|
po 30-tce niezwykła strona niezwykłych użytkowników
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jayin mistress of chaos
Dołączył: 05 Paź 2006 Posty: 5958 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 987 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: pogranicze Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Czw 19:08, 09 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
melpomena napisał: | Żadnego lodu. Pustynię proszę |
diuuuuuunyyyyyyy...!
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
melpomena zła kobieta
Dołączył: 03 Wrz 2005 Posty: 9156 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 475 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 19:28, 09 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Duuuuuużo diun
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Aproxymat Para X to my
Dołączył: 26 Sie 2005 Posty: 33795 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1537 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: zewsząd Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 9:55, 10 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
O do licha... Diuny, powiadacie? Zaglądająca w oczy śmierć z pragnienia? Bandy pustynnych koczowników napadających na wędrowców? Na wpół zasypane piachem starożytne grobowce?
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Aproxymat Para X to my
Dołączył: 26 Sie 2005 Posty: 33795 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1537 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: zewsząd Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 14:00, 13 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
OK. Mam pewną już koncepcję karty postaci. Pytanie następne - imiona sami gracze sobie wymyślają, czy skorzystamy z jakichś generatorów? Mam nadzieję, że nie będziemy wymyślać jakiegoś ogromnie zróżnicowanego arsenału? Miecz to miecz i żadnych tam koncerzy i różnych takich, to nie ma co wytwarzać.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Aproxymat Para X to my
Dołączył: 26 Sie 2005 Posty: 33795 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1537 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: zewsząd Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 16:48, 14 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Zatem wstępnie karta postaci - do wyboru przez gracza tylko podstawowe rzeczy, ja losuję wartości cech - a potem gracz sam sobie obmyśla bardziej szczegółowy opis swojej postaci, jej historii, umiejętności itd.
Co do wykorzystania cech w samej grze, myślę, że to dość proste będzie - wartość od 0 do 100, modyfikowana zależnie od okoliczności. Żeby zmontować pułapkę na szczury przyda się inteligencja i percepcja. Percepcja i zręczność będą istotne przy strzelaniu z łuku, ale już przy rzucie ciężkim kamieniem do liczyć się będzie kombinacja zręczności i siły. Przy negocjacjach - charyzma i inteligencja. Itd.
Więc cechy to Siła, Percepcja, Wytrzymałość, Charyzma, Inteligencja, Zręczność i Szczęście.
Rasy:
człowiek - wszystkie wartości cech nie są modyfikowane dla gracza tej rasy przy tworzeniu postaci
elf + 5 punktów percepcji, - 10 punktów siły, - 5 punktów wytrzymałości, + 10 punktów zręczności, większe umiejętności magiczne
krasnolud + 5 punktów siły, + 10 punktów wytrzymałości, - 10 punktów zręczności, brak umiejętności magicznych
troll + 15 punktów siły, + 10 punktów wytrzymałości, - 10 punktów charyzmy, -15 punktów inteligencji, brak umiejętności magicznych
wampir + 5 punktów percepcji, -5 punktów siły, + 5 punktów charyzmy,
wilkołak + 5 punktów wytrzymałości , + 5 punktów zręczności, - 10 punktów charyzmy
hobbit - 10 punktów siły, + 5 punktów szczęscia
gnom - 10 punktów siły, + 5 punktów zręczności, - 5 punktów charyzmy.
Cechy specjalne po wstępnym utworzeniu postaci.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
melpomena zła kobieta
Dołączył: 03 Wrz 2005 Posty: 9156 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 475 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 17:26, 14 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
To ja chcę wampirem być. Zawsze chciałam być elfem, ale mnie wyprostowali kiedyś. Potem obejrzałam Underworld 1 i 2 na maratonie, no to chcę być wampirem. Blade 3 przedrzemałam z nudów no i dlatego, że wampiry już nie były takie fajne tam.
