Forum po 30-tce Strona Główna po 30-tce
niezwykła strona niezwykłych użytkowników
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Gra o Tron - instrukcja, mapka i lista postaci.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum po 30-tce Strona Główna -> Dział growy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Aproxymat
Para X to my


Dołączył: 26 Sie 2005
Posty: 33795
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1537 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: zewsząd
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:40, 15 Cze 2012    Temat postu: Gra o Tron - instrukcja, mapka i lista postaci.

Temat wyłącznie z podstawowymi danymi. To nie jest topik rozgrywkowy ani bleblaniowy. Pytania proszę na organizacyjnym. Instrukcja etapami pojawi się jutro wraz z mapką. Dziś już podaję postaci, ich parametry i lokalizację, żeby każdy mógł się już jakoś z nimi oswoić.

INSTRUKCJA DO GRY O TRON

Gra o Tron opiera się na cyklu „Pieśń Lodu i Ognia” Georga R. R. Martina i po części na serialu, który na podstawie tej powieści powstał. Zarówno cykl jak i serial nie są jeszcze ukończone, zatem nie wiadomo jakie będzie rzeczywiste zakończenie tej historii, gracze zaś mogą dowolnie ją poprowadzić, choć ze zrozumiałych względów forowa wersja jest znacznie uproszczona w porównaniu do oryginału.
Celem gry jest zdobycie jak największej ilości punktów w ciągu 10 rund (10 dni rozgrywki). Punkty zdobywa się za osiągnięcia w grze – zabicie bądź przekupienie wrogiej postaci i zdobycie miasta/zamku/określonego miejsca na mapie. Nie ma absolutnie żadnych szans by któryś z graczy dał radę wygrać całkiem samodzielnie, zatem jak najbardziej wskazana jest współpraca, zawieranie sojuszy i zrywanie ich.
1. Frakcje
Każdy z graczy ma wylosowaną frakcję. W większości są to główne rody Westeros a oprócz nich Nocna Straż – specjalna formacja strzegąca wielkiego Muru na północy, Dzicy – mieszkający za Murem. I Inni, mieszkający i za Dzikimi i za Murem – którzy pełnią w grze trochę inną funkcję i inne mają zadania niż pozostali gracze.

Frakcje kolejno to:
a) Starkowie – ród od zawsze władający Północą. Po egzekucji dokonanej na głowie rodu – Eddardzie Starku władzę przejął jego syn Robb, który obwołany został królem Północy i rusza na południe by pomścić śmierć ojca i uwolnić znajdujące się w stolicy siostry (w grze występuje tylko jedna z nich – Sansa).
b) Lannisterowie – potężny i bogaty ród, który aktualnie trzyma rękę na Żelaznym Tronie – w stolicy Westeros – Królewskiej Przystani. Choć formalnie władzę sprawuje młodociany Joffrey, w rzeczywistości rządzi jego matka Cersei, wdowa po zmarłym królu Robercie. Joffrey nie jest synem króla, lecz bliźniaka Cersei, Jaime’a. Tę skomplikowaną rodzinkę próbuje trzymać w garści głowa rodu – Lord Tywin.
c) Targaryenowie – ród przez wieki rządzący Westeros, lecz ostatnio zmasakrowany i wygnany na drugi kontynent Essos. Ostatnia z rodu, księżniczka Daenerys wychowuje 3 małe smoki a ponadto wśród sojuszników ma wolny lud Dothraków, niestrudzonych konnych wojowników.
d) Baratheonowie – ród który krótko był u władzy dzięki królowi Robertowi. Teraz jego młodsi bracia toczą walkę o tron. Stannis mieszka na Smoczej Skale i choć nie dysponuje wielkimi siłami zbrojnymi wszedł w związek z władającą magią Melisandre z Asshai.
e) Tyrellowie – ród władający żyznymi obszarami południowo-zachodnimi ze stolicą w Wysogrodzie. To z ich pomocy korzysta Renly Baratheon ,najmłodszy brat zmarłego króla, który również za króla się uważa.
f) Martellowie – ród władający Dorne, najbardziej na południe wysuniętą częścią Westeros.
g) Arrynowie – ród władający Doliną Arrynów we wschodniej części Westeros, trochę odizolowani od pozostałych ale wciąż mogący oddziaływać na wydarzenia.
h) Tully – ród władający Dorzeczem, centralnym i kluczowym obszarem gry. Nie są może zbyt liczni ale lokalizacja ich ziem czyni ich kluczowymi rozgrywającymi.
i) Greyjoyowie – ród władający Żelaznymi Wyspami, okrutni wojownicy niechętnie wchodzący w sojusze z kimkolwiek, dysponujący najmocniejszą flotą w Westeros.
j) Nocna Straż – formacja strzegąca Muru, z zasady nie włącza się w rozgrywki polityczne i nie służy żadnemu królowi, w obliczu jednak obecnych wydarzeń być może sama też będzie musiała zająć jakieś stanowisko.
k) Dzicy – wolni ludzie mieszkający na północy za Murem, zagrożeni niebezpieczeństwem nadciągającym z krańców północnego mroźnego świata dążą do przebicia się za Mur i zajęcia południowych krain.
l) Inni – tajemnicze istoty obce i wrogie wszystkim ludziom, nie wchodzą w żadne sojusze z nikim a są zdolne wpływać na działania wszystkich pozostałych.

