|
po 30-tce niezwykła strona niezwykłych użytkowników
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Aproxymat Para X to my
Dołączył: 26 Sie 2005 Posty: 33795 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1537 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: zewsząd Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 8:44, 21 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Nie, ja jestem zupełnie bezstronny i nierasowy. Mel jest wampirem, właściwie wampirką - nekromantką, ale jeszcze bezimienną.
Tradycyjnie przepraszam za opóźnienia - ale siła wyższa uniemożliwiła mi pisanie wczoraj.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
skoorpioo maszynista z Melbourne
Dołączył: 20 Lis 2006 Posty: 2060 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z nibylandii )))
|
Wysłany: Wto 11:46, 21 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
a gdyby tak i skoorpioo przylaczyl sie do kompaniji Czy znalazlo by sie cus dla onego ?
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Aproxymat Para X to my
Dołączył: 26 Sie 2005 Posty: 33795 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1537 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: zewsząd Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 13:23, 21 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Jasne Skoorpioo, przejrzyj dokładnie topik, wybierz sobie rasę i imię, a potem spróbujemy dookreślić i doprecyzować Twoją postać grową.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Aproxymat Para X to my
Dołączył: 26 Sie 2005 Posty: 33795 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1537 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: zewsząd Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 13:47, 21 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Dobra, to teraz coś o wilkołakach dla Animy.
Imiona (w wersji anglojęzycznej) mogą być tutaj:
[link widoczny dla zalogowanych]
Wedle niektórych wilkołaki preferują imiona germańsko-skandynawskiej proweniencji.
Charakterystyczne cechy wilkołaka:
a) relacje z innymi rasami - nie cierpi wampirów i z wielkim trudem znosi ich towarzystwo w drużynie. To stara odwieczna rywalizacja między tymi rasami. Dość dobrze toleruje za to elfy, ze względu na ich proekologiczne poglądy
b) w dzień nie ma modyfikowanych parametrów, w nocy za to nie są one obniżane. W czasie przemiany (trwa ok. 5 minut) jest bezbronny, w postaci człowieka nieco silniejszy i odporniejszy niż normalny człowiek, w postaci wilka inteligentniejszy i silniejszy od normalnego wilka.
c) specjalne zdolności:
- przemiana: większość czasu wilkołaki spędzają w ludzkiej postaci, nocą jednak mogą przemieniać się w sporych gabarytów wilki. Przeważnie potrafią kontrolować przemianę, chyba, że jest pełnia księżyca, wtedy mogą przybrać wilczą postać wbrew swej woli. W wilczej postaci nie mogą mówić.
Wilkołaki w ludzkiej postaci nie noszą ze sobą zbyt wiele ekwipunku, raczej tylko tyle, by po przemianie dało się przenieść go w pysku gdzieś w bezpieczne miejsce. Nie cierpią srebra, kiepsko strzelają, za to bardzo sprawne są w walce wręcz i wytrwałe w pościgach. Wilkołaki niezbyt lubią samotność, poza nielicznymi wyjątkami.
Dostępne profesje:
a) tropiciel - znakomity w odnajdywaniu śladów, ścieżek, odszukiwaniu zaginionych osób lub przedmiotów, w wilczej postaci obdarzony wybitnym węchem i słuchem.
b) wojownik - agresywny i silny osobnik, potrafi korzystać z różnego uzbrojenia, ale preferuje walkę wręcz, dobrze potrafi współpracować z drużyną
c) przywódca stada (czy też sfory, choć wilkołaki niechętnie używają przy ludziach takich określeń) - ma wyższą charyzmę niż typowy wilkołak, wielki posłuch wśród innych wilkołaków ze swego rodu, szanowany także przez wilkołaki innych stad. Radzi też sobie z dowodzeniem drużyną.
d) władca zwierząt - tak jak wampir-hipnotyzer wobec ludzi, tak i wilkołak-władca zwierząt dysponuje możliwością kontrolowania niektórych zwierząt -zwłaszcza drapieżnych, choć niekoniecznie radzi sobie z rybami czy płazami. Może mieć zwierzęcego współtowarzysza w czasie rozgrywki.