Imię wymyślę sobie. Myślałam o Vampirella, ale oklepane takie
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Aproxymat Para X to my
Dołączył: 26 Sie 2005 Posty: 33795 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1537 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: zewsząd Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 15:41, 15 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Zatem Mel wybrała los wampira
Pewna pomoc w wyborze wampirzego imienia - tutaj:
[link widoczny dla zalogowanych]
Wampiry lubują się w skomplikowanych i długich imionach, mają też iście arystokratyczną tytułomanię.
Co jeszcze charakteryzuje wampira w naszej rozgrywce:
a) relacje z innymi rasami - nie cierpi wilkołaków, nie przepada za elfami, ponieważ pasożytuje na ludziach, więc stara się trzymać w ich towarzystwie
b) w dzień wszystkie parametry wampira są obniżone o 5 pkt, za to w nocy nie ma wcale obniżanych modyfikatorów. Źle znosi długie przebywanie na słońcu. Nie trawi czosnku, nie cierpi luster, boi się srebra (zresztą ogólnie metale nie są mu szczególnie miłe, raczej unika noszenia pancerzy, choć może się okrywać grubą skórzaną odzieżą).
c) żywi się ludzką krwią i ma przy sobie na początku rozgrywki 3 jej porcje w butelkach. Kiedy kończy mu się pożywienie, każdego "bezkrwistego" dnia traci po -10 pkt wszystkich parametrów, rośnie też ryzyko wpadnięcia w głodowy obłęd i zaatakowania nawet najlepszego ludzkiego przyjaciela.
d) specjalne umiejętności dostępne dla gracza:
- zdolność lotu (niezbyt jednak imponująca, ratuje jednak np. przed bolesnym upadkiem z dużej wysokości)
- przenikanie przez zamknięte drzwi (w formie zielonkawego dymu), czynność jednak mocno męcząca i nie może być często wykorzystywana (raz dziennie).
Profesje dostępne dla gracza-wampira (jeśli Mel, którąś wybierze, otrzyma odpowiedni ekwipunek):
1) nekromanta - posiada umiejętność wskrzeszania i kontrolowania zwłok, tudzież szkieletów, specjalista od mrocznych rytuałów. Nekromanci są bardzo źle widziani w uczciwym towarzystwie...
2) alchemik - zdolny do tworzenia trucizn i substancji żrących i wybuchowych, w krytycznej sytuacji także odtrutek. Nie zajmuje się tylko wytwarzaniem srebra. Nosi przy sobie zestaw rozmaitych paskudnych substancji i coś w rodzaju małego laboratorium.
3) hipnotyzer - kontroluje do pewnego stopnia swoją charyzmę, podnosząc ją okresowo do maksymalnego pułapu, co pozwala mu kierować umysłami wszystkich istot o niższej od niego inteligencji. Do pewnego stopnia może opanować też telepatię.
4) skrytobójca - wampiry niechętnie uczestniczą w otwartej walce, nie tworzą wielkich armii. Ale nocne przemykanie się pośród cieni i wykonanie zleconego wyroku (często połączone z dodatkową kolacją), jest im całkiem miłe.
5) nocny rycerz (lepiej brzmi po angielsku "night knight") - typ samotnika, ale doskonale wyszkolony w walce wręcz i posługiwaniem się kryształowym mieczem (miecz ma specjalne kanaliki pozwalające odprowadzić do zbiorniczka w rękojeści cenne pożywienie).
6) dyplomata - trochę podobny do hipnotyzera, choć jego specjalnością jest uczestniczenie w politycznych i międzynarodowych intrygach, posiada na ogół imponującą erudycję i zdolności lingwistyczne
7) artysta - wampiry ogólnie dobrze czują się w tej roli - są bardzo muzykalne, choć grywają raczej posępne nokturny na organach, sprawdzają się też w roli aktorów, tudzież pisarzy. Taki wampir nie jest szczególnie dobry w walce, ale ma sporo umiejętności pozwalających mu na bezkarne i nie budzące podejrzeń przebywanie między ludźmi.