Postacie:
Każda frakcja dysponuje pewną ilością postaci, są one podane poniżej na tym topiku. Postacie charakteryzują się dwoma parametrami: Walką i Intrygą. Walka oznacza zdolność danej postaci do zaatakowania i zabicia innej postaci, a także zdolność do obrony przed zbrojnymi atakami pozostałych. Intryga oznacza zdolność danej postaci do przekupienia innej postaci. Przekupiona postać może odtąd działać na rzecz frakcji, która ją przekupiła, zatem skład osobowy danej frakcji może się zmieniać i nie tylko maleć na skutek strat ale też wzrastać dzięki umiejętnemu przyciąganiu do siebie postaci z innych frakcji.

Mapa:
Mapa przedstawia niemal całe Westeros i kawałek drugiego kontynentu Essos. Zaznaczone są kluczowe punkty na mapie: główne miasta i zamki. Ponadto zielonymi odcinkami zaznaczono drogi łączące poszczególne punkty. Poruszać się wolno wyłącznie po tych drogach. Kropkowane linie oznaczają drogi morskie. Przez obszary morskie wolno się poruszać wyłącznie tymi drogami.


Zasady gry:
1. Cykl rozgrywkowy:
Gra toczy się w 10 rundach, każdego dnia rozgrywana jest jedna runda. Wstępnie przyjmijmy, że wszystkie PW do Prowadzącego powinny doń dotrzeć do 21.30 danego dnia, po tej godzinie Prowadzący rozstrzyga i podlicza wszystkie wydarzenia a następnie te, które są jawne, zostają opisane w topiku rozgrywkowym.
Kolejność czynności
a) Każdy gracz wymyśla i opracowuje (może to robić w porozumieniu z innymi graczami) co w danej rundzie robią jego postacie, przy czym planować można działania tylko 3 (słownie trzech) swoich postaci. Pozostałe spośród nich muszą pozostać bezczynne, choć zaatakowane mogą się bronić bądź uchronić się przed przekupstwem. Listę 3 swoich postaci wraz z przypisanymi im działaniami przesyła na PW do Prowadzącego.
b) Prowadzący rozstrzyga i podaje efekty działań. Jeżeli są one jawne (walka i ujawnienie przekupstwa), podaje je na topiku rozgrywkowym. Jeżeli są one tajne (udane przekupstwo, które nie zostało jeszcze ujawnione) – przekazuje o tym informacje graczowi, który takie tajne działanie podjął.
c) Po zakończeniu opisu przez Prowadzącego, zaczyna się kolejna runda.
d) Po zakończeniu 10 rundy nastąpi podsumowanie wszystkich wydarzeń, zliczenie punktacji i wyłonienie zwycięzcy o ile oczywiście jakimś cudem którejś frakcji nie uda się wyeliminować wszystkich pozostałych przed upływem 10 rund.