e) łowca - niestrudzony w podążaniu za wybraną ofiarą, wilkołaki-łowcy często pracują na zlecenie i dla nagród.
f) awanturnik - wilkołak niezdolny do współistnienia z innymi wilkołakami, czasem banita, samotne życie sprawia, że staje się agresywny i miewa problemy z kontrolowaniem przemiany.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
skoorpioo maszynista z Melbourne
Dołączył: 20 Lis 2006 Posty: 2060 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z nibylandii )))
|
Wysłany: Wto 14:40, 21 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
W zasadzie Topik przeszperalem juz bardzo dokladnie, aczkolwiek jeszcze nie moge sie umiejscowic, wacham sie miedzy wilkolakami a wampirami, moze cos podpowiecie ?
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Aproxymat Para X to my
Dołączył: 26 Sie 2005 Posty: 33795 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1537 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: zewsząd Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 14:46, 21 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Mel pewnie będzie Cię próbowała namówić na wampira, Anima na wilkołaka Jayin i Kipol mogą okazać się bardziej obiektywni
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
skoorpioo maszynista z Melbourne
Dołączył: 20 Lis 2006 Posty: 2060 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z nibylandii )))
|
Wysłany: Wto 15:22, 21 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
W takim razie ja sie wstrzymam z decyzja i poczekam na wszystkie 4 podpowiedzi a potem zdecyduje, Jesli ktorys z graczy ma sile argumenty by zostac inna postacia niz te nad ktorymi sie zastanawiam prosze o wyczerpujace fakty
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Aproxymat Para X to my
Dołączył: 26 Sie 2005 Posty: 33795 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1537 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: zewsząd Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 16:02, 21 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
No zobaczymy, co wymyślą. Ja w każdym razie zaraz zacznę tworzyć topik z postaciami. Zaczniemy od Mel, potem dodam tutaj informacje o ludziach i krasnoludach, żeby Jayin z Kipolem też mogli się ukształtować w swoją nową "formę"
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Kipol maszynista z Melbourne
Dołączył: 31 Maj 2006 Posty: 8027 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Mała Sycylia
|
Wysłany: Wto 16:41, 21 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Ja jestem ukształtowany w czeluściach ziemi i upraszałbym wszechmocnego,by nie gmerał za mocno przy mojej osobie.Nawet do garba już się przyzwyczaiłem...
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Aproxymat Para X to my
Dołączył: 26 Sie 2005 Posty: 33795 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1537 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: zewsząd Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 16:54, 21 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Coś o ludziach, dla Jayin.
Ludzie nie mają jakiejś szczególnej cechy rozpoznawczej, poza tym, że są... no ...ludzcy. Czyli ich wady i zalety są ogólnie znane graczom z autopsji
Charakterystyczne cechy człowieka:
a) relacje z innymi rasami - nie przepada za wampirami (czuje, że są niebezpieczne) i wilkołakami (za mało ludzkie). Trolle budzą w nim przerażenie (tyle jest o nich legend). Pozostałe rasy na ogół darzy sympatią (zależnie jednak od swego charakteru
b) w nocy parametry człowieka są obniżane o 5 punktów.
c) specjalne zdolności:
-zależne od profesji, nie zaś jako typowe dla rasy.
Zależnie od profesji, umiejętności i cech psychofizycznych ludzie zdolni są do podejmowania rozmaitych zajęć. Przeważnie dobrze i bardzo dobrze posługują się bronią i wszelkimi urządzeniami technicznymi, nie mają szczególnych ograniczeń jeśli chodzi o jedzenie (choć surowe mięso ich nie interesuje przeważnie). Najlepiej ze wszystkich ras pływają i jeżdżą konno. Wrodzona ciekawość i skłonność do ekspansji sprawia, że ludzie są najczęściej spotykani w naszym magicznym świecie. Najczęściej będą więc też przeciwnikami bądź sojusznikami drużyny
Dostępne profesje:
a) żołnierz (do wyboru: wersja typowa - wojownik, rozwinięta - rycerz, elitarna - paladyn) - dobrze uzbrojony, nieźle opancerzony, władający i bronią białą i strzelającą. Wyższa siła i wytrzymałość niż u typowego człowieka. Może działać w służbie określonego władcy, bądź kraju.
