje o wszystkich. Ale można też pisać pojedynczo. Wiadomości mogą wyglądać PRZYKŁADOWO tak:
"ukrywam się w stodole"
albo
"ukrywam się w łazience"
Natomiast gracz, który tej nocy miał dubeltówkę (oprócz pierwszej nocy, kiedy jeszcze nie musi mi nic na ten temat pisać):
"ukrywam się w szopie i przekazuję broń graczowi B"
Kapłan Voodoo zaś wysyła mi PW PRZYKŁADOWO takie:
"wysyłam 5 zombie do stodoły, 2 do piwnicy i 3 do pokoju"
Wreszcie zombie-gracz może mi przysłać PW PRZYKŁADOWO taką:
"idę przeszukać kuchnię"
No i to już wszystko
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Aproxymat dnia Pon 18:40, 17 Wrz 2007, w całości zmieniany 8 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
slepa i brzydka madonna z wielkim cycem
Dołączył: 10 Cze 2006 Posty: 10000 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 964 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z Vondervotteimittiss
|
Wysłany: Wto 8:12, 28 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
to ja poprosze
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Aproxymat Para X to my
Dołączył: 26 Sie 2005 Posty: 33795 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1537 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: zewsząd Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 8:28, 28 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Przyjęta
Mam nadzieję, że nie będzie kłótni o stanowisko kapłana voo-doo, bo jak się zorientowałem, każdy chce być czarnym charakterem...
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Stream sparks Czarownica z Portobello
Dołączył: 30 Sty 2007 Posty: 7706 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z drugiego wymiaru
|
Wysłany: Wto 9:58, 28 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Ja tessssssz prosze ...tylko żeby nie bolało...
a jak sie bedzie mozna bronic? tudziez atakowac? jak? jak?
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
slepa i brzydka madonna z wielkim cycem
Dołączył: 10 Cze 2006 Posty: 10000 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 964 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z Vondervotteimittiss
|
Wysłany: Wto 10:08, 28 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
jak sie jest zombie to juz nic nie boli... nawet ugryzienie w mozg
nie wiedzialas??
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Stream sparks Czarownica z Portobello
Dołączył: 30 Sty 2007 Posty: 7706 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z drugiego wymiaru
|
Wysłany: Wto 10:15, 28 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Ale jak sie nie jest zoombie to boli!! tak? tak zwlaszcza jak takie zoombie dopadnie
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Aproxymat Para X to my
Dołączył: 26 Sie 2005 Posty: 33795 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1537 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: zewsząd Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 10:41, 28 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Noo... w mafii też nie było bezboleśnie. Ani w piekle. Ani w koloseum. Trudno... takie życie.
Zasady podam po południu.
Ogólnie będzie możliwość obrony, zresztą nie ma skomplikowanych za bardzo reguł. Jedni się chowają i próbują przeczekać noc, a szef zombiaków próbuje ich dopaść.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
animavilis Gość
|
Wysłany: Wto 11:58, 28 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
A można wybrać, czy się chce być zombiakiem czy nie-zombiakiem? Czy losowanie?
P.S. Nie muszę chyba dodawać, ze wchodzę w to |
|
Powrót do góry |
|
|
slepa i brzydka madonna z wielkim cycem
Dołączył: 10 Cze 2006 Posty: 10000 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 964 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z Vondervotteimittiss
|
Wysłany: Wto 12:01, 28 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
ja sobie nawet jakies fajne zdjecie w podpis wrzuce
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
slepa i brzydka madonna z wielkim cycem
Dołączył: 10 Cze 2006 Posty: 10000 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 964 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z Vondervotteimittiss
|
Wysłany: Wto 12:32, 28 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
zacheta dla bobro
zombie-hamster
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
slepa i brzydka madonna z wielkim cycem
Dołączył: 10 Cze 2006 Posty: 10000 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 964 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z Vondervotteimittiss
|
Wysłany: Wto 12:36, 28 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
zombie-pielegniarka na zachete dla...