2. Czynności:
Gracz w trakcie rundy może wskazać dla swoich postaci następujące czynności:
a) ATAK/WALKA
Atak może nastąpić wyłącznie w odległości maksymalnie 1 odcinka od miejsca gdzie znajduje się dana postać. Innymi słowy, by zaatakować kogoś innego należy swoją postać przemieścić tam, gdzie znajduje się zaatakowany bądź pozostać w tym samym miejscu, jeśli atakujący i atakowany na początku rundy się w nim razem znajdowali. Dla ułatwienia aktualna lokalizacja każdej postaci będzie podana na tym topiku.
Przykład:
Gracz kierujący Starkami wyznacza Roose’a Boltona do ataku na Harrenhal gdzie znajduje się tylko Gregor Clegane. Atak dochodzi do skutku (choć jest nieudany, bo obaj walczący mają tę samą wartość parametru Walka). Roose Bolton mógłby zaatakować także tylko Królewską Przystań albo Smoczą Skałę.
Uwaga: można zaatakować sąsiedni punkt, jeśli nie ma w nim nikogo. Jest to traktowane jako zwykły marsz/rejs i zajęcie danego punktu.

Gracz może wyznaczyć do ataku więcej niż jedną ale maksymalnie trzy swoje postacie. Mogą one zaatakować jeden punkt z jednego bądź większej ilości punktów. Siła ataku jest wtedy sumowana dla wszystkich atakujących.

Przykład:
Gracz kierujący Lannisterami wydaje rozkaz ataku na Duskendale dla Tywina Lannistera (z Harrenhal) i Tyriona Lannistera (z Królewskiej Przystani. W Duskendale broni się tylko Roose Bolton a ponieważ jego parametr Walka jest niższy od sumy tego parametru u Tywina i Tyriona łącznie, Roose ginie a Duskendale zostaje zajęte przez Tywina i Tyriona.


Dany punkt (zamek, miasto) może zostać też zaatakowany przez większą ilość postaci, o ile gracze różnych frakcji podejmą jednocześnie taką decyzję.
Jeśli uczynią to w porozumieniu, ustalają potem do kogo należy dany punkt, choć oczywiście wszyscy atakujący się w nim razem znajdują. Jeśli czynią to bez porozumienia a uda im się wygrać bitwę i zdobyć dany punkt, znajdują się w nim razem – lecz należy on do tej frakcji, która ma w nim większą w tym miejscu sumę parametru Walka. W przypadku równej sumy parametru, liczy się suma parametru Intryga. Jeśli i ona tego nie rozstrzyga, przyjmuje się, że dany punkt nie należy do nikogo, dopóki w kolejnej rundzie bądź rundach sytuacja nie ulegnie zmianie.

Rozstrzyganie walki.
Następuje przez porównanie parametru Walka atakujących z broniącymi się. Kto ma ten parametr wyższy – wygrywa. Jeśli jest to atakujący – broniący się giną a atakujący zajmuje punkt. Jeśli broniący – atakujący wycofują się na punkty, z których atakowali. To samo następuje, jeśli suma parametru Walka była równa. Jeśli broni się więcej postaci ich parametr Walka jest sumowany, gdy i tak będzie niższy od atakujących, giną wszystkie broniące się postacie.

Przykład:
Roose Bolton (Stark) atakuje Harrenhal, gdzie broni się Kevan Lannister. Jednocześnie Harrenhal zostaje zaatakowane przez Edmure'a Tully'ego z Riverrun. Tully i Stark nie uzgadniali tego ataku. Kevan Lannister ginie (jego Walka to 3 a suma Walki Edmure'a i Boltona 7) Harrenhal zaś należy teraz do Starków bo Roose ma wyższy parametr Walka od Edmure'a. W następnej rundzie mogą też stoczyć walkę między sobą.

Może się zdarzyć, że atakujący przegra bitwę i będzie się musiał wycofać w miejsce, z którego atakował. Tymczasem miejsce to zostanie zdobyte przez innego gracza. Domyślnie przyjmuje się, że gracze ci nie działają w porozumieniu, chyba że wyraźnie poinformują o tym Prowadzącego. W tej sytuacji wycofujący się gracz musi znowu atakować, tym razem tego kto zajął jego miejsce startowe. Jeśli wygra - przeciwnik ginie, jeśli przegra bądź walka będzie nierozstrzygnięta (przy identycznych parametrach Walki), wycofująca się postać ginie.