Uwaga - jak już Mel trochę określi swoją postać, założę oddzielny topik z postaciami uczestniczącymi w grze - na bieżąco będę w nim dopisywał wszelkie zmiany w cechach, umiejętnościach, ekwipunku itd., po to by nie skakać po topiku rozgrywkowym w ich poszukiwaniu. Na topiku postaciowym każdy gracz może dopisywać historię swojej postaci.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Aproxymat Para X to my
Dołączył: 26 Sie 2005 Posty: 33795 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1537 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: zewsząd Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 13:48, 16 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Czy mam zrobić listę profesji i cech dla pozostałych ras?
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
melpomena zła kobieta
Dołączył: 03 Wrz 2005 Posty: 9156 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 475 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 18:08, 16 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Wiesz Apro... jesteś mały, różowy z zakręconym ogonkiem... Nie mogę pić jakiegoś syntetyku?
Nazwisko mi wyszło Demetia Black. Za mało arystokratycznie
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Aproxymat Para X to my
Dołączył: 26 Sie 2005 Posty: 33795 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1537 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: zewsząd Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 18:25, 16 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Może być z jakimś przedrostkiem typu Dark Lady of Eternal Blood czy cóś w tym stylu To co, wybierasz sobie profesję?
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
melpomena zła kobieta
Dołączył: 03 Wrz 2005 Posty: 9156 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 475 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 20:28, 16 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Nekromanta mnie nęci... No ale wymyśl coś z syntetyczną krwią... Nie bądź żyła
Tylko pewnie do tego dojdzie, że sama siebie będę po piętach gryzła...
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Aproxymat Para X to my
Dołączył: 26 Sie 2005 Posty: 33795 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1537 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: zewsząd Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 8:51, 17 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
No to wymyśl jeszcze imię - i na topiku z bohaterami już Cię umieszczę. Co do syntetyków - może po drodze, w trakcie przygody coś znajdziesz zastępczego, ale życie w postaci wampira to nie jest przecież bułka z masłem.
Pozostali bohaterowie - zgłaszać się - jednoosobowa wampirza drużyna daleko nie ujdzie
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
melpomena zła kobieta
Dołączył: 03 Wrz 2005 Posty: 9156 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 475 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 11:39, 17 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Moment, myślę nad imieniem
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
animavilis Gość
|
Wysłany: Pią 13:23, 17 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Ja to bym się nawet zgłosiła. Mam w pamięci, choć niezbyt wyraźnie, kultowy polski horror "Wilczyca". To takim wilkołakiem bym być na przykład mogła. Ale nadal kompletnie nie wiem, o co chodzi w RPG |
|
Powrót do góry |
|
|
Aproxymat Para X to my
Dołączył: 26 Sie 2005 Posty: 33795 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1537 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: zewsząd Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 13:35, 17 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
No to jest proste. Gracze wybierają sobie pewne role, odgrywają "skonstruowaną" przed rozgrywką postacią przygody, wymyślane przez Mistrza Gry (padło jak zwykle na mnie . Jeśli Mel będzie w grze wampirem, to oznacza, że będzie miała odpowiednio wampirze cechy i powinna zachowywać się jak wampir w wydarzeniach, które będą miały miejsce w czasie rozgrywki. Gracze tworzą drużynę - więc wspierają się nawzajem, jeśli Mistrz Gry powie, że stają przed salą pełną pułapek, muszą się zastanowić jak ją pokonać. Jeśli MG powie im, że atakuje ich sfora wielkich jaszczurek, muszą wymyśleć co robić - podjąć walkę? uciekać? znieruchomieć? Mają pełną swobodę decyzji, ale warunkowaną \ umiejętnościami i cechami postaci, które odgrywają (cechy są liczone w procentach, im wyższa ich wartość, tym większa szansa, że podjęte przez postać działania będą skuteczne). W trakcie gry zresztą wyjaśnia się coraz więcej, pojawiają się rózni sprzymierzeńcy i wrogowie...