b) kupiec - nie zajmuje się raczej walką, za to ma doskonałe kontakty, podwyższoną charyzmę, na początku gry dysponuje najwyższą ilością gotówki, przez co może być bardzo przydatny dla drużyny
c) złodziej - antyteza kupca, choć niektórzy uważają, że niczym się te dwie profesje nie różnią. Lekko uzbrojony, za to o dużo wyższej zręczności niż ludzie o innych profesjach.
d) mag - jak sama nazwa wskazuje zajmuje się magią, nie jest to jednak nekromancja jak u wampirów, czy forma druidyzmu spotykana u elfów. Może dysponować zarówno zaklęciami bojowymi - przydatnymi w walce, jak i pokojowymi - np. wytworzeniem ochronnej przeciwdeszczowej bariery magicznej.
e) medyk - obywa się bez zaklęć, raczej słabo sprawdza się w walce, ale za to przydatny przy leczeniu wszelkiego rodzaju obrażeń i dolegliwości.
f) rzemieślnik (tu wskazać rodzaj rzemiosła) - specjalista od jakiejś konkretnej branży. Należy na ogół do jakiegoś cechu i kieruje się jego zasadami. Zależnie od branży, nosi przy sobie odpowiedni ekwipunek (inny posiada kowal, inny kołodziej)
g) rolnik - a jakże, ludzie osiągnęli wysoką biegłość w dziedzinie agrokultury. Rolnik ma przeważnie trochę niższą inteligencję (nie chodził do szkół) i jest nieco nieokrzesany, ale za to wytrzymały i obywający się bez wygód w trakcie przygód
Zrezygnowałem z profesji typu "żeglarz", w pustynnych warunkach gry zdają mi się zbędne.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Aproxymat Para X to my
Dołączył: 26 Sie 2005 Posty: 33795 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1537 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: zewsząd Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 17:18, 21 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Spokojnie Kipolu Ja tylko rozlosuję wartość cech, reszta należy właściwie do Ciebie.
Teraz coś o krasnoludach:
Imiona (hmm.. tylko męskie, kobiety muszą same coś wymyśleć):
[link widoczny dla zalogowanych]
Żywot pędzą raczej podziemny i najlepiej czują się w labiryntach sztolni pracowicie wykuwanych przez całe ich pokolenia. Krasnolud jest niezbyt wysoki, za to przeważnie krzepki, brodaty i zaprawiony do trudów życia.
Zupełnie nie zajmuje się magią, za to nieźle zna się na maszynach i technice. O kobietach-krasnoludach nie należy przy krasnoludach rozmawiać, jeśli chce się zachować głowę, jest to bowiem rasa porywcza i bardzo honorowa. Są waleczne i pracowite, choć niekoniecznie bystre.
a) relacje z innymi rasami: nie są przyjaźnie nastawione do elfów i z najwyższym trudem znoszą ich towarzystwo. Chorobliwie nie cierpią też trolli, z którymi od dawien dawna są w stanie wojny.
b) niezbyt dobrze czują się na rozległych otwartych przestrzeniach - parametry są wtedy obniżone o 5 punktów. O 5 punktów rosną natomiast parametry w czasie gdy krasnolud przebywa w swoim żywiole - pod ziemią.
c) specjalne umiejętności:
- praktycznie nie błądzą pod ziemią,
Dostępne profesje:
a) górnik - typowy krasnoludzki robotnik, świetnie zna się na wszelkich sprawach geologicznych, rozpoznaje wszystkie skały, w podziemnych labiryntach potrafi uniknąć pułapek, dysponuje kilofem, który przydaje się zarówno do przebijania się przez ściany, jak i do walki wręcz
b) wojownik - krasnoludy są bardzo skore do wojaczki i doskonale się czują w wirze walki. Wojownik jest przeszkolony do takiego działania, dysponuje na ogół silnym uzbrojeniem, dobrym pancerzem i trudno go zmęczyć w czasie walki
c) pirotechnik - krasnoludy nie zajmują się magią, ale nieźle radzą sobie z wszelką wybuchową odmianą alchemii. Krasnolud-pirotechnik przedkłada nad walkę w zwarciu, stosowanie rozmaitych środków wybuchowych, jego towarzystwo bywa jednak niebezpieczne dla reszty drużyny
d) inżynier - krasnolud doskonale obeznany z wszelkiego rodzaju maszynerią - potrafi zbudować, machinę oblężniczą, pułapkę na smoka, ale też i naprawić uszkodzoną broń, połatać zbroję itd.