Przykład:
Roose Bolton (Stark) z Duskendale zaatakował Harrenhal, którego bronił Gregor Clegane (Lannister), Bolton nie wygrał bitwy i musi się wycofać, tymczasem w Duskendale wylądowali Stannis i Melisandre ze Smoczej Skały. Bolton musi odbić Duskendale ale znowu przegrywa (jego Walka to 4 a suma Stannisa i Melisandre wynosi 7) i tym razem Roose Bolton ginie.

b) MARSZ/REJS
Gracz może wyznaczyć swojej postaci przemieszczenie się o jeden odcinek drogi lądowej bądź morskiej do punktu (miasta/zamku), w którym nie ma aktualnie nikogo albo do takiego, który zajęty jest przez postacie z jego frakcji albo do takiego, który choć zajęty jest przez innego gracza, to maszerujący gracz ma od niego pozwolenie na wejście do danego punktu (o takim zezwoleniu należy poinformować Prowadzącego, żeby nie musiał obliczać wyniku walki, której nie powinno być). Informacja o zmianie miejsca pobytu postaci będzie odnotowana na tym topiku.

c)PRZEKUPSTWO
Zamiast atakować i zabijać wrogie postacie można próbować wygrać grę zupełnie bezkrwawo poprzez intrygi i korupcję. O ile atak można przeprowadzić tylko na postać znajdującą się w sąsiedztwie bądź tym samym punkcie co atakujący, o tyle przekupić można każdą postać w dowolnym miejscu.
Gracz informuje Prowadzącego na PW, która z jego postaci usiłuje dokonać przekupstwa i wskazuje, która postać ma zostać przekupiona. Teraz wystarczy porównać wartość Intryga przekupującego i przekupowanego. Jeśli ten pierwszy ma wyższy parametr Intryga, postać przekupowana przechodzi do jego frakcji. Przy czym nie zostaje to ujawnione na topiku o ile nie zajdą następujące okoliczności:
- przekupiona postać podejmuje w tej samej rundzie jakieś działanie, np. atak. Jeśli jest to atak na inną frakcję niż ta, z której pochodzi przekupujący - atak jest przeprowadzany zgodnie z regułami a przekupstwo, choć udane nie zostaje ujawnione. Jeśli jest to atak na frakcję, z której pochodzi przekupujący, przekupiona postać nie może wziąć w nim udziału a fakt ten (podobnie jak przejście na stronę innej frakcji) zostaje ujawniony.
- przekupiona postać pozostawała bezczynna ale przekupujący w kolejnej rundzie nakazuje jej jakieś działanie (zgodnie z regułami), wówczas fakt ten zostaje ujawniony, nawet jeśli przekupiona postać sama dokona udanego przekupstwa wobec jeszcze kogoś innego. Wtedy nieujawnione pozostaje tylko to drugie przekupstwo.

Przykład:
Cersei postanawia przekupić Tormunda - ponieważ jej parametr Intryga jest znacznie wyższy, przekupstwo jest udane. Tormund w tym czasie toczył walkę z Bowenem Marshem i ją wygrał. Gracz kierujący Nocną Strażą nie wie jednak wciąż, że Tormund odtąd służy Lannisterom, dopóki Cersei nie wyda mu w następnych rundach jakiegoś rozkazu.

W przeciwieństwie do Walki, wartość Intryga nie ulega zsumowaniu, więc dwie postaci nie mogą jednocześnie dokonać przekupstwa innej, jeśli powezmą taki zamiar, nawet jeśli należą do różnych frakcji, liczona jest tylko ta próba przekupstwa, której dokonuje postać o najwyższym parametrze Intryga. Jeśli parametry Intryga różnych, próbujących przekupić tego samego osobnika postaci są sobie równe, do przekupstwa nie dochodzi (korumpowana osoba nie może się zdecydować ).

Jeśli więc można zabić postać o parametrze Walka równym 5, to jak można przekupić postać o parametrze Intryga równym 5? Nie można ale to nie znaczy, że takiej postaci nie można jednak przeciągnąć na swoją stronę. Tutaj rolę odgrywają bowiem Inni.