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Kewa optymistyczna realistka
Dołączył: 05 Lis 2005 Posty: 24976 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1879 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: prawie Wrocław
|
Wysłany: Wto 12:46, 28 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
A czy trzeba mieć dużo czasu?, bo ja bym chciała grać a nie mam (czasu)
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
slepa i brzydka madonna z wielkim cycem
Dołączył: 10 Cze 2006 Posty: 10000 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 964 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z Vondervotteimittiss
|
Wysłany: Wto 12:54, 28 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
wiedzialam, ze fotka zadziala
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Aproxymat Para X to my
Dołączył: 26 Sie 2005 Posty: 33795 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1537 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: zewsząd Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 12:56, 28 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Jedno małe PW dziennie, to chyba nie jest straszne obciążenie czasowe, Kewo? Bez weekendów oczywiście
Animo - oczywiście, losowanie.
ŚiB - szok, Bobro padnie z wrażenia.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Kewa optymistyczna realistka
Dołączył: 05 Lis 2005 Posty: 24976 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1879 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: prawie Wrocław
|
Wysłany: Wto 12:58, 28 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Miałam przeczucie, że myślałaś o mnie wstawiając ją
Ale poproszę do drużyny tych dobrych - ha! ha! Będę pielęgnowała wasze ciała i dusze
Chociaż z moją skłonnością w stronę Matki Teresy to może zajmę się opieką nad zombi
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Aproxymat Para X to my
Dołączył: 26 Sie 2005 Posty: 33795 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1537 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: zewsząd Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 15:45, 28 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Wszystko jest bardzo proste. Władca zombie co noc wysyła swoich poddanych (na początku są to zupełnie anonimowe zombie, ale jego armia może być zasilona zombiakami pozyskanymi z upolowanych graczy), by przeszukali wskazane pomieszczenia, w których mogą kryć się żywi gracze. Jeśli w danym pomieszczeniu jest więcej graczy niż przyjdzie zombiaków - jeden zombiak zostaje unicestwiony. Jeśli więcej jest zombiaków - te porywają wskazanego przez swego władcę gracza, który odtąd sam staje się zombiakiem. I następnego dnia rusza na polowanie. Dodatkowo gracze dysponują jedną dubeltówką, ale każdej nocy może użyć jej inny gracz (nie może 2 noce pod rząd ten sam) - jeśli zombiaki zaatakują pomieszczenie, w którym kryje się taki uzbrojony gracz, to nawet w przypadku liczebnej przewagi jeden z nich ginie. Gra się do momentu, kiedy zostanie najwyżej jeden zombiak albo zginą wszyscy gracze albo zombiakom przez 3 noce z rzędu nie uda się nikogo pochwycić.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
bobro gryźliwy behemot
Dołączył: 15 Paź 2006 Posty: 20179 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: z boku trochę Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 17:51, 28 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
oczywiście przerażony wizją chomika-zombi wchodzę w tę grę i poproszę tylko, żeby ta dubeltówka celność miała całkiem dobrą
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Aproxymat Para X to my
Dołączył: 26 Sie 2005 Posty: 33795 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1537 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: zewsząd Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 18:24, 28 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Dobra, to w pierwszym poście wpisuję zgłoszonych i zapraszam wszystkich chętnych
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
agniecha pół żartem / pół serio
Dołączył: 06 Mar 2007 Posty: 14556 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1225 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 11:49, 31 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Aproxymat napisał: | Jedno małe PW dziennie, to chyba nie jest straszne obciążenie czasowe, Kewo? Bez weekendów oczywiście
Animo - oczywiście, losowanie.
ŚiB - szok, Bobro padnie z wrażenia. |
Oooooo jak tak ... to wchodzę .....
Zoombi ... będzie sttraaasznie !!!! Ślepa ..powaliłaś mnie na kolana fotą !!!!
hahaha ...ciekawe ..
Apro , jak długo gra będzie trwała ? To zależy od graczy ?
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
agniecha pół żartem / pół serio
Dołączył: 06 Mar 2007 Posty: 14556 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1225 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 11:51, 31 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
aa już wiem ....
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|