e) warchoł - przeważnie taki, który popadł w konflikty z różnymi krasnoludzkimi klanami i szuka szczęścia na własną rękę, prowokując bójki, najmując się do armii itd. Zwykle za jego głowę jest wyznaczona nagroda. Ma niestety skłonności do pijaństwa, co wpędza go nieraz w kłopoty.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
skoorpioo maszynista z Melbourne
Dołączył: 20 Lis 2006 Posty: 2060 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z nibylandii )))
|
Wysłany: Wto 17:38, 21 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Apro To ja wchodze w Paladyna, bo mi tak do serca przypadl, na codzien wojaczka sie param a teraz tymbardziej siedze se na misji, wiec wchodze w czlowieka profesja paladyn, ok?
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Aproxymat Para X to my
Dołączył: 26 Sie 2005 Posty: 33795 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1537 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: zewsząd Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 17:40, 21 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
No to jakieś imię sobie wymyśl na czas gry, a ja wstawię Cię w topik o postaciach
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
skoorpioo maszynista z Melbourne
Dołączył: 20 Lis 2006 Posty: 2060 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z nibylandii )))
|
Wysłany: Wto 17:57, 21 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Galahad
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Aproxymat Para X to my
Dołączył: 26 Sie 2005 Posty: 33795 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1537 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: zewsząd Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 18:02, 21 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Już Cię wpisuję
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
skoorpioo maszynista z Melbourne
Dołączył: 20 Lis 2006 Posty: 2060 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z nibylandii )))
|
Wysłany: Wto 18:05, 21 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
A to tak troszke o sir Galahadzie
" Mało się dowiadujemy o życiu sir Galahada przed jego przybyciem do zamku Camelot. Wówczas rozpoczyna się cała jego historia. Dawno temu jeszcze nim narodził się Artur dwaj bracia Belin i Balin stoczyli ze sobą walke. Walczyli oni na śmierć i życie, zaś najstraszliwsze w tej walce było to że ani jeden ani drugi z nich nie wiedział że walczy z własnym bratem. Ich bój był zacięty, a w jego wyniku obydwaj pozadawali sobie śmiertelne rany. Konając unieśli przyłbice, i poznali okrutną prawdę. Miecz którymi zadali sobie rany (jeden z mieczy się połamał) został nazwany mieczem boleści. Merlin przeklął to ostrze sprawiając że do czasu gdy nie przyjdzie po niego czysta dusza nikt nie będzie mógł nim władać. Tą czystą duszą był Galahad. Zdobył on również tarczę z wizerunkiem wielkiego czerwonego krzyża. "
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Jayin mistress of chaos
Dołączył: 05 Paź 2006 Posty: 5958 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 987 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: pogranicze Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Wto 18:08, 21 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
a można połączyć profesje?
Bo mi by najbardziej pasował taki wykolejony lekko wojownik wyższej klasy, ktory kiedyś był złodziejem... oczywiście pci żeńskiej
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Aproxymat Para X to my
Dołączył: 26 Sie 2005 Posty: 33795 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1537 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: zewsząd Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 18:11, 21 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Liczy się aktualna profesja, a historię można sobie dopisać już na topiku o drużynie Więc jak? Wojownik - rycerz? Wykolejenie psychiczne mozna już sobie samemu dopracować
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Jayin mistress of chaos
Dołączył: 05 Paź 2006 Posty: 5958 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 987 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: pogranicze Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Wto 18:24, 21 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Aproxymat napisał: | Więc jak? Wojownik - rycerz? Wykolejenie psychiczne mozna już sobie samemu dopracować |
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
skoorpioo maszynista z Melbourne
Dołączył: 20 Lis 2006 Posty: 2060 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z nibylandii )))
|
Wysłany: Wto 18:30, 21 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Musi byc Wojowniczka toz to Pani
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|