3. Inni

Inni to specjalna frakcja dowodzona początkowo tylko przez jedną postać - Wielkiego Innego. Znajduje się on początkowo poza zasięgiem innych graczy, nie można go zaatakować o ile sam nie podejmie ataku na Pięść Pierwszych Ludzi (a w kolejnych rundach ewentualnie gdzieś dalej). Nie można go przekupić.
Wielki Inny może jednak przyłączać do siebie kolejnych Innych - przejmując kontrolę nad zabitymi postaciami znajdującymi się w dowolnych miejscach w grze. Postacie takie otrzymują dopisek "zombie" przy swojej charakterystyce na tym topiku i ożywają w tym samym miejscu gdzie zginęły, przechodząc do frakcji Innych. Zlikwidowany zostaje im parametr Intryga, nie mogą więc ani przekupić nikogo ani zostać przekupione. Gracz prowadzący Innych może nimi normalnie dowodzić w ataku i obronie. Jeśli zombie zostanie zabity tym razem wypada z gry już na stałe.
Ponadto w danej rundzie gracz kontrolujący Innych może zmienić o 1 punkt dowolny parametr dowolnie wybranej postaci spoza swojej frakcji. I to jest jedyna okazja do knucia z Innymi. Może bowiem zredukować parametr Intryga postaci, która ma go ustawiony na wartość 5 i ułatwić przekupienie jej innym graczom.

4. Zakończenie gry i punktacja.

Gra kończy się po 10 rundach, chyba że któremuś graczowi udałoby się wyeliminować wszystkich pozostałych (jest to teoretycznie możliwe). Jeśli jednak nie uda się komuś dokonać tej sztuki, zwycięża ten, kto zdobędzie więcej punktów.
Punkty przyznaje się za:
a) zabicie postaci z innej frakcji - 1 punkt
b) przekupienie postaci z innej frakcji - 1 punkt
c) zajęcie należącego do innej frakcji miasta/zamku/punktu - 1 punkt.

PRZYKŁADOWE PW DO PROWADZĄCEGO Z INFORMACJAMI O DZIAŁANIACH WYBRANYCH PRZEZ SIEBIE POSTACI:
Na przykładzie Greyjoyów:
Victarion - rejs do Deepwood Motte
Euron - rejs do Fosy Cailin
Theon - przekupstwo Kevana Lannistera.


Mapka - w topiku Mapka.

Gracze:

1. Kewa - Greyjoyowie
2. EMES - Tyrellowie + Renly
3. Aguśka - Targaryenowie + Dothraki
4. Letnisztorm - Baratheonowie (Stannis)
5. Jayin - Nocna Straż
6. Poldek - Starkowie
7. Seeni - Arrynowie
8. Klementyna - Tully
9. Malena - Inni
10. Rosegreta - Martellowie
11. Flykiller - Lannisterowie + Cersei i Joffrey
12. Didżej Bobo/ Mance Rayder - Dzicy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Aproxymat dnia Pon 14:49, 18 Cze 2012, w całości zmieniany 14 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Aproxymat
Para X to my


Dołączył: 26 Sie 2005
Posty: 33795
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1537 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: zewsząd
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:25, 15 Cze 2012    Temat postu:

Lannisterowie



- Edmure - brat Catelyn Stark
Walka 3
Intryga 1
Lokalizacja: Riverrun


- Gregor Clegane - zwany Górą, psychopatyczny brat Sandora.
Walka 4
Intryga 1
Lokalizacja: Bliźniaki



Mance Rayder - król za Murem
Walka 4
Intryga 4
Lokalizacja: Pięść Pierwszych Ludzi


- Marq Piper - chorąży Tullych
Walka 2
Intryga 1
Lokalizacja: Kamienny Sept


- Theon - syn Balona, rozdarty uczuciowo między rodziną a Starkami
Walka 3
Intryga 4
Lokalizacja: Wschodnia Strażnica


Lord Kości - zwany Grzechoczącą Koszulą
Walka 4
Intryga 2
Lokalizacja: Czarny Zamek


- Rodrik Cassel - wierny rycerz Starków.
Walka 2
Intryga 1
Lokalizacja: Czarny Zamek


- Nymeria Sand - nieznacznie młodsza od Obary Żmijowa Bękarcica
Walka 3
Intryga 1
Lokalizacja: Yronwood


- Jaime - brat bliźniak Cersei, aktualnie w niewoli u Starków.
Walka 5
Intryga 2
Lokalizacja: Duskendale



- Roose Bolton - zwany lordem Pijawką, chorąży Starków
Walka 4
Intryga 3
Lokalizacja: Smocza Skała


- Brynden - zwany Blackfishem, brat Hostera, porywczy i honorowy.
Walka 4
Intryga 2
Lokalizacja: Smocza Skała


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Aproxymat dnia Nie 12:22, 01 Lip 2012, w całości zmieniany 19 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Aproxymat
Para X to my


Dołączył: 26 Sie 2005
Posty: 33795
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1537 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: zewsząd
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:53, 15 Cze 2012    Temat postu:

Starkowie



- Tywin - ojciec Jaime'a, Cersei i Tyriona - głównodowodzący armią Lannisterów.
Walka 5
Intryga 3
Lokalizacja: Harrenhal


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Aproxymat dnia Czw 22:49, 28 Cze 2012, w całości zmieniany 15 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Aproxymat
Para X to my


Dołączył: 26 Sie 2005
Posty: 33795
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1537 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: zewsząd
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 22:16, 15 Cze 2012    Temat postu:

Nocna Straż

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Aproxymat dnia Czw 22:48, 28 Cze 2012, w całości zmieniany 5 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Aproxymat
Para X to my


Dołączył: 26 Sie 2005
Posty: 33795
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1537 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: zewsząd
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 22:31, 15 Cze 2012    Temat postu:

Tyrellowie (+ Renly Baratheon):



Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Aproxymat dnia Czw 22:43, 28 Cze 2012, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Aproxymat
Para X to my


Dołączył: 26 Sie 2005
Posty: 33795
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1537 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: zewsząd
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 22:37, 15 Cze 2012    Temat postu:

Tully


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Aproxymat dnia Czw 22:50, 28 Cze 2012, w całości zmieniany 14 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Aproxymat
Para X to my


Dołączył: 26 Sie 2005
Posty: 33795
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1537 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: zewsząd
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 22:46, 15 Cze 2012    Temat postu:

Martellowie


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Aproxymat dnia Czw 22:46, 28 Cze 2012, w całości zmieniany 7 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Aproxymat
Para X to my


Dołączył: 26 Sie 2005
Posty: 33795
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1537 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: zewsząd
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 22:54, 15 Cze 2012    Temat postu:

Arrynowie


- Maester Colemon - maester w służbie Arrynów
Walka 1
Intryga 2
Lokalizacja: Orle Gniazdo



- Marillion - bard
Walka 1
Intryga 3
Lokalizacja: Orle Gniazdo



- Kevan - brat Tywina.
Walka 3
Intryga 1
Lokalizacja: Harrenhal


Bowen Marsh
Walka 2
Intryga 1
Lokalizacja: Czarny Zamek


- Nestor Royce - wielki zarządca Doliny
Walka 3
Intryga 1
Lokalizacja: Orle Gniazdo


- Mord - brutalny więzienny strażnik
Walka 3
Intryga 1
Lokalizacja: Orle Gniazdo


Stannis - oczywiście król, brat zmarłego króla Roberta
Walka 4
Intryga 2
Lokalizacja: Smocza Skała


- Victarion - lord kapitan Żelaznej Floty, brat Balona
Walka 3
Intryga 2
Lokalizacja: Pyke


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Aproxymat dnia Nie 12:20, 01 Lip 2012, w całości zmieniany 15 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Aproxymat
Para X to my


Dołączył: 26 Sie 2005
Posty: 33795
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1537 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: zewsząd
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 23:00, 15 Cze 2012    Temat postu:

Greyjoyowie





Mag Mar Tun Doh Weg - olbrzym
Walka 3
Intryga 1
Lokalizacja: Wieża Cieni


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Aproxymat dnia Nie 12:21, 01 Lip 2012, w całości zmieniany 13 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Aproxymat
Para X to my


Dołączył: 26 Sie 2005
Posty: 33795
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1537 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: zewsząd
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 23:08, 15 Cze 2012    Temat postu:

Baratheonowie (Stannis)

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Aproxymat dnia Czw 22:02, 21 Cze 2012, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Aproxymat
Para X to my


Dołączył: 26 Sie 2005
Posty: 33795
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1537 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: zewsząd
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 23:14, 15 Cze 2012    Temat postu:

Targaryenowie/Dothraki

Daenerys Targaryen - matka smoków i Królowa za Wodą
Walka 3
Intryga 5
Lokalizacja: Essos


Jhogo - brat krwi, Dothrak
Walka 2
Intryga 1
Lokalizacja: Koniec Burzy


Aggo - brat krwi, Dothrak
Walka 2
Intryga 1
Lokalizacja: Koniec Burzy


Rakharo - brat krwi, Dothrak
Walka 3
Intryga 1
Lokalizacja: Essos


Jorah Mormont - rycerz - banita
Walka 3
Intryga 2
Lokalizacja: Essos


Illyrio Mopatis - magister i kupiec
Walka 1
Intryga 4
Lokalizacja: Essos


- Euron - zwany Wronim Okiem, brat Balona
Walka 3
Intryga 3
Lokalizacja: Karhold



- Qhorin Półręki - główny zwiadowca
Walka 3
Intryga 1
Lokalizacja: Twierdza Crastera