Oczywiście Anima, możesz być wilkołakiem. Wieczorem zrobię opis wilkołaka i listę dostępnych dla tej rasy profesji, z których wybierzesz sobie jedną. Od tego wyboru będzie zależał twój początkowy ekwipunek w grze i wartość niektórych cech. Oczywiście, wybierz sobie "growe" imię - w grze bowiem nie będzie Mel ani Animy tylko vampir i wilkołak
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
melpomena zła kobieta
Dołączył: 03 Wrz 2005 Posty: 9156 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 475 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 13:47, 17 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Już przeniosłam mój nieprzenośny sprzęt do łóżka, to i pisać mogę. Chociaż od oczu do monitora mam z 1,20-1,30m. Ale do rzeczy.
Anima, ja też w sumie za bardzo nie wiem, bo za bardzo się śmiałam za pierwszym i zarazem ostatnim razem Byleby drużynę sklecić, to jakoś pójdzie Tylko my się będziemy musiały omijać ze względu na nasze rasy Biorąc jednak pod uwagę Legolasa i Gimliego (czy jak mu tam) to wszystko możliwe
PS Dalej myślę nad nazwiskiem
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
animavilis Gość
|
Wysłany: Pią 13:51, 17 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Le golas? Hmm, to nawet niezłe by było, ale wcale mi się z wilkołakiem nie kojarzy Wiedziona sentymentem zastanawiam się nad Białym Kłem, tylko że to takie sympatyczne |
|
Powrót do góry |
|
|
Kipol maszynista z Melbourne
Dołączył: 31 Maj 2006 Posty: 8027 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Mała Sycylia
|
Wysłany: Pią 15:07, 17 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
A cóż zrobić,by się zgłosić?
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Aproxymat Para X to my
Dołączył: 26 Sie 2005 Posty: 33795 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1537 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: zewsząd Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 15:14, 17 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Wpisać się tutaj, że się chce grać, przeczytać ogólne założenia, wybrać sobie rasę (wypisałem je w którymś z postów). To tak na początek. Ja potem do tej rasy dopisuję możliwe profesje. Potem zakładam topik z dokładniejszymi opisami uczestników gry. A jak się zbierze kilkuosobowa drużyna, możemy zacząć rozgrywkę.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Kipol maszynista z Melbourne
Dołączył: 31 Maj 2006 Posty: 8027 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Mała Sycylia
|
Wysłany: Pią 15:43, 17 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
A co ja będę się pod kogoś podszywał?Jak byłem tak jestem Granulfem ze Starej Kopalni.Wesoły ze mnie krasnolud.Mój obosieczny topór niejedną już głowę widział od środka a sztylet srebrny wnętrzności.Wprawdzie brak zębów i prawego oka to nie to samo,co garb,który dźwigam od urodzenia,ale samotność wcale mi dotychczas nie ciążyła.Słyszałem jednak,że zbiera się wesoła ekipa-może jakiemuś długouchemu łucznikowi znowu skrócę uszy?Mam ich tylko 6 par-to stanowczo za mało...Hej Kamraci!Nagroda czy trup-marsz!
A teraz Mistrzu gry-ile mogę mieć punktów cech?Nie jestem za mądry-prawdę mówiąc wolę,jak ktoś za mnie myśli-aby tylka dał od czasu do czasu pomachać toporem...Jak to było?Dwadzieścia pięć????Jak ja nie lubię myśleć....
S - Strength - siła (ważne przy wykonywaniu wszelkich siłowych czynności) -7
P - Percepction - percepcja (refleks, spostrzegawczość itd.) -2
E - Endurance - wytrzymałość (istotna także przy dźwiganiu długi czas ciężkich przedmiotów [i osób]) -8
C - Charisma - charyzma (wpływanie na inne postacie) -1
I - Inteligence - inteligencja (zdolność rozumowania, rozwiązywania zagadek, uczenia się itd.) -1
A - Agility - zręczność (także skoczność, zwinność itd.) 2
L - Luck - szczęście (zawsze się przydaje)-4
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|