- Obara Sand - nieślubna córka Oberyna, jedna ze "Żmijowych Bękarcic"
Walka 3
Intryga 1
Lokalizacja: Słoneczna Włócznia


- Oberyn - zwany Czerwoną Żmiją, brat Dorana
Walka 5
Intryga 3
Lokalizacja: Słoneczna Włócznia



- Loras - brat Margaery
Walka 5
Intryga 2
Lokalizacja: Wysogród



- Renly Baratheon - najmłodszy brat nieboszczyka króla Roberta, oczywiście również mianujący się królem.
Walka 2
Intryga 3
Lokalizacja: Wysogród


- Balon - głowa rodu, król Żelaznych Wysp
Walka 4
Intryga 2
Lokalizacja: Pyke


- Asha - córka Balona
Walka 3
Intryga 1
Lokalizacja: Pyke


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Aproxymat dnia Nie 12:19, 01 Lip 2012, w całości zmieniany 14 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Aproxymat
Para X to my


Dołączył: 26 Sie 2005
Posty: 33795
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1537 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: zewsząd
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 23:21, 15 Cze 2012    Temat postu:

Dzicy:

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Aproxymat dnia Pon 22:10, 25 Cze 2012, w całości zmieniany 5 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Aproxymat
Para X to my


Dołączył: 26 Sie 2005
Posty: 33795
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1537 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: zewsząd
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 23:23, 15 Cze 2012    Temat postu:

Inni

Wielki Inny
Walka 5
Intryga bez limitu (nie można go przekupić)
Lokalizacja - Kraina Zimy

Melisandre z Asshai - zwana Kobietą w Czerwieni, kapłanka R'hlorra, Pana Światła
Walka 2
Intryga x
Lokalizacja: Biały Port



Axell Florent - stryj królowej Selyse (żony Stannisa)
Walka 3
Intryga x
Lokalizacja: Biały Port


Salladhar Saan - pirat i najemnik, przyjaciel Davosa
Walka 3
Intryga x
Lokalizacja: Biały Port


Davos Seaworth - zwany Cebulowym Rycerzem, namiestnik Stannisa
Walka 4
Intryga x
Lokalizacja: Biały Port


- Ramsay Bolton a może Ramsay Snow - bękart Roose'a Boltona.
Walka 3
Intryga x
Lokalizacja: Fosa Cailin



- Tyrion - brat Cersei i Jaime'a, karzeł i aktualny namiestnik króla Joffreya
Walka 2
Intryga x
Lokalizacja: Królewska Przystań


- Varys - eunuch, rywal Littlefingera w intrygach.
Walka 1
Intryga x
Lokalizacja: Królewska Przystań


- Robb - aktualny Król Północy
Walka 5
Intryga x
Lokalizacja: Królewska Przystań



- Yohn Royce - zwany Spiżowym Yohnem - chorąży Arrynów
Walka 3
Intryga x
Lokalizacja: Gulltown


- Mace - głowa rodu
Walka 3
Intryga x
Lokalizacja: Bitterbridge


- Brienne z Tarth - zwana Ślicznotką albo Dziewicą, lepsza w walce od wielu rycerzy.
Walka 4
Intryga x
Lokalizacja: Bitterbridge.



- Rickard Karstark - chorąży Starków
Walka 3
Intryga x
Lokalizacja: Królewska Przystań



Pozostali Inni - zależnie od parametrów po przejęciu przez Wielkiego Innego.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Aproxymat dnia Nie 12:25, 01 Lip 2012, w całości zmieniany 5 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Aproxymat
Para X to my


Dołączył: 26 Sie 2005
Posty: 33795
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1537 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: zewsząd
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:29, 19 Cze 2012    Temat postu:

Zabici (kandydaci na zombie):


- Hoster - głowa rodu, ojciec Catelyn Stark, Lysy Arryn i Edmura Tully'ego, niestety bardzo chory
Walka 1
Intryga x
Lokalizacja: Riverrun



- Jonos Bracken - chorąży Tullych
Walka 2
Intryga x
Lokalizacja: Riverrun


- Quentyn - książę i syn Dorana
Walka 2
Intryga x
Lokalizacja: Yronwood




- Walder Frey - chorąży Tullych, przebiegły i wielokrotnie żonaty
Walka 1
Intryga x
Lokalizacja: Bliźniaki




- Petyr Baelish - zwany Littlefingerem, zajmujący się skarbcem królewskim i intrygami.
Walka 1
Intryga x
Lokalizacja: Królewska Przystań



- Cersei (Baratheon ale z domu Lannister) - królowa regentka.
Walka 1
Intryga x
Lokalizacja: Królewska Przystań


- Maester Aemon - w rzeczywistości Targaryen
Walka 1
Intryga x
Lokalizacja: Czarny Zamek


- Alliser Thorne - dowódca zbrojnych
Walka 2
Intryga x
Lokalizacja: Czarny Zamek


Craster - dawniej w Nocnej Straży, obecnie wolny człowiek
Walka 1
Intryga x
Lokalizacja: Czarny Zamek


- Doran - książę Dorne, schorowany ale o przenikliwym umyśle
Walka 1
Intryga x
Lokalizacja: Słoneczna Włócznia



- Lysa Arryn - (z domu Tully) aktualna władczyni Doliny Arrynów
Walka 1
Intryga x
Lokalizacja: Orle Gniazdo



- Jon Umber - zwany Greatjonem - chorąży Starków
Walka 3
Intryga x
Lokalizacja: Duskendale



- Wielki Maester Pycelle - główny doradca króla i Lannisterów.
Walka 1
Intryga 3
Lokalizacja: Królewska Przystań


- Lady Olenna - zwana Królową Cierni, prawdziwa głowa rodu, matka Mace'a Tyrella
Walka 1
Intryga x
Lokalizacja: Wysogród


- Margaery - przyszła żona Renly'ego
Walka 1
Intryga x
Lokalizacja: Wysogród



- Sansa - siostra Robba, być może przyszła żona Joffreya.
Walka 1
Intryga x
Lokalizacja: Smocza Skała


- Joffrey - syn Cersei i Jaime'a - aktualny król na Żelaznym Tronie.
Walka 2
Intryga x
Lokalizacja: Smocza Skała


- Dagmer - zwany Rozciętą Gębą
Walka 2
Intryga x
Lokalizacja: Pyke


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Aproxymat dnia Nie 12:25, 01 Lip 2012, w całości zmieniany 29 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Aproxymat
Para X to my


Dołączył: 26 Sie 2005
Posty: 33795
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1537 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: zewsząd
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:36, 20 Cze 2012    Temat postu:

Zabici nieodwołalnie:

- Jon Snow - bękart Neda Starka, ale to też nie jest pewne.
Walka x
Intryga x
Lokalizacja: Twierdza Crastera


- Jeor Mormont - lord dowódca Nocnej Straży
Walka x
Intryga x
Lokalizacja: Twierdza Crastera


- Samwell Tarly - zwany po prostu Samem
Walka x
Intryga x
Lokalizacja: Twierdza Crastera


Gilbert Farring - kasztelan Końca Burzy
Walka x
Intryga x
Lokalizacja: Koniec Burzy


- Catelyn (z domu Tully), matka Robba i Sansy (i nie tylko).
Walka x
Intryga x
Lokalizacja: Smocza Skała


- Sandor Clegane - zwany Ogarem albo Psem, osobisty ochroniarz Joffreya.
Walka x
Intryga x
Lokalizacja: Królewska Przystań


Ygritte - młoda wojowniczka
Walka x
Intryga x
Lokalizacja: Twierdza Crastera


Tormund - zwany Zabójcą Olbrzyma
Walka x
Intryga x
Lokalizacja: Twierdza Crastera


b]Varamyr Sześć Skór[/b] - zmiennoskóry kontrolujący zwierzęta
Walka x
Intryga x
Lokalizacja: Twierdza Crastera


- Arianne - księżniczka i córka Dorana
Walka x
Intryga x
Lokalizacja: Słoneczna Włócznia


- Areo Hotah - kapitan straży
Walka x
Intryga x
Lokalizacja: Słoneczna Włócznia


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Aproxymat dnia Czw 22:40, 28 Cze 2012, w całości zmieniany 5 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum po 30-tce Strona Główna -> Dział growy Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin